"Skuter" 125ccm?

Data: 2010-05-31 13:33:02
Autor: Akarm
"Skuter" 125ccm?
Yakhub napisał:
O ile jestem w stanie zrozumieć, że można zdj±ć ogranicznik i nadal
twierdzić, że to skuter,

Z której strony to przypomina skuter?

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-05-31 04:38:17
Autor: Yakhub
"Skuter" 125ccm?
On 31 Maj, 13:33, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:
Yakhub napisał:

> O ile jestem w stanie zrozumieć, że można zdj±ć ogranicznik i nadal
> twierdzić, że to skuter,

Z której strony to przypomina skuter?

--
           Akarmhttp://www.bykom-stop.avx.pl

Przypuszczam, że fabrycznie "to" miało silnik 50ccm i pewnie wygl±dało
bardzo podobnie...

Data: 2010-05-31 13:41:19
Autor: Paweł Andziak
Yakhub napisał:

[...]

Generalnie chodziło pewnie o to, że ww. pojazd to motocykl lub
motorower, a nie skuter.

--
ganda

Data: 2010-05-31 04:43:34
Autor: Yakhub
"Skuter" 125ccm?
On 31 Maj, 13:41, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:

> Przypuszczam, że fabrycznie "to" miało silnik 50ccm i pewnie wygl±dało
> bardzo podobnie...

Generalnie chodziło pewnie o to, że ww. pojazd to motocykl lub
motorower, a nie skuter.

OK, spierał się nie będę. Dlatego też tym razem już asekurancko

Data: 2010-05-31 13:54:05
Autor: Paweł Andziak
"Skuter" 125ccm?
W dniu 31.05.2010 13:43, Yakhub pisze:

Generalnie chodziło pewnie o to, że ww. pojazd to motocykl lub
motorower, a nie skuter.

OK, spierał się nie będę. Dlatego też tym razem już asekurancko
napisałem "to". :)

Po prostu skuter to rodzaj nadwozia/obudowy. Może mieć 49ccm pojemno¶ci
skokowej, a może mieć 250, 500, 650 albo jeszcze więcej. Czyli skuter
może być motorowerem lub motocyklem. Tak samo
naked/chopper/enduro/¶cigacz może być motorowerem (do 50 ccm i 45 km/h)
lub motocyklem (wszystko powyżej).

Wniosek: sprzęt z aukcji jest motocyklem zarejestrowanym jako motorower :)

--
ganda

Data: 2010-06-01 08:15:36
Autor: Glub
"Skuter" 125ccm?
Paweł Andziak <ganda@ganda.pl> wrote:
W dniu 31.05.2010 13:43, Yakhub pisze:

Po prostu skuter to rodzaj nadwozia/obudowy. Może mieć 49ccm
pojemności
skokowej, a może mieć 250, 500, 650 albo jeszcze więcej. Czyli skuter
może być motorowerem lub motocyklem. Tak samo
naked/chopper/enduro/ścigacz może być motorowerem (do 50 ccm i 45
km/h)
lub motocyklem (wszystko powyĹĽej).

Wreszcie ktoś to sensownie napisał:)

--