Skuter 2t, odblokowanie, spalanie, taketam

Data: 2009-05-20 18:36:56
Autor: (pj)
Skuter 2t, odblokowanie, spalanie, taketam
kocyk pisze:
Jest sobie skuter 2t, jakies kymco, kiway czy cos, gaznik mikuni.
Zostal on ow odblokowan poprzez [..]
K.14.

ale po co odblokowac? zeby nie podpadal pod motorower?

PBNW

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-20 20:00:14
Autor: kocyk
(pj) wrote:

> ale po co odblokowac? zeby nie podpadal pod motorower?

No. Zeby zapierdalal.
K.14

Data: 2009-05-20 19:43:46
Autor: masti
Skuter 2t, odblokowanie, spalanie, taketam
Dnia pięknego Wed, 20 May 2009 20:00:14 +0200, osobnik zwany kocyk
wystukał:

to wywal szrota i kup R1 :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-05-20 21:52:14
Autor: kocyk
masti wrote:
> Dnia pięknego Wed, 20 May 2009 20:00:14 +0200, osobnik zwany kocyk
> wystukał:

> to wywal szrota i kup R1 :)

A on nie moj, ja w nim tylko rece brudze, chobbi takie. Kwak mi sie psuc nie chce, a wszyscy mowili ze bedzie. A r1 muli.
K.14.

Skuter 2t, odblokowanie, spalanie, taketam