Skuter 2t, odblokowanie, spalanie, taketam

Data: 2009-05-21 19:03:26
Autor: Arbiter
Skuter 2t, odblokowanie, spalanie, taketam

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości news:gv13ma$9jh$1news.onet.pl...

Zostal on ow odblokowan poprzez upierdolenie takiej rurki w kolektorze, wymiane dysz w gazniku i rolek w wariatorze, zgodnie z zaleceniami importera. Owszem, stal sie szybszy, ale jest kilka ale:
- nie jest az tak szybki jak mial byc
- pali 6l

wymieniłes dysze to masz czego chciałes;)

- zimny nie chce jechac

Podjelismy srodki zaradcze w postaci wyregulowania skladu mieszanki do

typtak. Pytanie: gdzie podlubac, zeby bylo lepiej, szczegolnie z tym masakrycznym spalaniem i trudnosciami na zimno?

moze wrócić na normalne dysze?

ja odblokowałem jeden skuter i polegało to na uwaleniu ślepej kiszki na wydechu. Oczywiscie podkładka z wario była zdjęta wczesniej.

Mieszanka na iglicy jest ustawiona na najuboższą, nie ma jednak problemu z wyciaganiem tyle ile powinien bez blokad a pali ze 3,3 jezdzac na krotich odcinkach z max gazem

Skuter 2t, odblokowanie, spalanie, taketam