Skuter Gavin - sprzedam [market]

Data: 2009-11-25 11:39:18
Autor: Jacek Trembowelski
Skuter Gavin - sprzedam [market]
Witam

Sprzedam oryginalny, używany skuter Gavin, short body, PVC.

W komplecie: skuter, ładowarka, podstawka do transportu.

Skuter sprawny, stan bardzo dobry.

Cena 8500 plnów ale też rozważę najlepszą ofertę.

Do obejrzenia w Warszawie.

Fotki na email.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski
www.trembowel.pl

Data: 2009-11-26 13:16:38
Autor: jakub debowski
Skuter Gavin - sprzedam [market]
Jacek Trembowelski <jtrembowelski@gmail.com> napisał(a): (...)
Fotki na email.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski
(...)

Czesc Jacku :-) Poprosze o zdjecia na jakubd (a t) gazeta . pl
W jakim stanie sa akumulatory? Podeslij mi poprostu ciut wiecej informacji o nim.

Pozdrawiam
Jakub --

Data: 2009-11-27 10:32:21
Autor: Jacek Trembowelski
Skuter Gavin - sprzedam [market]
Czesc Jacku :-) Poprosze o zdjecia na jakubd (a t) gazeta . pl
W jakim stanie sa akumulatory? Podeslij mi poprostu ciut wiecej informacji o nim.

Heja

Poszło na email.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski