Skuter brak kierunkowskazów

Data: 2012-03-16 11:29:08
Autor: PH
Skuter brak kierunkowskazów

Użytkownik "macin0007" <macin0007@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:a2f098eff191823ddc197560f98790a3$1grupy.scigacz.pl...
Witam. Czy może mi ktoś pomóc? Mam skuter Kingway ibis 4T i problem jest taki ze nie mam kierunkowskazów kupiłem nowy przerywacz i dalej nie działają kierunki. Gdy zepnę na krótko to świecą ciągłym światłem a gdy podłącze z powrotem przerywacz to nie świecą wcale. Mam popsuty włącznik od kierunków po prostu coś w nim pękło, ale gdy kable od włącznika zepne na krótko to powinny błyskać a nie świecą wcale przy podpiętym przerywaczu. ?? proszę o pomoc bo potrzebuje tego skuterka do codziennych dojazdów do szkoły.

a nie zmieniłeś przypadkiem żarówek na super_wypasiaste_diodowe??

Skuter brak kierunkowskazów