Skuter i zniżki za bezszkodow±jazdę.

Data: 2009-10-12 09:56:33
Autor: ..:maniek:..
Skuter i zniżki za bezszkodow±jazdę.
Mam skuter który zarejestrowałem na siebie,czy z tego tytułu należy mi się zniżki na ubezpieczenie auta? Kiedy¶ było tak, że wystarczyło mieć zarejestrowan± na siebie przyczepkę, żeby nie tracić zniżek ale to chyba zostało zniesione, ale jak wygl±da kwestia skuterów :)?

jesli miales zarejestrowany skuter przed 1997 lub 2000 (niepoamietam, ale to ktoras z tych dat) to znizki ci przechodza na samochod, ale tylko PZU nie robi z tego problemu! jesli wlascicielem skutra byles po 2000roku to znizki ci nie przysluguja --

Skuter i zniżki za bezszkodow±jazdę.