Skuter-motorower do 5u tys. zł.

Data: 2010-08-02 12:40:57
Autor: Glub
Skuter-motorower do 5u tys. zł.
"maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
Potrzeba taka jak w temacie, 50tka motorower. Na razie stanęło na
Benelli Quatro (w zaprzyjaźnionym serwisie powinienem mieć go w dobrej
cenie), ma dość dobre opinie. Jakieś inne propozycje?Skuter ma być
nowy, ale bierzemy pod uwagę poprzedni rocznik itp. Żadnych
chińczyków.

A koreanczyki? Np Sym, Kymco?

--
Glub

Data: 2010-08-02 15:12:03
Autor: maverik

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:i36ecp$8c4$1inews.gazeta.pl...
[...]

To już nie chodzi o tą jakość wykonania, ale religia mi nie pozwala czymś takim jeździć ;-)

Data: 2010-08-03 20:52:37
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości

To już nie chodzi o tą jakość wykonania, ale religia mi nie pozwala czymś takim jeździć ;-)

Zmień wyznanie :)
Kymco powstało w kooperacji z Ądą. Robili razem silniki.
Podobno do dzisiaj jak rozbierzesz silnik Piaggio czy Gilery
to znajdziesz w paru miejscach znak Kymco :)

Szymon
ps Sam ma 50 Kymco i moje 125 kilo wozi nawet raźnie
     co prawda XJ900 robi to zdecydowanie lepiej ale to już
     inna historia:)

Data: 2010-08-02 15:27:07
Autor: Michał Demczuk
Glub wrote:
[...]

Akurat Benelli to Chiny http://www.benelli.com/eng/aziendaGruppo.asp
natomiast Sym i Kymco napewno nie sa z Korei. Wiem ten daleki wschod taki wielki, ze sie myli. Administracyjnie niby tez Chiny, ale kultura techniczna z troche dluzsza historia.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-08-02 15:34:50
Autor: maverik
[...]

To pokaż mi ładnego tysiąca marki Kymco, Sym, Keeway czy jakiejkolwiek z tych firm. Moim zdaniem to i tak nie ta półka, bo Benelli trochę tych moturów już zrobiło.

Data: 2010-08-02 16:02:36
Autor: Michał Demczuk
maverik wrote:
[...]

Kymco i Sym nie produkuja duzych motocykli, a malych nie importuje sie do Polski, Keeway to Benelli. Od kiedy Wegiersko-Chinska firma Keeway kupila upadajace Benelli, to wszytkie tansze pojazdy (znaczy skutery klasy 50) to kontynuacja Keewaya z dokupionym znaczkiem Benelli. Oczywiscie mozesz kupic Benelli i pewnie
nawet bedziesz zadowolony. Bedziesz jezdzil jednym z najlepszych Chinczykow na polskim rynku ze znaczkiem starej wloskiej firmy z tradycjami.
Poczytaj na forach skuterowych, czy jakosc Cie bedzie satysfakcjonowala, bo znaczek juz Ci sie podoba :)
Jesli tak, to migiem do zaprzyjaznionego serwisu, puki sie nie rozmysli :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-08-02 16:35:21
Autor: maverik
[...]

Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości, i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od wspomnianego Benelli. Uważam tak po oględzinach obu modeli.

pozdr.

Data: 2010-08-02 13:26:12
Autor: robertbig
On 2 Sie, 16:35, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
> [...]
> Jesli tak, to migiem do zaprzyjaznionego serwisu, puki sie nie rozmysli :)

Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

BMW to też chiny

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości,
i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od wspomnianego Benelli.
Uważam tak po oględzinach obu modeli.

Sorki .
Ale wyjaśnijmy sobie coś o skuterach.
Kestie tzw. zasadnicze.
Huj wie jak to z tym Benelli ??? Tu się nie wypowiem.
Akurat z tym nie miałem doczynienia.
Moge natomiast zawsze polecic Aprilie i Gilere.
Byc może I Benelli jest niezłej jakości . Jak w/w włoszczyzna ?

Natomiast Kiłej to kiła !!!
 Miałem z tym doczynienia niejednokrotnie.
Radzę kupic chińczyka za 1600 z Tesco , niz  Kiłeja.
Jakos podobna. Raczej na + w strone chińczyka.

Jesli chodzi o Kymco. To wysokiej jakości skutery. Niestety z deka
azjatyckim stylem.
Jak dla mnie na poziomie Yamahy lub wyżej.

Keeway to łupież , zakażanie jakich mało. W dodatku w chorych
pieniadzach.
Tak bez przesady. Ale mniej więcej , 2x za drogie.

Data: 2010-08-02 16:45:10
Autor: Michał Demczuk
maverik wrote:
[...]

Przecież pisalem, ze 50ki

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę
jakości, i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od
wspomnianego Benelli. Uważam tak po oględzinach obu modeli.

Powinno tak byc. A jak jest, roznie slyszalem, ale nie jestem strona, wiec poczytaj o tym. Ja nie chce Cie odwodzic od zamiaru zakupu Benelli, chcialem tylko zwrocic Twoja uwage, na rzeczy ktorych pewnie nie wiedziales, bo sie nad tym nie zastanawiales. I tak sam podejmiesz decyzje, ale moze zanim to zrobisz przyjrzysz sie temu uwaznie.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-08-02 16:54:36
Autor: maverik
Skuter-motorower do 5u tys. zł.
Przecież pisalem, ze 50ki

Połowa zdań była po chińsku i się pogubiłem.

[...]

A i dziękuję. Przyjrzę bo jakby nie było to parę zł.

Data: 2010-08-02 16:55:03
Autor: de Fresz
On 2010-08-02 16:35:21 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> said:

Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

Na pewno nie robią ich w tej samej fabryce co skutery, a inżynierowie którzy je projektowali bardzo może spotkali się na jakiejś imprezce integracyjnej. I to wszystko co mają ze sobą wspólnego.

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości,

Nie ma czegoś takiego jak jednolita polityka jakości dla wszystkich linii produktów, od jakichś dobrych 10 lat albo i więcej. Nie uczą tego na marketingu? Polityka jakości jest dobrana do danej linii produktów i przedewszystkim do ich ceny. A i ta "jakość" ma różne aspekty, od jakości marketingu, przez jakość dizajnu, po jakość wynikającą z kontroli jakości.

de Fresz

Data: 2010-08-02 17:04:25
Autor: maverik
[...]

Ale właśnie o to chodziło. Że to "chińczyk" ale jednak nie do końca.

Data: 2010-08-03 08:40:44
Autor: Magic
maverik napisał(a):
[...]

A Ty umiesz czytać ze zrozumieniem ?

Kiedy szukałem skuta zastanawiałem się nad Benelli Pepe. Odradzono mi właśnie ze względu na taką sobie jakość i problemy z częściami. Wziąłem używanego Peugeota i jestem mega zadowolony.
Zanim cokolwiek kupisz, sprawdź czy kierownica w skręcie nie koliduje z Twoimi kolanami ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-08-03 09:19:10
Autor: PB
Dnia Tue, 03 Aug 2010 08:40:44 +0200, Magic napisał(a):

[...]

Ja tylko sprostuję - Pepe ma jakość przeywższającą cenę - czyli jak na
nówkę za 5 koła - to jest wypas po uszy. Psują się linki
prędkościomierza - są źle zakute i się rozwalają - trzeba sobie samemu
naprawić, bo wymiana nic nie da;-) Poza tym jezdzi bez zarzutu. W
stosunku do markowej maszyny na pewno nie ma wspaniale rozwiniętej
sieci dyustrybucji części i napraw, ale daje spokojnie radę. Kupiłbym ponownie bez wahania. Właśnie Pepe. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-08-03 20:35:13
Autor: Kuczu
W dniu 2010-08-03 08:40, Magic pisze:

Kiedy szukałem skuta zastanawiałem się nad Benelli Pepe. Odradzono mi
właśnie ze względu na taką sobie jakość i problemy z częściami. Wziąłem
uĹźywanego Peugeota i jestem mega zadowolony.
Zanim cokolwiek kupisz, sprawdź czy kierownica w skręcie nie koliduje z
Twoimi kolanami ...

Aktualnie Pezoty sa chinskie.

--
Kuczu

[...]