Skuter-motorower do 5u tys. zł.

Data: 2010-08-02 13:50:17
Autor: maverik
Skuter-motorower do 5u tys. zł.
Potrzeba taka jak w temacie, 50tka motorower. Na razie stanęło na Benelli Quatro (w zaprzyjaźnionym serwisie powinienem mieć go w dobrej cenie), ma dość dobre opinie. Jakieś inne propozycje?Skuter ma być nowy, ale bierzemy pod uwagę poprzedni rocznik itp. Żadnych chińczyków.

pozdr.

Data: 2010-08-02 12:40:57
Autor: Glub
"maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
[...]

A koreanczyki? Np Sym, Kymco?

--
Glub

Data: 2010-08-02 15:12:03
Autor: maverik

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:i36ecp$8c4$1inews.gazeta.pl...
[...]

To już nie chodzi o tą jakość wykonania, ale religia mi nie pozwala czymś takim jeździć ;-)

Data: 2010-08-03 20:52:37
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości

To już nie chodzi o tą jakość wykonania, ale religia mi nie pozwala czymś takim jeździć ;-)

Zmień wyznanie :)
Kymco powstało w kooperacji z Ądą. Robili razem silniki.
Podobno do dzisiaj jak rozbierzesz silnik Piaggio czy Gilery
to znajdziesz w paru miejscach znak Kymco :)

Szymon
ps Sam ma 50 Kymco i moje 125 kilo wozi nawet raźnie
     co prawda XJ900 robi to zdecydowanie lepiej ale to już
     inna historia:)

Data: 2010-08-02 15:27:07
Autor: Michał Demczuk
Glub wrote:
[...]

Akurat Benelli to Chiny http://www.benelli.com/eng/aziendaGruppo.asp
natomiast Sym i Kymco napewno nie sa z Korei. Wiem ten daleki wschod taki wielki, ze sie myli. Administracyjnie niby tez Chiny, ale kultura techniczna z troche dluzsza historia.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-08-02 15:34:50
Autor: maverik
[...]

To pokaż mi ładnego tysiąca marki Kymco, Sym, Keeway czy jakiejkolwiek z tych firm. Moim zdaniem to i tak nie ta półka, bo Benelli trochę tych moturów już zrobiło.

Data: 2010-08-02 16:02:36
Autor: Michał Demczuk
maverik wrote:
[...]

Kymco i Sym nie produkuja duzych motocykli, a malych nie importuje sie do Polski, Keeway to Benelli. Od kiedy Wegiersko-Chinska firma Keeway kupila upadajace Benelli, to wszytkie tansze pojazdy (znaczy skutery klasy 50) to kontynuacja Keewaya z dokupionym znaczkiem Benelli. Oczywiscie mozesz kupic Benelli i pewnie
nawet bedziesz zadowolony. Bedziesz jezdzil jednym z najlepszych Chinczykow na polskim rynku ze znaczkiem starej wloskiej firmy z tradycjami.
Poczytaj na forach skuterowych, czy jakosc Cie bedzie satysfakcjonowala, bo znaczek juz Ci sie podoba :)
Jesli tak, to migiem do zaprzyjaznionego serwisu, puki sie nie rozmysli :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-08-02 16:35:21
Autor: maverik
[...]

Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości, i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od wspomnianego Benelli. Uważam tak po oględzinach obu modeli.

pozdr.

Data: 2010-08-02 13:26:12
Autor: robertbig
On 2 Sie, 16:35, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
> [...]
> Jesli tak, to migiem do zaprzyjaznionego serwisu, puki sie nie rozmysli :)

Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

BMW to też chiny

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości,
i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od wspomnianego Benelli.
Uważam tak po oględzinach obu modeli.

Sorki .
Ale wyjaśnijmy sobie coś o skuterach.
Kestie tzw. zasadnicze.
Huj wie jak to z tym Benelli ??? Tu się nie wypowiem.
Akurat z tym nie miałem doczynienia.
Moge natomiast zawsze polecic Aprilie i Gilere.
Byc może I Benelli jest niezłej jakości . Jak w/w włoszczyzna ?

Natomiast Kiłej to kiła !!!
 Miałem z tym doczynienia niejednokrotnie.
Radzę kupic chińczyka za 1600 z Tesco , niz  Kiłeja.
Jakos podobna. Raczej na + w strone chińczyka.

Jesli chodzi o Kymco. To wysokiej jakości skutery. Niestety z deka
azjatyckim stylem.
Jak dla mnie na poziomie Yamahy lub wyżej.

Keeway to łupież , zakażanie jakich mało. W dodatku w chorych
pieniadzach.
Tak bez przesady. Ale mniej więcej , 2x za drogie.

Data: 2010-08-02 16:45:10
Autor: Michał Demczuk
maverik wrote:
[...]

Przecież pisalem, ze 50ki

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę
jakości, i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od
wspomnianego Benelli. Uważam tak po oględzinach obu modeli.

Powinno tak byc. A jak jest, roznie slyszalem, ale nie jestem strona, wiec poczytaj o tym. Ja nie chce Cie odwodzic od zamiaru zakupu Benelli, chcialem tylko zwrocic Twoja uwage, na rzeczy ktorych pewnie nie wiedziales, bo sie nad tym nie zastanawiales. I tak sam podejmiesz decyzje, ale moze zanim to zrobisz przyjrzysz sie temu uwaznie.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-08-02 16:54:36
Autor: maverik
Skuter-motorower do 5u tys. zł.
Przecież pisalem, ze 50ki

Połowa zdań była po chińsku i się pogubiłem.

[...]

A i dziękuję. Przyjrzę bo jakby nie było to parę zł.

Data: 2010-08-02 16:55:03
Autor: de Fresz
On 2010-08-02 16:35:21 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> said:

Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

Na pewno nie robią ich w tej samej fabryce co skutery, a inżynierowie którzy je projektowali bardzo może spotkali się na jakiejś imprezce integracyjnej. I to wszystko co mają ze sobą wspólnego.

Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości,

Nie ma czegoś takiego jak jednolita polityka jakości dla wszystkich linii produktów, od jakichś dobrych 10 lat albo i więcej. Nie uczą tego na marketingu? Polityka jakości jest dobrana do danej linii produktów i przedewszystkim do ich ceny. A i ta "jakość" ma różne aspekty, od jakości marketingu, przez jakość dizajnu, po jakość wynikającą z kontroli jakości.

de Fresz

Data: 2010-08-02 17:04:25
Autor: maverik
[...]

Ale właśnie o to chodziło. Że to "chińczyk" ale jednak nie do końca.

Data: 2010-08-03 08:40:44
Autor: Magic
maverik napisał(a):
[...]

A Ty umiesz czytać ze zrozumieniem ?

Kiedy szukałem skuta zastanawiałem się nad Benelli Pepe. Odradzono mi właśnie ze względu na taką sobie jakość i problemy z częściami. Wziąłem używanego Peugeota i jestem mega zadowolony.
Zanim cokolwiek kupisz, sprawdź czy kierownica w skręcie nie koliduje z Twoimi kolanami ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-08-03 09:19:10
Autor: PB
Dnia Tue, 03 Aug 2010 08:40:44 +0200, Magic napisał(a):

[...]

Ja tylko sprostuję - Pepe ma jakość przeywższającą cenę - czyli jak na
nówkę za 5 koła - to jest wypas po uszy. Psują się linki
prędkościomierza - są źle zakute i się rozwalają - trzeba sobie samemu
naprawić, bo wymiana nic nie da;-) Poza tym jezdzi bez zarzutu. W
stosunku do markowej maszyny na pewno nie ma wspaniale rozwiniętej
sieci dyustrybucji części i napraw, ale daje spokojnie radę. Kupiłbym ponownie bez wahania. Właśnie Pepe. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-08-03 20:35:13
Autor: Kuczu
W dniu 2010-08-03 08:40, Magic pisze:

Kiedy szukałem skuta zastanawiałem się nad Benelli Pepe. Odradzono mi
właśnie ze względu na taką sobie jakość i problemy z częściami. Wziąłem
uĹźywanego Peugeota i jestem mega zadowolony.
Zanim cokolwiek kupisz, sprawdź czy kierownica w skręcie nie koliduje z
Twoimi kolanami ...

Aktualnie Pezoty sa chinskie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-08-04 15:28:18
Autor: Magic
Kuczu pisze:
[...]

Mój chyba jeszcze nie :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-08-02 13:10:28
Autor: robertbig
On 2 Sie, 13:50, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
[...]

MOże chyńczyka jekiegoś ???? Hmm ?

Data: 2010-08-02 14:36:28
Autor: woohoo
W dniu 2010-08-02 13:50, maverik pisze:
[...]

Jak dla młodego chłopaka, to nic lepszego nie znajdziesz.
Jak dla dziewczyny albo starszej osoby to: http://otomoto.pl/piaggio-zip-M1545291.html - 4T będzie lepszy.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-08-02 15:08:57
Autor: maverik

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:4c56bbca$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skuter będzie dla mnie i dziewczyny. Ona ok. 170 cm wzrostu,  ja mam 182 ..Tylko mnie średnio podobają się te klasyczne kształy, Quatro ma bardzo ładny design.

Data: 2010-08-02 15:44:16
Autor: woohoo
W dniu 2010-08-02 15:08, maverik pisze:
Skuter będzie dla mnie i dziewczyny. Ona ok. 170 cm wzrostu, ja mam 182.

Dla Ciebie jako dodatek do regularnego moto? Jeśli tak, to ten Zip byłby dobrym rozwiązaniem.

Tylko mnie średnio podobają się te klasyczne kształy, Quatro ma bardzo
ładny design.

Mam podobnie, chociaż w dobie 'chińskich skuterów wyścigowych', wolałbym raczej Vespę niż Aeroxa i raczej przedłożył walory użytkowe nad estetyczne.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-08-02 15:49:31
Autor: maverik
Skuter-motorower do 5u tys. zł.
Dla Ciebie jako dodatek do regularnego moto? Jeśli tak, to ten Zip byłby dobrym rozwiązaniem.

Tak, ale ten Zip misię nie podoba, a ja to mam tak że podobać się musi.

przedłożył walory użytkowe nad estetyczne.

Nigdy! ;-)

Data: 2010-08-02 21:46:39
Autor: Grzybol
Tak, ale ten Zip misię nie podoba, a ja to mam tak że podobać się musi.

Namalujesz se na nim gołom babe i będzie git. A swojej lasce maźnisz gołego faceta, na ten przykład mnie możesz, będzie zachwycona. Tak na marginesie: po jakiego chuja zadajesz pytanie na grupie na której nie tak dawno pisałeś o wszystkich, że są chujami itp? Byłeś obrażony tu na wszystkich za skrytykowanie ogieńka namalowanego na jakimś moturku. Malunku zresztą miernego, oczywiście za 500 zrobiłbym to lepiej:-)

--
Grzybol

Data: 2010-08-02 16:47:18
Autor: PB
Dnia Mon, 2 Aug 2010 13:50:17 +0200, maverik napisał(a):

[...]

TO JEST CHIŃCZYK ;-) Kupili po prostu całą markę z fabrykami i know
how. Aczkolwiek to bardzo porządny chińczyk - sam mam Benelli Pepe.
Lata trzeci sezon i nic, poza standardowo urywającą się linką
prędkościomierza. Jej wymiana nic nie daje;-) Trzeba ją naprawić
samemu - wtedy działa.

Quatro dla osoby młodej ok, ale jak ma tym jezdzić stateczny facet to
zdecydowanie Pepe. Duże koła, wygodna pozycja, nawet przy 185 cm nie
wygląda sie jak na psie.

Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-08-02 16:55:34
Autor: maverik

Użytkownik "PB" <piotr@bez.spamowania.biegala.pl> napisał w wiadomości news:q85qa3d0nf97$.lmne44zieg5q.dlg40tude.net...

Quatro dla osoby młodej ok, ale jak ma tym jezdzić stateczny facet to
zdecydowanie Pepe. Duże koła, wygodna pozycja, nawet przy 185 cm nie
wygląda sie jak na psie.

Panie, ja z zawodu maluję ognie i czaszki..

Data: 2010-08-02 17:03:30
Autor: PB
Dnia Mon, 2 Aug 2010 16:55:34 +0200, maverik napisał(a):

Quatro dla osoby młodej ok, ale jak ma tym jezdzić stateczny facet to
zdecydowanie Pepe. Duże koła, wygodna pozycja, nawet przy 185 cm nie
wygląda sie jak na psie.

Panie, ja z zawodu maluję ognie i czaszki..

No to pepe cały w ognie i czaszki;-) Wypas będzie. Jak z waw jestes to
mozemy się gdzieś złapać i sobie pepe obejrzysz;-)

Poważnie mówiąc - 16" koła w skucie to jest naprawdę coś - szczególnie
na naszych ulicach w ruchu miejskim. Ponadto wysoki jesteś - więc dużą
maszynę potrzebujesz żeby zabawnie nie wyglądać.

Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-08-02 17:15:14
Autor: KJ Siła Słów
maverik pisze:

Panie, ja z zawodu maluję ognie i czaszki..

to kup cos wiekszego bo na tym pepe to jednak malo czaszek sie zmiesci.

KJ

Data: 2010-08-02 17:23:31
Autor: woohoo
W dniu 2010-08-02 16:55, maverik pisze:
Panie, ja z zawodu maluję ognie i czaszki..

Myślę, że powinieneś zmienić podejście do tematu.
Bo malowanie skutera w płomienie, to jak ubieranie trzynastolatki w seksowną bieliznę.
Zwłaszcza, jeśli skuterem będzie jeździć też Twoja dziewczyna.
Ja bym jednak celował w tego Zipa i potraktował go jako środek czysto komunikacyjny (transportowy), a nie sprzęt do lansu.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-08-02 17:27:07
Autor: maverik
[...]

Mnie chodziło o tego statecznego Pana. To że żyję z aerografu nie znaczy że sobie namaluję ognie. Ale ja już tak mam że jak czymś jeżdżę musi mnie się to podobać.

Data: 2010-08-03 23:21:56
Autor: Arbiter

Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c56b12a$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
Potrzeba taka jak w temacie, 50tka motorower. Na razie stanęło na Benelli Quatro (w zaprzyjaźnionym serwisie powinienem mieć go w dobrej cenie), ma

Piaggio Zip to swietny skuter, niezawodny i tani. Jesli 4t - to dodatkową zaletą jest że nie bedzie śmierdział a palił bedize pewnie 2l albo mniej. Ma tylko jedna wade - ogolnie jest mały i prawdopodobnie bedziesz miał problem z zaczepianiem kolanami o kierownice, do tego małe koła.

zainteresuj się Kymco Agility City A/C 50 4T  - ma duże 16" koła i dobrze wyglada, kosztuje troche ponad 5 tys

Skuter-motorower do 5u tys. zł.