Skutki burzy i listwa przepięciowa.

Data: 2010-05-22 19:05:51
Autor: qwerty
Skutki burzy i listwa przepięciowa.
Użytkownik "Oncek" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c08cb2c0-2de1-4b16-991d-1ec93cd7341f@o12g2000vba.googlegroups.com...
Podsumowując, te wszystkie listwy sa gówno warte i tak trzeba przy
każdym grzmocie w oddali biec i wyrywać wszystko z gniazdek
sieciowych.

Nic to nie da.

Sytuacja miała miejsce w nowym domku jednorodzinnym z wszystkimi
zabezpieczeniami przepieciowymi w instalacji elektrycznej oraz
piorunochronami.

Jesteś tego pewien? Gdyby było wszystko dobrze zrobione przetrwałoby burzę.

Data: 2010-05-22 10:10:08
Autor: Oncek
Skutki burzy i listwa przepięciowa.

Nic to nie da.

bo?

> [...]
> piorunochronami.

Jesteś tego pewien? Gdyby było wszystko dobrze zrobione przetrwałoby burzę.

jestem pewien, tym bardziej właściciel który dał za to kilka tysięcy.

Data: 2010-05-22 19:12:22
Autor: qwerty
Skutki burzy i listwa przepięciowa.
Użytkownik "Oncek" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e1a132f6-8829-4b00-9bb4-cef78a3b6382@o1g2000vbe.googlegroups.com...
bo?

Może zaindukować się napięcie.

> [...]

Jesteś tego pewien? Gdyby było wszystko dobrze zrobione przetrwałoby burzę.

jestem pewien, tym bardziej właściciel który dał za to kilka tysięcy.

To pewnie coś spartolili. Zrobili chociaż pomiary przy oddawaniu instalacji?

Data: 2010-05-22 23:40:54
Autor: W.P.
Użytkownik qwerty napisał:
> [...]

jestem pewien, tym bardziej właściciel który dał za to kilka tysięcy.

To pewnie coś spartolili. Zrobili chociaż pomiary przy oddawaniu

Niekoniecznie spartolili ci co robili. Znam przynajmniej jeden przypadek
(wielu użytkowników), mieli zabezpieczenia B i C w domach. Natomiast
energetyka NIE była łaskawa założyć zabezpieczeń A na słupach.

I sporo sprzętu poszło z dymem.

W.P.

Skutki burzy i listwa przepięciowa.