Skutki tempriczerowego wzrostu/przerostu...

Data: 2019-06-05 18:11:00
Autor: J.F.
Skutki tempriczerowego wzrostu/przerostu...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cf6f404$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
Odkryłem wczoraj samowyłączenie Asusa Maxa -- ze zdumieniem,
gdyż wg mnie zostało mu ponad 15% akumulatora. Po włączeniu
było 27% a ekran lekko mrugał i rozjaśnianie potęgowało ów
mrużny efekt... Po jakimś czasie nieużywania (jedynie
ładowałem akumulator) ekran nie wykazywał widocznego
mrugania bez względu na jasność.

Net opisuje mruganie przegrzanych telefonów, więc myślę,
że powodem mogła być podwyższona temperatura, choć
jedyny pokładowy termometr wskazywał raptem 35°C
podczas mrugania.

Czy ktoś ma podobne doświadczenia i chce podzielić
się nimi z bliźnimi znajdującymi się w potrzebie?

Ustalenie stopnia naladowania baterii li-ion nie jest łatwe, i nie ma sie co dziwic, ze niby ma 15%, a za chwile zero.

Rzecz jasna przyczyny samowyłączenia też upatruję
w przegrzaniu -- Asus grzeje się mocno w efekcie używania.
Wyłączył się, leżąc luźno w kieszeni plecaka.

A co uzywales ?
Bo moze po prostu pobor pradu by duzy, ocena stanu baterii sie nieco rozjechala, a po wlaczeniu pobor pradu spadl, napiecie wzroslo i zrobilo sie 27%.

Kup sobie ajfona - przeciez Pszemol tak zachwalal ten fjuczer :-P

J.

Skutki tempriczerowego wzrostu/przerostu...