Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;)

Data: 2012-02-09 22:23:47
Autor: zly
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;)
Dnia Thu, 9 Feb 2012 12:39:56 -0800 (PST), Bogumił napisał(a):

Jakieś pomysły na powrót sworznia z powrotem w ogniwo ? W rozkuwaczu to raczej kiepska sprawa jest.
Tylko nie mówcie że zostaje akrobacja ze spinkami. Było coś w 2002 na grupie, ale może pojawi się coś odkrywczego?

A łańcucha miałeś na styk, nie zostało ci nic?
--
marcin

Data: 2012-02-09 17:05:16
Autor: Bogumił
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworze ń. ;)
Teraz mam na styk a przydałoby się +1  a te mrozy i przesunięcie koła. W sumie coś się dosztukuje chyba.

Opcja z młotkiem fajna rzecz ale takie celowanie jest dla cierpliwych.

Data: 2012-02-09 17:48:24
Autor: Iguan_007
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworze ń. ;)
Kup pin lancucha i po problemie. Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-02-10 08:19:34
Autor: MotyL
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;)
Chłopie, naprawdę płeć piękna cię wyśmieje jak to przeczyta :D

Weź rozepnij łańcuch ogniwo wcześniej, i albo walcz z tym jednym ogniwem na spokojnie, albo po prostu je wymień z naddatku który został, albo w serwisie rowerowym taki naddatek ci dadzą dla świętego spokoju :D

Data: 2012-02-12 04:12:16
Autor: __Maciek
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;)
Thu, 9 Feb 2012 17:05:16 -0800 (PST) Bogumił <kania.bogumil@gmail.com>
napisał:

Teraz mam na styk a przydałoby się +1  a te mrozy i przesunięcie koła.

Od mrozu Ci się koło przesuwa? A może to jakaś kolejna konieczna
operacja bez której nie ma co myśleć o jeździe na rowerze. Niedawno
było o smarowaniu sztycy więc może jak jest mróz to trzeba koło jakoś
inaczej ustawić a ja nieświadomy jeżdzę z kołami ustawionymi tak samo
jak latem...
:-)

Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;)