Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń . ;)

Data: 2012-02-10 01:52:21
Autor: bartek mirek
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń . ;)
Tez mi się tak ostanio 'zrobiło'.
Ja sobie poradziłem bez żadnego dokupowania sworzni:
Bierzesz łańcuch tak jak ma być spięty (łączysz ogniwa wstępnie)
Następnie cienkimi kombinerkami przytrzymujesz sworzeń tak jak byś go
chciał umieścić.
Dobrze jest sobie unieruchomić łańcuch.
Sprawdzasz czy sworzeń jest idealnie pionowo i trzymając go tak
kombinerkami walisz raz a mocno i precyzyjnie młotkiem. Tu nie chodzi
o to by go wbić chamsko całego. Tylko po to by choć 0,5 mm wszedł i
sam się trzymał prosto, dzięki temu teraz mozesz znowu użyć skuwacza
(dobrego chro-mo ).
Dociskasz skuwaczem i po temacie

Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń . ;)