Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;

Data: 2012-02-10 11:31:39
Autor: rmikke
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;
Dnia Thu, 9 Feb 2012 12:39:56 -0800 (PST), =?ISO-8859-2?Q?Bogumi=B3?=
naskrobaďż˝/a:

Jakie=B6 pomys=B3y na powr=F3t sworznia z powrotem w ogniwo ? W rozkuwaczu =
to raczej kiepska sprawa jest.
Tylko nie m=F3wcie =BFe zostaje akrobacja ze spinkami.=20
By=B3o co=B6 w 2002 na grupie, ale mo=BFe pojawi si=EA co=B6 odkrywczego?

Nevidim v tom hacek, wlasnymi Dwiema Lewymi Rekami i takim sobie skuwaczem dalem
rade. Pomoglo polozenie roweru na boku, zeby sworzen wchodzil pionowo - inaczej
sie ciagle przekrzywial. Ale mozliwe, ze robil tak tylko z powodu Dwoch Lewych
Rak, wzglednie dlatego, ze bylo to moje pierwsze rozkuwanie lancucha w zyciu...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-10 17:01:09
Autor: mbut
W dniu 12-02-10 12:31, rmikke pisze:
[...]

kup spinkę i po problemie

Data: 2012-02-11 09:30:40
Autor: Titus Atomicus
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłemcały sworzeń. ;
Qrde, ma gosc pytanie. To zamiast normalnie na nie odpowiedziec, albo zignorowac - to banda madrali sie nad nim pastwi.
Co za ludzie.
:-(
TA

Data: 2012-02-11 09:37:22
Autor: Titus Atomicus
Skuwanie łańcucha. Wypchnąłemcały sworzeń. ;
In article <Titus_Atomicus-1935A6.09304011022012@node2.news.atman.pl>,

Qrde, ma gosc pytanie. To zamiast normalnie na nie odpowiedziec, albo zignorowac - to banda madrali sie nad nim pastwi.
Co za ludzie.
:-(
No tak, unioslem sie. Moja uwaga odnosila sie tylko do czesci odpowiadajacych.

TA

Skuwanie łańcucha. Wypchnąłem cały sworzeń. ;