Data: 2012-07-06 13:47:48 | |
Autor: Zet | |
Sky Club i zwrot kasy | |
Przy okazji ostatniej afery z ww. biurem podróży jaki¶ m±dry pan w tv powiedział co¶ co mnie zaciekawiło. Nie słyszałem dokładnie ale mówił co¶ że je¶li kto¶ zapłacił za podróż kart± to teraz może bardzo łatwo odzyskać pieni±dze. Nie potwierdza wykonania usługi, transakcji czy co¶ w tym stylu i pieni±dze wracaj± na jego konto. O co to mogło chodzić? Co to za karta?
|
|
Data: 2012-07-06 13:55:33 | |
Autor: lolekanabolek | |
Sky Club i zwrot kasy | |
W dniu 2012-07-06 13:47, Zet pisze:
Przy okazji ostatniej afery z ww. biurem podróży jaki¶ m±dry pan w tvkażda karta, nazywa się to cargeback <http://prnews.pl/mbank/mbank-zaplaciles-karta-za-niezrealizowana-usluge-mozesz-uzyskac-zwrot-71679.html> -- pozdrawiam Marcin |
|
Data: 2012-07-06 14:12:07 | |
Autor: lolekanabolek | |
Sky Club i zwrot kasy | |
W dniu 2012-07-06 13:55, lolekanabolek pisze:
W dniu 2012-07-06 13:47, Zet pisze:<http://prnews.pl/aktualnosci/placisz-karta-latwiej-odzyskasz-pieniadze-71687.html> -- pozdrawiam Marcin |
|
Data: 2012-07-06 15:37:25 | |
Autor: SQLwiel | |
Sky Club i zwrot kasy | |
W dniu 2012-07-06 14:12, lolekanabolek pisze:
<http://prnews.pl/aktualnosci/placisz-karta-latwiej-odzyskasz-pieniadze-71687.html> I dlatego (nie chce mi się teraz szukać dokładnie) Wizzy i inne "tanie" zniechęcaj± do płacenia kart± wrzucaj±c jak±¶ bandyck± prowizję... -- Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel. |
|
Data: 2012-07-08 19:28:12 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Sky Club i zwrot kasy | |
SQLwiel <_nick_@gmail.com> writes:
<http://prnews.pl/aktualnosci/placisz-karta-latwiej-odzyskasz-pieniadze-71687.html> To nie ma związku, przecież sprzedawca dostaje zapłatę niezależnie od tego, czy za chwilę upadnie czy też nie. To jest ryzyko acquirera, nie sprzedawcy. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2012-07-10 08:14:36 | |
Autor: xbartx | |
Sky Club i zwrot kasy | |
Dnia Fri, 06 Jul 2012 14:12:07 +0200, lolekanabolek napisał(a):
usluge-mozesz-uzyskac-zwrot-71679.html>kaĹĽda karta, nazywa siÄ™ to cargeback pieniadze-71687.html><http://prnews.pl/aktualnosci/placisz-karta-latwiej-odzyskasz- W teorii tak ale w praktyce to juĹĽ tak kolorowo nie jest. -- xbartx |
|
Data: 2012-07-06 15:35:14 | |
Autor: Q | |
Sky Club i zwrot kasy | |
każda karta, nazywa się to cargeback Jest jakis okres czasu (od daty platnosci karta), po ktorym moze byc problem z otrzymaniem zwrotu (chargeback)? |
|
Data: 2012-07-06 16:03:18 | |
Autor: Jasio | |
Sky Club i zwrot kasy | |
W dniu 2012-07-06 15:35, Q pisze:
kaÂżda karta, nazywa siĂŞ to cargeback 3 miesiÄ…ce. |
|
Data: 2012-07-06 07:19:59 | |
Autor: Michal Pl | |
Sky Club i zwrot kasy | |
W dniu piątek, 6 lipca 2012 16:03:18 UTC+2 użytkownik Jasio napisał:
W dniu 2012-07-06 15:35, Q pisze: Chyba 180 dni. Bo kiedyś się zagłębiałem w ChargeBack i z tego co pamiętam to było 180 dni. (a na niektórych kartach to i więcej xD) |
|
Data: 2012-07-06 21:48:47 | |
Autor: disnej | |
Sky Club i zwrot kasy | |
Chyba 180 dni. Bo kiedy¶ się zagłębiałem w ChargeBack i z tego co pamiętam to było 180 dni. (a na niektórych kartach to i więcej xD) Z tym że niektóre banki zezwalaja reklamowac transakcje do 30dni po wyslaniu wyciagu (mbank), do 15 dni (getin online) a w niektorych jest to limit narzucony przez MC/VISA (Citi) (ponad 120 dni chyba, to zalezy jeszcze chyba od typu transakcji). Na Forum Mbanku ktos sie wypowiadal ze po 30 dniach nie przyjeli mu chargebacka. |
|
Data: 2012-07-07 01:58:03 | |
Autor: Michal Pl | |
Sky Club i zwrot kasy | |
W dniu sobota, 7 lipca 2012 06:48:47 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
> Chyba 180 dni. Bo kiedy¶ się zagłębiałem w ChargeBack i z tego co pamiętam to było 180 dni. (a na niektórych kartach to i więcej xD) Tylko, że z tego wynika, że zgłaszał bład w wyci±gu (tak to chciał zrobić konsultant). Procedura ChargeBack nie jest procedur± banku, lecz wystawcy karty. Bank jest tylko po¶rednikiem, a decyzję co do zwrotu podejmuje MC/Visa i on decyduje ile dni (dla MC 180dni). Mi Getinonline napisał 09.05.2011: "że w Getinonline procedura ta jest realizowana maksymalnie w ci±gu 180 dni od daty zgłoszenia." |
|
Data: 2012-07-07 03:14:37 | |
Autor: disnej | |
Sky Club i zwrot kasy | |
Mi Getinonline napisał 09.05.2011: to znaczy tyle maja czasu na rozpatrzenie, pytanie czy przyjma wniosek czy sie beda wykrecac, choc teraz to bardziej 'prestizowe' reklamacje beda |
|
Data: 2012-07-08 19:31:49 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Sky Club i zwrot kasy | |
Michal Pl <michalplawsiuk@gmail.com> writes:
Tylko, że z tego wynika, że zgłaszał bład w wyciągu (tak to chciał A kto jest wystawcą karty? Zwykle bank. Bank jest tylko pośrednikiem, a decyzję co do Akurat. Decyzję w 99% podejmuje wystawca karty, ew. po wymianie informacji z acquirerem/sprzedawcą. BTW zwrot pieniędzy własnemu klientowi nie wymaga dokonania chargebacku przez wystawcę karty. Mi Getinonline napisał 09.05.2011: Ale termin zgłaszania reklamacji może być inny (dłuższy lub krótszy). Podobnie, sądy itd. nie są związane tym terminem. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2012-07-07 09:46:48 | |
Autor: Q | |
Sky Club i zwrot kasy | |
Na Forum Mbanku ktos sie wypowiadal ze po 30 dniach nie przyjeli mu chargebacka. Czyli (zaglebiajac sie w szczegoly) wcale nie jest tak rozowo. O kant dupy ten artykul na prnews, eh... |