SkyCash

Data: 2012-10-15 03:25:26
Autor: jerry .
SkyCash
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

Data: 2012-10-15 04:13:26
Autor: sq5rb
SkyCash
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:25:27 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:

Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

przelew tradycyjny z innego banku szedł kilka dni, nie pamiętam jak długo, ale nie tydzień.

przez dotpay doszedł w kilkanaście minut, ale jest pobierane 1,9% prowizji od wpłacanej kwoty.

były to groszowe wpłaty (po 10-20zł) a aplikacja się przydaje w przypadku ZTM, bo często kierowca autobusu nie ma biletów minutowych, nie ma automatu, kiosk nieczynny itp.

Data: 2012-10-19 21:44:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
SkyCash
sq5rb@tlen.pl pisze:

były to groszowe wpłaty (po 10-20zł) a aplikacja się przydaje w przypadku ZTM, bo często kierowca autobusu nie ma biletów minutowych, nie ma automatu, kiosk nieczynny itp.

A do się kupić dla kilku osób?

--
MiCHA

Data: 2012-10-19 13:08:58
Autor: sq5rb
SkyCash
W dniu piątek, 19 października 2012 21:46:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisał:

A do się kupić dla kilku osób?

Przez mPay się dało, przez SkyCash - nie próbowałem.

Data: 2012-10-22 11:50:43
Autor: Jacek Osiecki
SkyCash
Dnia Fri, 19 Oct 2012 13:08:58 -0700 (PDT), sq5rb@tlen.pl napisał(a):
W dniu piątek, 19 października 2012 21:46:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisał:
A do się kupić dla kilku osób?
Przez mPay się dało, przez SkyCash - nie próbowałem.

Przez mPay dalej mam wątpliwości - na pewno jest tak że mogę sobie kilka
razy odpalić kod za bilet i będzie skasowane X biletów? Szkoda, że nie jest
tak że np. wywołuję kod *145*1200115*<ilosc osob># - a może jest taka
metoda? :)

Jeszcze ciekawiej wygląda ich wyjaśnienie na stronie:

"Istnieje możliwość zakupu biletów czasowych także dla osób towarzyszących w
podróży.  Sposób 1: Jeżeli chcesz kupić 1 bilet normalny i 1 bilet ulgowy, najpierw kup bilet
normalny. Następnie zdefiniuj ulgę korzystając z menu w telefonie i wykonaj
kolejną transakcję na zakup biletu - tym razem ulgowego.  Sposób 2: Zdefiniuj ulgę przed rozpoczęciem podróży i zakup 3 bilety ulgowe w ramach
jednej transakcji (cena 1 biletu normalnego w Warszawie jest równa opłacie
za 2 bilety ulgowe). Kupując 3 bilety ulgowe 20-minutowe, w cenie 1 PLN
każdy, wykonaj połączenie pod numer *145*220020*3# (cyfra 3 oznacza tu kwotę
za bilety wyrażoną w PLN). "

O ile pamiętam, bilet ulgowy 50% z reguły jest refundowany przez gminę czy
państwo, co oznacza że kasując 2 bilety ulgowe naciągamy gminę na kwotę
równą 1 biletowi normalnemu :)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-10-22 17:47:10
Autor: osa
SkyCash
W dniu 2012-10-22 13:50, Jacek Osiecki pisze:
O ile pamiętam, bilet ulgowy 50% z reguły jest refundowany przez gminę czy
państwo, co oznacza że kasując 2 bilety ulgowe naciągamy gminę na kwotę
równą 1 biletowi normalnemu :)

Ale za to przewoźnik jest do przodu... i pewnie dlatego jak zdarzy mi się kupić cały bilet u motorniczego/kierowcy to dostaję 2 ulgowe... i biznes się kręci...

Data: 2012-10-15 05:04:26
Autor: C.
SkyCash
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew

Zawsze używałem przelewu i po wpłacie kasa przychodziła dnia następnego, a w szczególnych przypadkach po dwóch dniach, ale nigdy później. Testowałem kwoty i małe rzędu 20 zł i duże jak 1000 zł, więc jak nie ma od tygodnia, to coś jest nie tak.

Uprzedzając pytanie, po co na SkyCasha pchać cały tysiak... Testowałem w ten sposób wypłatę z bankomatu bez użycia karty płatniczej (mają coś takiego jako jedną z usług) sprawdzając gdzie jest granica powyżej której system powie, że takich kwot już nie obsłuży. Limitem okazała się szerokość szczeliny bankomatu ;-)

Oczywiście taka wypłata - jako usługa - ma sens jedynie w przypadkach awaryjnych, bo teraz ściągają po 2 zł od każdej takiej operacji (w czasie testów było to jeszcze za darmo)i jest ograniczona do bankomatów zdaje się Euronetu.

C.

Data: 2012-10-15 05:17:27
Autor: sq5rb
SkyCash
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 14:04:26 UTC+2 użytkownik C.. napisał:

[...]

Jakie dane się wpisuje w bankomacie? tylko wygenerowany w aplikacji kod wypłaty i kwotę, czy także numer telefonu i pin?

Data: 2012-10-15 14:39:28
Autor: neoniusz
SkyCash
On 15.10.2012 14:17, sq5rb@tlen.pl wrote:
[...]

Kod wyplaty i pin.

Data: 2012-10-15 11:12:08
Autor: sq5rb
SkyCash
[...]

Szkoda że kod można wygenerować tylko poprzez aplikację mobilną.
Trzeba mieć telefon przy sobie i doładowane konto SkyCash by móc wybrać gotówkę, i to jeszcze po potrąceniu 4 zł prowizji (2 zł to w przypadku przelewu środków ze SkyCash na swoje konto bankowe) A żeby szybko przelać środki na konto SkyCash to jeszcze trzeba zapłacić 1,9% prowizji.

To już lepiej nosić zwykłą kartę płatniczą.

Co innego, gdyby kod wypłaty z bankomatu można było uzyskać w sposób nie wymagający posiadania telefonu z aplikacją przy sobie, np. przez infolinię 0-800 z budki telefonicznej.

Data: 2012-10-15 23:11:26
Autor: neoniusz
SkyCash
On 15.10.2012 20:12, sq5rb@tlen.pl wrote:
Szkoda że kod można wygenerować tylko poprzez aplikację mobilną.
Trzeba mieć telefon przy sobie

Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom".

Data: 2012-10-15 16:01:27
Autor: sq5rb
SkyCash
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom".

Niby tak, 99% ludzi nosi.
Ale jak zgubisz, ukradną, rozładuje się, zepsuje itp...

Data: 2012-10-16 03:11:25
Autor: sq5rb
SkyCash
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom".

A jeszcze dodam że to że ludzie noszą telefony to nic nie znaczy.

Telefon musi mieć co najmniej Javę, GPRS i te kilkaset kB RAM-u żeby udało się uruchomić na nim zainstalować, uruchomić SkyCash i wygenerować kod.

Starsze telefony (nawet sprzed 7-8 lat) tych warunków nie spełniają.

Data: 2012-10-20 23:14:49
Autor: Jacek Osiecki
SkyCash
Dnia Tue, 16 Oct 2012 03:11:25 -0700 (PDT), sq5rb@tlen.pl napisał(a):
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom".

http://img.izismile.com/img/img4/20110427/640/when_you_forget_640_01.jpg

:)

[...]

Nie rozumiem czemu nie załatwili tego kodami USSD - to obsłuży nawet telefon
sieci ojca dyrektora...

Inna sprawa że przydałaby się jakaś opcja ultra-awaryjnej wypłaty, na
zdefiniowane wcześniej hasło - choćby w sytuacji "dali mi w pysk, zabrali
portfel kluczyki i komórę".

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-10-21 04:40:48
Autor: sq5rb
SkyCash
W dniu niedziela, 21 października 2012 01:21:00 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:

Inna sprawa że przydałaby się jakaś opcja ultra-awaryjnej wypłaty, na
zdefiniowane wcześniej hasło - choćby w sytuacji "dali mi w pysk, zabrali
portfel kluczyki i komórę".

No i właśnie o tym pisałem nie raz.

W Polsce NIKT takiej usługi nie świadczy.

Data: 2012-10-15 07:07:24
Autor: jerry .
SkyCash
On 15 Paź, 12:25, "jerry ." <malino...@gmail.com> wrote:
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

OMG w końcu ten nieszczęsny przelew doczłapał, dokładnie po tygodniu,
więc uważajcie bo lubią przetrzymywać kasę.

Data: 2012-10-15 14:30:54
Autor: W
SkyCash
jerry . wystukał, co następuje:

Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

A nie oferują spięcia bezpośrednio karty płatniczej?

Data: 2012-10-15 10:41:55
Autor: malinowym
SkyCash
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 16:25:47 UTC+2 użytkownik W napisał:
jerry . wystuka�, co nast�puje:

> Jakie macie do�wiadczenia? Od tygodnia idzie przelew, cho� wg

> regulaminu powinien doj�� w ci�gu dw�ch dni. Nowy Amber Gold?

A nie oferuj� spi�cia bezpo�rednio karty p�atniczej?

Nie no, jeśli chodzi o karty to wszystko jest ok.

Data: 2012-10-21 05:35:08
Autor: sq5rb
SkyCash
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:25:27 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:

Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

A to przez dotpay/przelewy24 czy przelew na przydzielony numer konta?

Z jakiego banku?

SkyCash