Data: 2012-10-15 03:25:26 | |
Autor: jerry . | |
SkyCash | |
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold? |
|
Data: 2012-10-15 04:13:26 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:25:27 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg przelew tradycyjny z innego banku szedł kilka dni, nie pamiętam jak długo, ale nie tydzień. przez dotpay doszedł w kilkanaście minut, ale jest pobierane 1,9% prowizji od wpłacanej kwoty. były to groszowe wpłaty (po 10-20zł) a aplikacja się przydaje w przypadku ZTM, bo często kierowca autobusu nie ma biletów minutowych, nie ma automatu, kiosk nieczynny itp. |
|
Data: 2012-10-19 21:44:50 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
SkyCash | |
sq5rb@tlen.pl pisze:
byĹy to groszowe wpĹaty (po 10-20zĹ) a aplikacja siÄ przydaje w przypadku ZTM, bo czÄsto kierowca autobusu nie ma biletĂłw minutowych, nie ma automatu, kiosk nieczynny itp. A do siÄ kupiÄ dla kilku osĂłb? -- MiCHA |
|
Data: 2012-10-19 13:08:58 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu piątek, 19 października 2012 21:46:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisał:
A do się kupić dla kilku osób? Przez mPay się dało, przez SkyCash - nie próbowałem. |
|
Data: 2012-10-22 11:50:43 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
SkyCash | |
Dnia Fri, 19 Oct 2012 13:08:58 -0700 (PDT), sq5rb@tlen.pl napisał(a):
W dniu piątek, 19 października 2012 21:46:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisał: Przez mPay dalej mam wątpliwości - na pewno jest tak że mogę sobie kilka razy odpalić kod za bilet i będzie skasowane X biletów? Szkoda, że nie jest tak że np. wywołuję kod *145*1200115*<ilosc osob># - a może jest taka metoda? :) Jeszcze ciekawiej wygląda ich wyjaśnienie na stronie: "Istnieje możliwość zakupu biletów czasowych także dla osób towarzyszących w podróży. Sposób 1: Jeżeli chcesz kupić 1 bilet normalny i 1 bilet ulgowy, najpierw kup bilet normalny. Następnie zdefiniuj ulgę korzystając z menu w telefonie i wykonaj kolejną transakcję na zakup biletu - tym razem ulgowego. Sposób 2: Zdefiniuj ulgę przed rozpoczęciem podróży i zakup 3 bilety ulgowe w ramach jednej transakcji (cena 1 biletu normalnego w Warszawie jest równa opłacie za 2 bilety ulgowe). Kupując 3 bilety ulgowe 20-minutowe, w cenie 1 PLN każdy, wykonaj połączenie pod numer *145*220020*3# (cyfra 3 oznacza tu kwotę za bilety wyrażoną w PLN). " O ile pamiętam, bilet ulgowy 50% z reguły jest refundowany przez gminę czy państwo, co oznacza że kasując 2 bilety ulgowe naciągamy gminę na kwotę równą 1 biletowi normalnemu :) -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2012-10-22 17:47:10 | |
Autor: osa | |
SkyCash | |
W dniu 2012-10-22 13:50, Jacek Osiecki pisze:
O ile pamiętam, bilet ulgowy 50% z reguły jest refundowany przez gminę czy Ale za to przewoźnik jest do przodu... i pewnie dlatego jak zdarzy mi się kupić cały bilet u motorniczego/kierowcy to dostaję 2 ulgowe... i biznes się kręci... |
|
Data: 2012-10-15 05:04:26 | |
Autor: C. | |
SkyCash | |
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew Zawsze używałem przelewu i po wpłacie kasa przychodziła dnia następnego, a w szczególnych przypadkach po dwóch dniach, ale nigdy później. Testowałem kwoty i małe rzędu 20 zł i duże jak 1000 zł, więc jak nie ma od tygodnia, to coś jest nie tak. Uprzedzając pytanie, po co na SkyCasha pchać cały tysiak... Testowałem w ten sposób wypłatę z bankomatu bez użycia karty płatniczej (mają coś takiego jako jedną z usług) sprawdzając gdzie jest granica powyżej której system powie, że takich kwot już nie obsłuży. Limitem okazała się szerokość szczeliny bankomatu ;-) Oczywiście taka wypłata - jako usługa - ma sens jedynie w przypadkach awaryjnych, bo teraz ściągają po 2 zł od każdej takiej operacji (w czasie testów było to jeszcze za darmo)i jest ograniczona do bankomatów zdaje się Euronetu. C. |
|
Data: 2012-10-15 05:17:27 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 14:04:26 UTC+2 użytkownik C.. napisał:
Uprzedzając pytanie, po co na SkyCasha pchać cały tysiak... Testowałem w ten > sposób wypłatę z bankomatu bez użycia karty płatniczej (mają coś takiego jako > jedną z usług) sprawdzając gdzie jest granica powyżej której system powie, że > takich kwot już nie obsłuży. Limitem okazała się szerokość szczeliny > bankomatu ;-) Jakie dane się wpisuje w bankomacie? tylko wygenerowany w aplikacji kod wypłaty i kwotę, czy także numer telefonu i pin? |
|
Data: 2012-10-15 14:39:28 | |
Autor: neoniusz | |
SkyCash | |
On 15.10.2012 14:17, sq5rb@tlen.pl wrote:
Uprzedzając pytanie, po co na SkyCasha pchać cały tysiak... Testowałem w ten > sposób wypłatę z bankomatu bez użycia karty płatniczej (mają coś takiego jako > jedną z usług) sprawdzając gdzie jest granica powyżej której system powie, że > takich kwot już nie obsłuży. Limitem okazała się szerokość szczeliny > bankomatu ;-) Kod wyplaty i pin. |
|
Data: 2012-10-15 11:12:08 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 14:04:26 UTC+2 użytkownik C.. napisał:
Oczywiście taka wypłata - jako usługa - ma sens jedynie w przypadkach awaryjnych, bo teraz ściągają po 2 zł od każdej takiej operacji (w czasie testów było to jeszcze za darmo)i jest ograniczona do bankomatów zdaje się Euronetu. Szkoda że kod można wygenerować tylko poprzez aplikację mobilną. Trzeba mieć telefon przy sobie i doładowane konto SkyCash by móc wybrać gotówkę, i to jeszcze po potrąceniu 4 zł prowizji (2 zł to w przypadku przelewu środków ze SkyCash na swoje konto bankowe) A żeby szybko przelać środki na konto SkyCash to jeszcze trzeba zapłacić 1,9% prowizji. To już lepiej nosić zwykłą kartę płatniczą. Co innego, gdyby kod wypłaty z bankomatu można było uzyskać w sposób nie wymagający posiadania telefonu z aplikacją przy sobie, np. przez infolinię 0-800 z budki telefonicznej. |
|
Data: 2012-10-15 23:11:26 | |
Autor: neoniusz | |
SkyCash | |
On 15.10.2012 20:12, sq5rb@tlen.pl wrote:
Szkoda że kod można wygenerować tylko poprzez aplikację mobilną. Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom". |
|
Data: 2012-10-15 16:01:27 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom". Niby tak, 99% ludzi nosi. Ale jak zgubisz, ukradną, rozładuje się, zepsuje itp... |
|
Data: 2012-10-16 03:11:25 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom". A jeszcze dodam że to że ludzie noszą telefony to nic nie znaczy. Telefon musi mieć co najmniej Javę, GPRS i te kilkaset kB RAM-u żeby udało się uruchomić na nim zainstalować, uruchomić SkyCash i wygenerować kod. Starsze telefony (nawet sprzed 7-8 lat) tych warunków nie spełniają. |
|
Data: 2012-10-20 23:14:49 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
SkyCash | |
Dnia Tue, 16 Oct 2012 03:11:25 -0700 (PDT), sq5rb@tlen.pl napisał(a):
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał: http://img.izismile.com/img/img4/20110427/640/when_you_forget_640_01.jpg :) A jeszcze dodam że to że ludzie noszą telefony to nic nie znaczy. Nie rozumiem czemu nie załatwili tego kodami USSD - to obsłuży nawet telefon sieci ojca dyrektora... Inna sprawa że przydałaby się jakaś opcja ultra-awaryjnej wypłaty, na zdefiniowane wcześniej hasło - choćby w sytuacji "dali mi w pysk, zabrali portfel kluczyki i komórę". -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2012-10-21 04:40:48 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu niedziela, 21 października 2012 01:21:00 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:
Inna sprawa że przydałaby się jakaś opcja ultra-awaryjnej wypłaty, na No i właśnie o tym pisałem nie raz. W Polsce NIKT takiej usługi nie świadczy. |
|
Data: 2012-10-15 07:07:24 | |
Autor: jerry . | |
SkyCash | |
On 15 Paź, 12:25, "jerry ." <malino...@gmail.com> wrote:
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg OMG w końcu ten nieszczęsny przelew doczłapał, dokładnie po tygodniu, więc uważajcie bo lubią przetrzymywać kasę. |
|
Data: 2012-10-15 14:30:54 | |
Autor: W | |
SkyCash | |
jerry . wystukał, co następuje:
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg A nie oferują spięcia bezpośrednio karty płatniczej? |
|
Data: 2012-10-15 10:41:55 | |
Autor: malinowym | |
SkyCash | |
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 16:25:47 UTC+2 użytkownik W napisał:
jerry . wystukaďż˝, co nastďż˝puje: Nie no, jeśli chodzi o karty to wszystko jest ok. |
|
Data: 2012-10-21 05:35:08 | |
Autor: sq5rb | |
SkyCash | |
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:25:27 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:
Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg A to przez dotpay/przelewy24 czy przelew na przydzielony numer konta? Z jakiego banku? |