SkyCash - prowizja :(

Data: 2012-01-21 23:41:04
Autor: Waldek
SkyCash - prowizja :(
Heh - mialem dzis potrzebe skorzystania z MPK
i cholera nawet nie wiedzialem ile kosztuje bilet - a co dopiero zeby go miec :D
Gdzies kiedys obilo mi sie o uszy ze mozna zaplacic sms-em
wiec wrociwszy do domu zainteresowalem sie tematem.
Zassalem aplikacje SkyCash na komorke i przypialem debetowke do szybkiego doladowania konta z poziomu sluchawki.
No i tu male zaskoczenie - gdyz od kwoty doladowania karcianego kasuja prowizje 1,8%.  Tak wiec nie bardzo sie oplaca - chyba zostaje zasilanie konta przelewem :]

Pozdro

Data: 2012-01-22 06:46:08
Autor: wiatrak
SkyCash - prowizja :(

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jffeu0$d6p$1node2.news.atman.pl...
[...]

A w Krakowie to  mają śmieszne rozwiązania.

Bilet okresowy MPK kupisz przez internet

Jak kupić bilet okresowy przez internet? Cała operacja jest dość prosta, choć i tak nie obędzie się bez wizyty przy automacie biletowym. Najpierw trzeba zalogować się na stronie internetowej ebilet.kkm.krakow.pl, podając numer swojej legitymacji oraz numer KKM. Po zalogowaniu należy wybrać opcję "kup bilet", a później - określić rodzaj biletu. Po wprowadzeniu danych pasażer opłaca zakup na stronie operatora transakcji. Na koniec pasażer otrzymuje numer transakcji.

Teraz trzeba wybrać się do automatu biletowego. Po włożeniu karty do czytnika trzeba wybrać opcję "bilet internetowy", a następnie "zapisz bilet na karcie". Podobnie jak w przypadku tradycyjnego już sposobu przedłużania ważności karty miejskiej, automat wydrukuje potwierdzenie transakcji.

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35821,10978646,Bilet_okresowy_MPK_kupisz_przez_internet.html

wiatrak

Data: 2012-01-22 12:42:45
Autor: mvoicem
SkyCash - prowizja :(
(22.01.2012 06:46), wiatrak wrote:

[...]

[...]
[...]

No to rzeczywiście śmieszne. Śmieszniejsze rozwiązanie widziałem tylko na jakiejś stronie na której niby można było kupić BTC płacąc kartą (wśród metod płatności był znaczek "VISA").

Wybrałem i dostałem instrukcję, żeby a) doładować kartę VISA prepaid, b) załadować do koperty, c) wysłać na adres ....

p. m.

Data: 2012-01-22 22:25:19
Autor: Waldek
SkyCash - prowizja :(

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:jfg7r3$5k9$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie wiem dokladnie jak to jest w Krakowie
corka tam studiuje i chyba ma bilet "spiety" z legitką studencka
albo kanary maja jakis rejest numerow oplaconych legitymacji.

Wiem ze gdzieniegdzie funkcjonuje jeszcze inne proste rozwiazanie
dzwoni sie pod konkretny numer i po zgloszeniu
wstukuje numer boczny autobusu.
Zaleta jest prostota, nie potrzeba tez polaczenia z netem.
Tylko cos nie zatrybilem idei, bo pisze ze w przypadku kontroli
otrzymuje sie sms-a z potwierdzeniem zakupu biletu
No to niby jak ? "Kanar"  to w jakis sposob inicjuje dla wybranego pojazdu ?

SkyCash ma ta przewage ze wpompowane srodki
mozna tez przeznaczyc na inne cele, albo wyplacic jesli nie sa juz potrzebne
do sporadycznego nabywania biletu IMO sie nadaje ;)

Pozdro

Data: 2012-01-22 12:45:31
Autor:
SkyCash - prowizja :(
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):
[...]

Obadaj moBilet (jeśli masz Androida albo iOSa). Zasilenie jest bez prowizji :)

Data: 2012-01-22 14:35:22
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
SkyCash - prowizja :(
On 21.01.2012 23:41, Waldek wrote:
[...]

To wlasnie problem wsystkich systemow platnosci - zrodlo pieniadza. Wszystko jest prepaid ub wlasnie placisz normalna prowizje karciana.
Trzeba czekac na jakis wlasny bankowy system ;)

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

SkyCash - prowizja :(