SkyCash - zasilenie konta

Data: 2012-10-23 09:32:35
Autor: sq5rb
SkyCash - zasilenie konta
Ile czasu w praktyce trwa zasilenie konta poprzez przelew?
Czy zdarzają się przypadki niezaksięgowania środków na koncie skycash? (takie opinie czytałem w internecie).
Czy doładować zwykłym przelewem, czy odżałować 1,9% prowizji na dotpay/przelewy24?
nie spieszy mi się, a chodzi o kwotę rzędu kilkuset zł.
Czy w przypadku zwykłego przelewu, kwota zasilenia przechodzi automatycznie na konto skycash po zaksięgowaniu jej na przypisanym rachunku raiffeisen banku, czy też robią to ręcznie pracownicy?
(karty mastercard nie chcę do tego używać i podawac jej danych w aplikacji)

SkyCash - zasilenie konta