Skycasch doładowanie konta

Data: 2012-10-22 04:45:00
Autor: Kris
Skycasch doładowanie konta
U mnie doładowanie konta Skycasch karta jest nieaktywne- przenosi mnie do "centrum kart" gdzie moge dodać kartę lub zmodyfikowac dane karty.
Czy tylko u mnie coś nie tak? Dlaczego nie moge doładować konta skycasz karta?

Data: 2012-10-22 04:49:25
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 22 października 2012 13:45:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
[...]

mBankową KK można przez mTransfer. Pozostałymi przez centrum kart.

Data: 2012-10-22 05:34:15
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 22 października 2012 13:49:26 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
mBankową KK można przez mTransfer. Pozostałymi przez centrum kart.

Ok. w centrum kart dodałem kartę Sygmy jest ona tam, widaoczna ale próbuje doładować konto i wybieram "Doładowanie z karty Visa lub MasterCard" to mam aktywne tylko pole "Przejdź do Centrum Kart" a tam dostepna tylko opcja zmień lub dodaj karte.

Data: 2012-10-22 15:00:16
Autor: Pablo
[...]

Doladowanie mozna tylko wykonac przy pomocy mobilnej aplikacji, niestety o
tym nie pisza bezposrednio na www.

Skycasch doładowanie konta