Skycash - brak kontaktu

Data: 2012-05-21 21:54:52
Autor: Samin
Skycash - brak kontaktu
Nie wiem czy to dobra grupa ale .... nie mam innych mozliwosci.
Czy ktos ma jakis kontakt do firmy skycash.com poza tymi podanymi na stronie?

Dzwonilem do nich ale wlacza sie tylko automatyczna sekretarka. Jak sie nagralem tak cisza. Od paru dni zadnego kontaktu.
Olalbym ich - radze miec sie na bacznosci inne osoby zamierzajace korzystac z ich uslug - ale mam na koncie skycash kilkaset pln na uslugi. I chce je odzyskac.

Data: 2012-05-21 21:58:12
Autor: neoniusz
Skycash - brak kontaktu
W dniu 21.05.2012 21:54, Samin pisze:
korzystac z ich uslug - ale mam na koncie skycash kilkaset pln na
uslugi. I chce je odzyskac.

Wybierz w euronecie.

Data: 2012-05-22 10:45:55
Autor: JerzyR
Skycash - brak kontaktu
też dzwoiłem, pisałem emial i nic...
Chciałem zmienić numer tel. w systemie skycash i nie wiem jak to zrobić. Może ktoś wie?
Poza tym skycash jest OK.

Data: 2012-05-22 20:49:24
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Skycash - brak kontaktu
Dnia Tue, 22 May 2012 10:45:55 +0200, JerzyR napisał(a):

też dzwoiłem, pisałem emial i nic...
Chciałem zmienić numer tel. w systemie skycash i nie wiem jak to zrobić. Może ktoś wie?
Poza tym skycash jest OK.

załozyć na nowym numerze i przelać środki z numeru na numer co do grosza

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow8.php

Skycash - brak kontaktu