Skyeurope tonie...

Data: 2009-08-25 11:52:53
Autor: Jacek Osiecki
Skyeurope tonie...
Witam,

Jakoś nie widzę by tu ktoś zauważył że Skyeurope szybuje coraz niżej...
http://pasazer.com/in-4135-skyeurope,odlatuje,z,wiednia,czy,na,stale.php

W sumie - pokarało ich za olanie Polski ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-26 06:56:20
Autor: Grzegorz
Skyeurope tonie...
Hello Jacek Osiecki !:

Jakoś nie widzę by tu ktoś zauważył że Skyeurope szybuje coraz niżej...
http://pasazer.com/in-4135-skyeurope,odlatuje,z,wiednia,czy,na,stale.php

W sumie - pokarało ich za olanie Polski ;)

Fakt, fajnie się latało samolotami zapełnionymi max w połowie ...

A ja tak sobie myślę, że może nie tylko mnie nie podobają się Balice, z paskudnym dojazdem w niedawnej przeszłości (remonty na A4), brakiem rozsądnych parkingów i burdelem na terminalu. Nie zapomnę, jak z parkingu przy terminalu wyjeżdżałem prawie godzinę !!!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-08-26 13:13:45
Autor: =Marcos=
Skyeurope tonie...
Fakt, fajnie się latało samolotami zapełnionymi max w połowie ...

Mieli kilka nietrafionych kierunków, ale niektóre miały się świetnie. Dwa razy leciałem do Bergamo, load factor był w granicach 90-95%. Paryż chyba też nie miał się źle - dowodzi tego fakt, że obecnie latają na trasie do Paryża dwie linie.

[...]

Fakt. Z roku na rok w Balicach jest coraz mniej przyjemnie. Ostatnio wracałem z Islandii. Równocześnie przyleciał lot z FCO. Mimo iż na karuzeli jeździły tylko bagaże z Rzymu, wyświetlał się również Keflavik, więc była jedna wielka ciżba z winy obsługi lotniska. Wystarczyło wyświetlić na ekranie Keflavik 10 minut później i byłoby po ludzku. A tak to dantejskie sceny niczym z promocji Mediamarktu.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Data: 2009-08-26 15:44:00
Autor: Jacek Osiecki
Skyeurope tonie...
Dnia Wed, 26 Aug 2009 13:13:45 +0200, =Marcos= napisał(a):
[...]

W dodatku latali na Orly - całe szczęście że z Krakowa nadal tam lata
TransAvia, bo lot do CDG to sporo czasu w plecy...

[...]

I tak jest o niebo lepiej niż kiedy - imho przynajmniej :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-26 15:31:51
Autor: Jacek Osiecki
Skyeurope tonie...
Dnia Wed, 26 Aug 2009 06:56:20 +0200, Grzegorz napisał(a):
Hello Jacek Osiecki !:
[...]

Mieli też dosyć sensowne regulacje - np. gdy siostra leciała wykupując drugi
bilet dla swojej wiolonczeli to miała podwojony limit wagi bagażu.
We wszystkich innych liniach (przynajmniej tych tanich) jest zastrzeżenie że
tylko osoba ma limit bagażu...

[...]

To się poprawiło, bo zlikwidowali te budki w których się płaciło przy
wyjeździe. Choć nadal trafiają się tacy co nagle przed szlabanem się obudzą
że zapomnieli o opłaceniu parkingu - zasługa chyba częściowi po stronie
lotniska bo zbyt niewyraźnie jest zaznaczone że płaci się przed wyjazdem
w automatach.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-27 09:52:20
Autor: N19JE
Skyeurope tonie...
On Aug 26, 12:56 am, Grzegorz <bzd...@brakmaila.com> wrote:
Hello Jacek Osiecki !:

> [...]

rozsądnych parkingów i burdelem na terminalu. Nie zapomnę, jak z
parkingu przy terminalu wyjeżdżałem prawie godzinę !!!!

maila znajdziesz tu :http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1

 - Powinienes zobaczyc co tam sie dzieje jak przyleci LOT'owski
767-300 z Chicago. Lotnisko w Krakowie to smieszna PRL'owska
prowizorka. Ja wyjezdzalem z parkingu dokladnie 42 minuty (nie
wspominajac o cenach parkingu, ktore juz danwo przescignely standardy
UE oraz o panu Heniu ktory przy szlabanie zbiera za wyjazd....a
szlaban jest jeden, jak i pan Heniu), droga dojazdowa, zaraz za rondem
wyglada jak z lat swietnosci PRL'u, terminal maly... Jednym slowem
prowizorka z cenami prawdziwie EUropejskimi.
 Ale, najlepsze sa ceny maja restauracje w terminalu na okeciu np.
"Sami swoi" - fakt nikt cie tak nie okradnie jak sami swoi, wiec
sluszna nazwe wybrali... Albo tak zwana strefa bezclowa w ktorej fakt:
nie placisz VAT'u ale za to ceny sa odpowiendnio ponaciagane ze i tak
wychodzisz w plecy. Sam terminal w Warszawie przynajmniej wyglada po
ludzku, choc powstal o 10 lat za pozno. Dla mnie najladniej i tak
wyglada Foka 4 powieszona w starym terminalu, lezka sie kreci w oku.

Data: 2009-08-28 00:26:02
Autor: T.F.
Skyeurope tonie...
N19JE wrote:

 - Powinienes zobaczyc co tam sie dzieje jak przyleci LOT'owski
767-300 z Chicago.

Powinienes zobaczyc Lodz-Lublinek i to, co sie tam dzieje
w KAZDY wtorek okolo 9-10.00 rano.
Odlatuja 2 (slownie: dwa) 737 krotko po sobie
(10.10 do Dublina i 10.25 do Edynburga).

Masakra.

--
T.F.

Data: 2009-08-28 07:54:07
Autor: Grzegorz
Skyeurope tonie...
Hello T.F. !:
N19JE wrote:

[...]

No to pozwolicie, że jako lokalny patriota pozostanę przy Pyrzowicach ?

Owszem, parę rzeczy spieprzyli, ale generalnie to przyjazne lotnisko. Jednak projektując taki terminal zapomnieli o rękawach, porządnych poczekalniach, .... ech, chyba też jakiś człek z za ciasnym krawatem rządzi :-(.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-08-28 16:04:48
Autor: Zulus
Skyeurope tonie...
Witam,

 o panu Heniu ktory przy szlabanie zbiera za wyjazd....a
szlaban jest jeden, jak i pan Heniu)

Nie pomyliłeś aby lotnisk? Nie zamierzam bronić Balic, ale od jakiegoś półtora roku za parking płaci się w automatach, a szlabany wyjazdowe otwierają się samoczynnie (nie ma tam żadnego Henia) po zeskanowaniu potwierdzenia wpłaty. A wyjazdy są trzy: dwa szlabany od strony terminala i jeden szlaban po przeciwnej stronie parkingu, z wyjazdem bezpośrednio na drogę Zabierzów-Kryspinów.

Zanim się ponarzeka, warto sprawdzić fakty.

MJZ

Data: 2009-08-28 20:09:36
Autor: kazimierz_w
Skyeurope tonie...
N19JE napisał:

Dla mnie najladniej i tak
wyglada Foka 4 powieszona w starym terminalu, lezka sie kreci w oku.
     To nie jest Foka 4 ale SZD-24 Foka B.
Ale fakt, że nie jest łatwo je odróżnić z daleka :-)

Pozdrowienia
--
Kazimierz

Data: 2009-08-28 20:36:13
Autor: Michal Jankowski
Skyeurope tonie...
kazimierz_w <kazimierz_w@gazeta_pl.invalid> writes:

Dla mnie najladniej i tak
wyglada Foka 4 powieszona w starym terminalu, lezka sie kreci w oku.
     To nie jest Foka 4 ale SZD-24 Foka B.
Ale fakt, że nie jest łatwo je odróżnić z daleka :-)

Tam jeszcze Mucha wisiała, ale przy jakiejś okazji zdjęli (choinkę
stawiali czy cuś) i już nie wróciła.

  MJ

Data: 2009-08-28 21:09:52
Autor: Menios
Skyeurope tonie...

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzskfbhjky.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Mucha to chyba się urwała z linek na których była podwieszona ale mogę sie mylić nie jestem na 100% pewien

Data: 2009-09-03 05:23:06
Autor: PLCEDI
Skyeurope tonie...

[...]
wyglada Foka 4 powieszona w starym terminalu, lezka sie kreci w oku.- Ukryj cytowany tekst -

Niech ich skręci za te ceny;-( Kawałek kiełbasy+ herbatka za prawie
60zeta. A obsługa prawie jak w "Misiu" u Barei. Wiem,  wiem - stolica
się ceni.
Sorki że nie na temat wątku ale miło że inni też zauwazyli jak
bezwzględnie drenują pasażera nim odleci.
A przy okazji po co w sklepie skanują bilet przy kasie??

Data: 2009-09-03 21:36:48
Autor: p47
Skyeurope tonie...

Użytkownik "PLCEDI" <plcedi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4db98f11-f195-41b6-ae90-807d5ffa5181m38g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

M.in. żeby sprawdzic, czy lecisz w obrebie UE, czy dalej. Od tego zależą naliczane podatki, a więc cena, jaka zapłacisz.

p47

Data: 2009-09-03 21:38:17
Autor: J.Kolina
Skyeurope tonie...
Niech ich skręci za te ceny;-( Kawałek kiełbasy+ herbatka za prawie
60zeta.

Dlaczego polak musi zawsze żreć tom kiełbasę.
Dziwi mnie że ludzie majo kase by latać, ale by stylowo zjeść posiłek za 6 dych to już afera

jk

Data: 2009-09-01 14:26:06
Autor: Przemek V
.... i zatonął