Skyfall

Data: 2012-10-26 03:07:15
Autor: nimrod
Skyfall
艢wie偶o po p贸艂nocnej premierze, par臋 s艂贸w na gor膮co:
-og贸lnie mog艂oby si臋 wydawa膰, 偶e ma艂o Bonda w Bondzie, ale przer贸偶nymi smaczkami przez ca艂y film si臋 to jednak jako艣 wype艂nia艂o i sk艂ada艂o w ca艂o艣膰
- najdurniejszy bedgaj z Craigowskich bond贸w na pewno, ale to moja te偶 wewn臋trzna niech臋膰 do Bardema
- s艂abe panienki Bonda i te偶 ich bardzo ma艂o i jakby na si艂臋 wci艣ni臋te

Ci臋偶ko mi do ko艅ca wyda膰 ocen臋, jak to bywa z Bondami z Craigiem. Jest na pewno inaczej, nawet konstrukcyjnie nie ma to si臋 nijak z innymi, ale jest dobrze. Troszku za d艂ugi, mo偶na by艂o spokojnie p贸艂 godziny wywali膰.
Wi臋cej po przespaniu si臋 z tematem;)

mo偶e wi臋c 7/10?

Pozdrawiam, nmr.

Data: 2012-10-26 09:14:42
Autor: Ghost
Skyfall

U偶ytkownik "nimrod" <nimrodNOSPAM@inds.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k6cno9$rm1$1usenet.news.interia.pl...

wewn臋trzna niech臋膰 do Bardema

Jesli obejrze ten film to tylko ze wzgledu na Bardema.

Ci臋偶ko mi do ko艅ca wyda膰 ocen臋, jak to bywa z Bondami z Craigiem.

Przeciez Craig to najlepszy Bond! Wygral w konkursie!

Cos mi sie zdaje, ze wygralby dowolny byle ostatni, ale to moja "wewn臋trzna niech臋膰 do" Craiga.

Skyfall