Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!

Data: 2012-12-31 14:34:21
Autor: Skylla
Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!

Taka mała refleksja po seansie:
Na czym miała polegać przewaga Bonda nad badgajem, kiedy to zastawił tę misterną pułapkę i pojechał uzbrojony w 1 czy 2 pistolety z babcią w aucie do samotnego domu polecając aby MI6 naprowadziło tam bandę naszego Szwarccharakteru?

Co ciekawe, kiedy łapał go po raz pierwszy gdzieś na wyspach chińskich to miał wsparcie 3 helikopterów, ale widać były to jedyne helikoptery angielskich sił zbrojnych i jeszcze nie wróciły z Chin, bo w Szkocji nie pojawił się ani jeden żołnierz
:-)
S.

Data: 2012-12-31 20:15:21
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 31.12.2012, o godzinie 14.34.21, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

Taka mała refleksja po seansie:
Na czym miała polegać przewaga Bonda nad badgajem, kiedy to zastawił tę mistern± pułapkę i pojechał uzbrojony w 1 czy 2 pistolety z babci± w aucie do samotnego domu polecaj±c aby MI6 naprowadziło tam bandę naszego Szwarccharakteru?

Co ciekawe, kiedy łapał go po raz pierwszy gdzie¶ na wyspach chińskich to miał wsparcie 3 helikopterów, ale widać były to jedyne helikoptery angielskich sił zbrojnych i jeszcze nie wróciły z Chin, bo w Szkocji nie pojawił się ani jeden żołnierz
:-)

Czepiasz się. To był dobry film, a dziury tak małe, że nie widać.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-31 20:37:12
Autor: Skylla
W dniu 2012-12-31 20:15, Habeck Colibretto pisze:

Czepiasz się. To był dobry film, a dziury tak małe, że nie widać.

Film był nawet fajny, ale dziury przeogromne, im dalej tym gorzej, bo tak do scen z kasyna dało się ich nie dostrzegać, no ale potem to już lito¶ci...
Mimo to dałem 6/10 bo mi się w sumie podobał.
S.

Data: 2013-01-01 14:43:24
Autor: ronel
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:kbs48v$1nb$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

Oglądałem ten badziew na sylwestrze w kinie, dobrze że jako ostatni film, można przynajmniej było się zdrzemnąć.
Dawno nie widziałem czegoś tak durnego i dennego, jeszcze miałbym się rozstrząsać nad fabułą tej kaszany :)

Data: 2013-01-18 11:51:23
Autor: Seoman
Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!
UĹĽytkownik "Skylla"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:kbs48v$1nb$1@sunflower.man.poznan.pl...
Taka mała refleksja po seansie:
Na czym miała polegać przewaga Bonda nad badgajem, kiedy to zastawił tę misterną pułapkę i pojechał uzbrojony w 1 czy 2 pistolety

Też mnie to zastanawiało. Zastanawiało mnie też, że skoro badguy babcię zobaczył dopiero w zrujnowanej kapliczce na sam koniec pościgu, czemu Bond nie zostawił jej po prostu w Londynie w jakimś schowku, a ze sobą nie wziął kogoś podstawionego - albo zgoła nikogo. Ewentualnie - czemu uciekając tajnym przejściem z płonącego domu szczerym polem przed bandą bandytów, którzy myślą, że zrobili swoje - trzeba świecić sobie latarką. Nie - przypaść do ziemi i czołgać się w nadziei, że nikt nie zauważy, tylko elegancko zasuwać sobie z latareczką.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2013-01-18 20:41:08
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 18.01.2013, o godzinie 11.51.23, na pl.rec.film, Seoman napisał(a):

Taka mała refleksja po seansie:
Na czym miała polegać przewaga Bonda nad badgajem, kiedy to zastawił tę mistern± pułapkę i pojechał uzbrojony w 1 czy 2 pistolety

Też mnie to zastanawiało. Zastanawiało mnie też, że skoro badguy babcię zobaczył dopiero w zrujnowanej kapliczce na sam koniec po¶cigu, czemu Bond nie zostawił jej po prostu w Londynie w jakim¶ schowku, a ze sob± nie wzi±ł kogo¶ podstawionego - albo zgoła nikogo. Ewentualnie - czemu uciekaj±c tajnym przej¶ciem z płon±cego domu szczerym polem przed band± bandytów, którzy my¶l±, że zrobili swoje - trzeba ¶wiecić sobie latark±. Nie - przypa¶ć do ziemi i czołgać się w nadziei, że nikt nie zauważy, tylko elegancko zasuwać sobie z latareczk±.

Nie wnikaj. Film rewelacyjny! Dla 16-latków...
Mendesa w nim mało. :(