Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!

Data: 2012-12-31 20:15:21
Autor: Habeck Colibretto
Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!
Dnia 31.12.2012, o godzinie 14.34.21, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

Taka mała refleksja po seansie:
Na czym miała polegać przewaga Bonda nad badgajem, kiedy to zastawił tę mistern± pułapkę i pojechał uzbrojony w 1 czy 2 pistolety z babci± w aucie do samotnego domu polecaj±c aby MI6 naprowadziło tam bandę naszego Szwarccharakteru?

Co ciekawe, kiedy łapał go po raz pierwszy gdzie¶ na wyspach chińskich to miał wsparcie 3 helikopterów, ale widać były to jedyne helikoptery angielskich sił zbrojnych i jeszcze nie wróciły z Chin, bo w Szkocji nie pojawił się ani jeden żołnierz
:-)

Czepiasz się. To był dobry film, a dziury tak małe, że nie widać.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-31 20:37:12
Autor: Skylla
W dniu 2012-12-31 20:15, Habeck Colibretto pisze:

Czepiasz się. To był dobry film, a dziury tak małe, że nie widać.

Film był nawet fajny, ale dziury przeogromne, im dalej tym gorzej, bo tak do scen z kasyna dało się ich nie dostrzegać, no ale potem to już lito¶ci...
Mimo to dałem 6/10 bo mi się w sumie podobał.
S.

Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!