Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!

Data: 2013-01-01 14:43:24
Autor: ronel
Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:kbs48v$1nb$1sunflower.man.poznan.pl...

Taka mała refleksja po seansie:
Na czym miała polegać przewaga Bonda nad badgajem, kiedy to zastawił tę misterną pułapkę i pojechał uzbrojony w 1 czy 2 pistolety z babcią w aucie do samotnego domu polecając aby MI6 naprowadziło tam bandę naszego Szwarccharakteru?

Co ciekawe, kiedy łapał go po raz pierwszy gdzieś na wyspach chińskich to miał wsparcie 3 helikopterów, ale widać były to jedyne helikoptery angielskich sił zbrojnych i jeszcze nie wróciły z Chin, bo w Szkocji nie pojawił się ani jeden żołnierz
:-)

Oglądałem ten badziew na sylwestrze w kinie, dobrze że jako ostatni film, można przynajmniej było się zdrzemnąć.
Dawno nie widziałem czegoś tak durnego i dennego, jeszcze miałbym się rozstrząsać nad fabułą tej kaszany :)

Skyfall - pytanie o pułapkę - spoiler!