"Skyline" - omija?!

Data: 2011-02-14 21:21:43
Autor: Habeck Colibretto
"Skyline" - omija?!
Dnia 14.02.2011, o godzinie 01.04.06, na pl.rec.film, Łukasz Góralczyk
napisał(a):

Byłem na filmie "Skyline" parę dni temu zachęcony ciekawym trailerem (i namową znajomych) - takiego gniota dawno nie widziałem, cała historyjka kompletnie nie trzyma się kupy (obcy atakują Ziemię).
Przez pierwsze 15 minut miałem jeszcze nadzieję że nastąpi przełom, ale film przez cały czas trzyma ten sam niski poziom. Dialogi tragiczne, gra aktorska również. Brakowało mi jakiejkolwiek logiki w zachowaniu bohaterów. Efekty specjalne znośne, ale nic czego nie dałoby się zrobić na domowym sprzęcie.
Do kina bardzo odradzam, inne medium również.

Film był jak pilot jakiegoś serialu sf. Począwszy od scenariusza, po efekty
i grę. Kiepskiego serialu należy dodać.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*