Skynet coraz blizej

Data: 2017-10-24 22:37:46
Autor: PiteR
Skynet coraz blizej
na  ** p.m.s **  Zenek Kapelinder pisze tak:

http://moto.onet.pl/aktualnosci/obowiazkowe-tempomaty-z-ogranicznik
iem-predkosci-juz-od-2020-roku/y3czkk

jeśli kierowca nie zareaguje na znak i nie zwolni, system najpierw przekaże stosowne ostrzeżenie, a następnie niestosowne ;)

w razie jego zignorowania - samoczynnie dostosuje prędkość samochodu do obowiązujących na danym odcinku limitów. Wciskanie gazu nic nie da i nie spowoduje przyspieszania.

To tak jak w Polo 1.0 pod wiatr ;)

Cieszę się, że młodość przypadła mi na lata 90.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-10-24 15:08:34
Autor: Zenek Kapelinder
Skynet coraz blizej
Bedziesz wnukom opowiadal jak sie kiedys jezdzilo to beda kiwaly glowami i myslaly " ale dziadek pierdoli".

Data: 2017-10-25 00:56:40
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu wtorek, 24 października 2017 23:37:54 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

jeśli kierowca nie zareaguje na znak i nie zwolni, system najpierw przekaże stosowne ostrzeżenie, a następnie niestosowne ;)

Następny etap to będzie automatyczne przesłanie informacji do ITD czy kto tam się przekroczeniami prędkości zajmuje;)

Data: 2017-10-25 09:00:30
Autor: Budzik
Skynet coraz blizej
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

Po co skoro przekroczen nie bedzie...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2017-10-25 02:10:28
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 11:00:31 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> Następny etap to będzie automatyczne przesłanie informacji do ITD
> czy kto tam się przekroczeniami prędkości zajmuje;) > Po co skoro przekroczen nie bedzie...?

Racje masz- info do itd to na wcześniejszym etapie gdy te systemy w autach już będą ale jeszcze nie będą ograniczać prędkości;)
Albo się wprowadzi karę za "probe przekroczenia prędkości"
W końcu "usiłowanie" to słowo występujące w polskim prawie.

Data: 2017-10-25 08:51:46
Autor: Miller Artur
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-24 o 23:37, PiteR pisze:
[...]

fajny ficzer. zwłaszcza podczas wyprzedzania.

a.

Data: 2017-10-24 23:53:54
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 08:51:50 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:

fajny ficzer. zwłaszcza podczas wyprzedzania.

A przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie dopuszczalnej prędkości?

Data: 2017-10-25 09:00:02
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 08:53, Kris pisze:
W dniu środa, 25 października 2017 08:51:50 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:

fajny ficzer. zwłaszcza podczas wyprzedzania.

A przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie dopuszczalnej prędkości?

Czasem wręcz nakazane, jeśli jest to konieczne do bezpiecznego wykonania manewru.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 00:04:48
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 09:00:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Czasem wręcz nakazane, jeśli jest to konieczne do bezpiecznego wykonania manewru.

Ta. Szczególnie jak w miejscu gdzie jest dozwolone 90km/godz jedziesz te 90km/h i zaczynasz wyprzedzać;)

Data: 2017-10-25 09:30:45
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 09:04, Kris pisze:
[...]

Dostałeś odpowiedź, czego jeszcze chcesz? Nie wiesz, nie rozumiesz, to doczytaj. Możesz zacząć od opinii biegłych w sprawie wypadku Otylii Jędrzejczak (też zdarzył się podczas wyprzedzania i podczas przekraczania prędkości).

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 00:58:33
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 09:30:49 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

[...]

Jakie orzecznictwo jest dla sytuacji  gdy w miejscu gdzie jest ograniczenie do 90km/godz kierowca jadący 90km/godz zaczyna wyprzedzanie?

Data: 2017-10-25 10:03:53
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 09:58, Kris pisze:
[...]

Nie taki przypadek rozważaliśmy. Pytałeś się, czy przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie prędkości. Odpowiedź jest: czasem tak.
Więc teraz nie wymyślaj innych wydumanych przykładów, które nawet nie uzasadniają sztywnego ograniczania prędkości (bo to, że w niektórych przypadkach przyspieszyć nie można, nie oznacza, że w innych przypadkach też nie można).

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 01:19:52
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 10:03:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Nie taki przypadek rozważaliśmy. Pytałeś się, czy przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie prędkości. Odpowiedź jest: czasem tak.

No i ok.
Ale pod Twoja odpowiedzią doprecyzowałem/zapytałem o inny przypadek a Ty ciągle o tym pierwszym.

Więc teraz nie wymyślaj innych wydumanych przykładów,

Grupa jest dyskusyjna wiec podyskutować można. Obowiązku dyskusji nie ma więc jak nie chcesz dyskutować/nie masz nic do powiedzenia to możesz nie odpisywać.

uzasadniają sztywnego ograniczania prędkości (bo to, że w niektórych przypadkach przyspieszyć nie można, nie oznacza, że w innych przypadkach też nie można).

Czasami na skrzyżowaniu jest zakaz skrętu w prawo, nie oznacza to że na innych skrzyżowaniach w prawo skręcać nie można.
;)

Data: 2017-10-25 10:29:27
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 10:19, Kris pisze:
[...]

Nie widzę powodu, aby zajmować się twoim przypadkiem.

a Ty ciągle o tym pierwszym.

Nie, nie rozważam konkretnego przypadku, tylko krytykuję sztywne ograniczenie prędkości, sugerując, że uniemożliwi ono czasem prawidłowe wykonanie manewru wyprzedzania. Podawanie przez ciebie przykładu, kiedy wyprzedzanie będzie zabronione nie zmienia nic w mojej argumentacji.

Więc teraz nie wymyślaj innych wydumanych przykładów,

Grupa jest dyskusyjna wiec podyskutować można. Obowiązku dyskusji nie ma więc jak nie chcesz dyskutować/nie masz nic do powiedzenia to możesz nie odpisywać.

No więc dyskutujemy o blokadzie możliwości wykonania manewru.

[...]

Idąc w taką analogię:

- Skynet wprowadza zakaz skręcania kierownicą w prawo, to uniemożliwi skręt w prawo na skrzyżowaniu!

(Kris wyskakuje jak filip z konopi) - "Czy jest możliwe skręcanie w prawo na skrzyżowaniu z zakazem skrętu w prawo?"

Co ma piernik do wiatraka?

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 01:54:35
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 10:29:31 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> Ale pod Twoja odpowiedzią doprecyzowałem/zapytałem o inny przypadek

Nie widzę powodu, aby zajmować się twoim przypadkiem.

To dziwi mnie po kiego w ogóle w klawiaturę klepiesz.

Data: 2017-10-25 10:58:20
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 10:54, Kris pisze:
[...]

Bo odpowiadasz na moje posty, czyniąc niezasadne aluzje, że skoro "nie można wyprzedzić jadąc 90 na ograniczeniu 90", to negowanie sensowności sztywnego ograniczenia prędkości nie ma sensu.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 02:06:45
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 10:58:24 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Bo odpowiadasz na moje posty, czyniąc niezasadne aluzje, że skoro "nie można wyprzedzić jadąc 90 na ograniczeniu 90", to negowanie sensowności sztywnego ograniczenia prędkości nie ma sensu.

Ty czasami to chyba nie wiesz co sam piszesz.
Gdzie ja poparłem/zanegowałem sztywne ograniczenie prędkości?

Data: 2017-10-25 11:12:19
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 11:06, Kris pisze:
> [...]

> manewru.

Ta. Szczególnie jak w miejscu gdzie jest dozwolone 90km/godz jedziesz te 90km/h i zaczynasz wyprzedzać;)"

Co wnosiła ta twoja odpowiedź?

Czy jak napiszę, że do skrętu w prawo trzeba skręcić kierownicę w prawo, odpowiesz "z dupy": "Ta. Szczególnie w miejscu, gdzie jest zakaz skrętu w prawo"?

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 08:43:32
Autor: Mateusz Viste
Skynet coraz blizej
On Wed, 25 Oct 2017 10:03:53 +0200, Liwiusz wrote:
Nie taki przypadek rozważaliśmy. Pytałeś się, czy przy wyprzedzaniu
dozwolone jest przekraczanie prędkości. Odpowiedź jest: czasem tak.

W sensie jak radar mnie złapie jadącego setką w miejscu ograniczonym do 90 to mogę się wymigać "bo wyprzedzałem" ? Ciekawe. A może podzielisz się podstawą prawną? :)

Mateusz

Data: 2017-10-25 01:57:42
Autor: CTP
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 10:43:34 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> [...]

W sensie jak radar mnie złapie jadącego setką w miejscu ograniczonym do 90 to mogę się wymigać "bo wyprzedzałem" ? Ciekawe. A może podzielisz się podstawą prawną? :)

Zdaje się, że radary takie przypadki, gdzie na zdjęciu są dwa auta obok siebie (wyprzedzający i wyprzedzany) w ogóle ignorują. A kwestia druga, to chyba bardzo rzadko można spotkać odcinek z radarem, gdzie nie ma zakazu wyprzedzania.
CTP

Data: 2017-10-25 02:05:02
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
W dniu środa, 25 października 2017 10:57:43 UTC+2 użytkownik CTP napisał:

Zdaje się, że radary takie przypadki, gdzie na zdjęciu są dwa auta obok siebie (wyprzedzający i wyprzedzany) w ogóle ignorują.

Technika idzie do przodu
Są już takie radary co dwa auta obok siebie sfotografią i każdemu z osobna prędkość zmierzą.

Data: 2017-10-25 10:46:55
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
[...]

Opinię możesz sobie zamówić w dowolnej kancelarii prawnej. Albo przyżydzić i na biedaka pogooglać na przykład opinie biegłych w sprawie Otylii Jędrzejczak. Jeśli jesteś totalny cebulak, to wystarczy poczytać artykuły na zwykłym internecie w tym temacie.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 08:58:18
Autor: Mateusz Viste
Skynet coraz blizej
On Wed, 25 Oct 2017 10:46:55 +0200, Liwiusz wrote:
[...]

Obawiam się iż "opinia biegłych" (wszystkich? większości? dwóch?) to żadna podstawa prawna. Co innego gdybyś przytoczył jakieś faktyczne rozporządzenie sądowe które mogłoby posłużyć za precedens. Wygląda na to że po prostu trolujesz, albo co gorsze - sam wierzysz w swoje urojenia.

Mateusz

Data: 2017-10-25 10:59:30
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
[...]

Srasz też wg rozporządzenia sądowego?

(BTW: nie istnieje coś takiego jak rozporządzenie sądowe. I nie istnieje w Polsce precedens).

że po prostu trolujesz, albo co gorsze - sam wierzysz w swoje urojenia.

Wygląda na to, że jesteś prawnym ignorantem.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-28 00:52:41
Autor: Poldek
Skynet coraz blizej

https://www.youtube.com/watch?v=uXY72vv-mTQ

Data: 2017-10-31 11:42:23
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-28 o 00:52, Poldek pisze:
[...]

Masz wyjątkowy dar pisania nie na temat.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-25 16:46:14
Autor: zhbick
Skynet coraz blizej
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3e3ae305-8406-4c27-9fdc-06af805df909@googlegroups.com...

Jakie orzecznictwo jest dla sytuacji  gdy w miejscu gdzie jest ograniczenie do 90km/godz kierowca jadący 90km/godz zaczyna wyprzedzanie?

Tę kwestię reguluje prawo zwyczajowe: jadąc 90 można a nawet trzeba wyprzedzić jadącego 89,9 gdyż w przeciwnym wypadku kierowca spędzi weekend 1,5 km od rodziny, gdyż skończył mu się na tacho czas jazdy :)

Wracając do głównego wątku: wystarczy powiedzieć, że taki tempomat obraża musli i przepis nie wejdzie w życie.

Data: 2017-10-25 17:15:20
Autor: Cavallino
Skynet coraz blizej
W dniu 25-10-2017 o 09:04, Kris pisze:
[...]

No i?
KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

Data: 2017-10-25 10:09:39
Autor: Kris
Skynet coraz blizej
A plonkuj Sobie. I tak nic do dyskusji nie wnosisz.

Data: 2017-10-25 19:48:40
Autor: Cavallino
Skynet coraz blizej
W dniu 25-10-2017 o 19:09, Kris pisze:
A plonkuj Sobie. I tak nic do dyskusji nie wnosisz.

Do dyskusji o kretyznimach kapeluszników,\ nie da się wnieść nic, poza spłukaniem delikwenta w kiblu.
PLONK !!!!

Data: 2017-10-26 20:17:14
Autor: m4rkiz
Skynet coraz blizej
On 2017-10-25 09:04, Kris wrote:
[...]

zgodnie z przepisami mozna tam miec 99 km\h bez zadnych konsekwencji prawnych co oznacza ze na liczniku prawie kazdego samochodu bedzie nieco ponad 100

Data: 2017-10-28 00:17:57
Autor: Poldek
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 20:17, m4rkiz pisze:
On 2017-10-25 09:04, Kris wrote:
[...]

Jakaś podstawa prawna?

Data: 2017-10-28 00:15:18
Autor: Poldek
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 09:00, Liwiusz pisze:
[...]

Jeżeli nie możesz wyprzedzić bezpiecznie nie przekraczając maksymalnej dozwolonej prędkości, to znaczy że wyprzedzasz niezgodnie z przepisami i niebezpiecznie.

Data: 2017-10-31 11:41:30
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-28 o 00:15, Poldek pisze:
[...]

Masz bardzo ograniczoną wyobraźnię, pewnie spowodowaną niedawnym powrotem ze Szwecji i zachłyśnięciem się tamtejszą kulturą jazdy. Wystarczy, że poprawnie wyprzedzając, ten obok ciebie zacznie zwiększać prędkość.

--
Liwiusz

Data: 2017-11-18 16:22:02
Autor: Antoni
Skynet coraz blizej
Artur napisał:

[...]

To który przepis pozwala ci przekroczyć dopuszczalną predkość w takiej
sytuacji ?
Nie ma takiego przepisu. Bzdury wypisujesz.
W takiej sytuacji noga z gazu i zajmujesz pas po twojej prawej,
jeżeli znajdujesz sie na pasie do jazdy w przeciwnym kierunku.

Data: 2017-10-25 19:26:42
Autor: Shrek
Skynet coraz blizej
W dniu 25.10.2017 o 08:53, Kris pisze:

fajny ficzer. zwłaszcza podczas wyprzedzania.

A przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie dopuszczalnej prędkości?

Dozwolone czy nie, prawo nie przewiduje za to kary śmierci wraz z przypadkowymi ludźmi z naprzeciwka.

Co prawda piszą, że chwilowo można przekraczyć, ale...

Shrek

Data: 2017-10-25 10:43:37
Autor: Zenek Kapelinder
Skynet coraz blizej
Ale.... od ktoregos roku w chuji maja byc samochody wyposazone w tachografy.. I obstawiam ze tachografy beda podlaczone z czytnikami znakow i z gps. Oczywiscie samochody beda wtedy dla ulatwienia zycia spersonalizowne. I system bezblednie na radio w samochodzie albo smartfona bedzie wysylal informacje o przelaniu z konta kierujacego kwoty mandatu na konto stosownego urzedu i ilosci przyznanych punktow karnych. A po przekroczeniu limitu punktow uniemozliwial uruchomienie silnika. W przypadku gdy sensory wykryja promile nastapi zablokowanie pasow do czasu przybycia policji.  Najlepsze jest to ze to wszystko da sie zrobic dzisiaj.

Data: 2017-10-28 00:20:20
Autor: Poldek
Skynet coraz blizej
[...]

No i nareszcie skończy się narażanie nie swojego życia przez debili.

Data: 2017-10-29 17:37:22
Autor: mk4
Skynet coraz blizej
On 2017-10-28 00:20, Poldek wrote:
[...]

Slepyś i głupiś. Ale nie dożyjesz czasu, żeby się o tym przekonać.

Ignorance is bliss.

--
mk4

Data: 2017-10-26 01:05:21
Autor: nadir
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-25 o 08:53, Kris pisze:

A przy wyprzedzaniu dozwolone jest przekraczanie dopuszczalnej prędkości?

No ale z drugiej strony jak uzyskują w naszym kraju homologację samochody, które mogą przekroczyć prędkość 140km/h?
Dlaczego nie ma blokad jak w przypadku tych małych motorków i samochodów?

Data: 2017-10-25 17:13:19
Autor: Zenek Kapelinder
Skynet coraz blizej
jak to nie ma jak sa. Byl program o bentleyach i one maja blokade przy 280. Poza tym kazdy wspolczesny samochod ma odciecie zaplonu powyzej jakiejs predkosci obrotowej silnika. Programowo jest to zrobione. Prosta sprawa taka blokada. GPS wie gdzie jest samochod i moze dynamicznie przydzielac predkosci maksymalne. A jak go zagluszyc to auto wejdzie w tryb awaryjny i max 25km/h. Poza tym samochody moga sie dogadywac po wifi albo mobilnym netem albo jeszcze inaczej i jeden drugiemu powie gdzie jest i ile wolno jechac. Wszystko jest do zrobienia. Wyjdzie ze po napadzie na bank beda uciekali na rowerach, ale nie miejskich bo gpsa maja.

Data: 2017-10-26 08:34:45
Autor: nadir
Skynet coraz blizej
jak to nie ma jak sa. Byl program o bentleyach i one maja blokade
przy 280.

Nie tylko Bentley ma ogranicznik, większość samochodów go ma, zdaje się do 250km/h. Ale nadal takim samochodem można przekroczyć maksymalną prędkość dopuszczalną w praktycznie wszystkich krajach Świata.

Data: 2017-10-26 07:49:02
Autor: Mateusz Viste
Skynet coraz blizej
On Thu, 26 Oct 2017 08:34:45 +0200, nadir wrote:
Nie tylko Bentley ma ogranicznik, większość samochodów go ma, zdaje się
do 250km/h. Ale nadal takim samochodem można przekroczyć maksymalną
prędkość dopuszczalną w praktycznie wszystkich krajach Świata.

Ale u siebie na podwórku nikt ci nie zabroni jechać 250km/h. Kupując samochód nie masz przymusu korzystać z niego wyłącznie na drogach publicznych.

Mateusz

Data: 2017-10-26 12:42:54
Autor: nadir
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 09:49, Mateusz Viste pisze:

Ale u siebie na podwórku nikt ci nie zabroni jechać 250km/h. Kupując
samochód nie masz przymusu korzystać z niego wyłącznie na drogach
publicznych.

U siebie na podwórku, to mnie homologacje i przepisu ruchu drogowego tak średnio obchodzą.

Data: 2017-10-26 12:43:47
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 12:42, nadir pisze:
[...]

No właśnie. A mimo tego nie mógłbyś kupić samochodu bez ogranicznika.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-29 17:39:55
Autor: mk4
Skynet coraz blizej
On 2017-10-26 02:13, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Z tym GPSem to ja bym sie nie rozpędzał. Jak sobie wsadzę zagłuszacz to co? A sygnał słabiutki i zagłuszyć łatwo.

A może nawet będzie można kupic jakiś emulator GPS-a, który będzie dawał silniejszy i zupełnie fałszywy sygnał.

--
mk4

Data: 2017-10-25 22:55:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Skynet coraz blizej
-- No ale z drugiej strony jak uzyskują w naszym kraju homologację samochody, które mogą przekroczyć prędkość 140km/h?

od 2013r niepotrzebna jest krajowa i wystarczy europejska
http://motogazeta.mojeauto.pl/Finanse_i_prawo/Jedna_homologacja_wystarczy,a,209379.html

Data: 2017-10-26 08:25:17
Autor: nadir
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 07:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

od 2013r niepotrzebna jest krajowa i wystarczy europejska http://motogazeta.mojeauto.pl/Finanse_i_prawo/Jedna_homologacja_wystarczy,a,209379.html

Nie ma to znaczenia, nadal w większości krajów UE są limity prędkości maksymalnej.

Data: 2017-10-26 08:30:12
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 08:25, nadir pisze:
[...]

Ale nie we wszystkich.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-26 08:42:16
Autor: nadir
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 08:30, Liwiusz pisze:

Ale nie we wszystkich.

Te nie wszystkie, to raptem tylko Niemcy i na dodatek coraz mniej jest miejsc gdzie nie ma ustawionego jakiegoś limitu prędkości.
Nie ma też żadnego problemu żeby po drodze bez ograniczeń prędkości poruszać się samochodem z ograniczeniem.

Data: 2017-10-26 08:44:01
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 08:42, nadir pisze:
W dniu 2017-10-26 o 08:30, Liwiusz pisze:

Ale nie we wszystkich.

Te nie wszystkie, to raptem tylko Niemcy i na dodatek coraz mniej jest miejsc gdzie nie ma ustawionego jakiegoś limitu prędkości.

Czyli ograniczenie prędkości byłoby ograniczeniem przez władze tego, co obywatelowi wolno, cbdu.

Nie ma też żadnego problemu żeby po drodze bez ograniczeń prędkości poruszać się samochodem z ograniczeniem.

A ja nie widzę powodu, aby takie samochody kupować.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-26 12:41:00
Autor: nadir
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 08:44, Liwiusz pisze:

Czyli ograniczenie prędkości byłoby ograniczeniem przez władze tego, co obywatelowi wolno, cbdu.

Poza zamkniętymi torami czy drogami i częścią autostrad w Niemczech wszędzie są jakieś ograniczenia prędkości i nakłada je właśnie władza.

Nie ma też żadnego problemu żeby po drodze bez ograniczeń prędkości poruszać się samochodem z ograniczeniem.

A ja nie widzę powodu, aby takie samochody kupować.

A znasz samochód, który nie ma ograniczenia prędkości?

Data: 2017-10-26 12:43:16
Autor: Liwiusz
Skynet coraz blizej
W dniu 2017-10-26 o 12:41, nadir pisze:
[...]

Nie rozumiesz. Nie chodzi o ograniczenia tam, gdzie są ograniczenia, tylko o ograniczenia tam, gdzie ograniczeń nie ma (uniemożliwienie jechania samochodem powyżej określonej V, pomimo dopuszczalności takiej prędkości na drodze).

Nie ma też żadnego problemu żeby po drodze bez ograniczeń prędkości poruszać się samochodem z ograniczeniem.

A ja nie widzę powodu, aby takie samochody kupować.

A znasz samochód, który nie ma ograniczenia prędkości?

Choćby fiat 126p.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-26 20:17:55
Autor: m4rkiz
Skynet coraz blizej
On 2017-10-25 08:51, Miller Artur wrote:
[...]

lepszy z rodzaca zona czy duszacym sie dzieckiem - niedawno gdzies opisywali

Data: 2017-10-25 09:00:30
Autor: Budzik
Skynet coraz blizej
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Cieszę się, że młodość przypadła mi na lata 90.

Bo przezyłes ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2017-10-25 23:51:26
Autor: __Maciek
Skynet coraz blizej
Tue, 24 Oct 2017 22:37:46 +0100 PiteR <email@fauszywy.pl> napisał:

w razie jego zignorowania - samoczynnie dostosuje prędkość samochodu do obowiązujących na danym odcinku limitów. Wciskanie gazu nic nie da i nie spowoduje przyspieszania.

Albo jak rządowi nie spodoba się że jedziesz w dane miejsce (np. żeby
zwalczać najeźdźców, których rząd sprowadził dla wymordowania
tubylców) i zdalnie wyłączą ci samochód. Myślę że to właśnie te
możliwości inwigilacji i zdalnego sterowania to jest to co najbardziej
rajcuje urzędasów. Pewnie się też okaże (wypłynie przypadkiem, długo
po fakcie) że w samochodzie jest mikrofon i na żądanie mogą słyszeć o
czym się rozmawia. A może taki mikrofon już jest w nowych samochodach?
Wtedy wyda się ustawę że taki mikrofon jest obowiązkowy.

Data: 2017-10-29 17:42:36
Autor: mk4
Skynet coraz blizej
On 2017-10-25 23:51, __Maciek wrote:
[...]

Chociaż jeden świadomy i myślący. Brawo.

--
mk4

Skynet coraz blizej