Skype Android

Data: 2012-10-17 20:36:41
Autor: Piotr M
Skype Android
Można gadać na nim konto via konto?
To jeszcze zapytam czy video też ;)
Dzięki.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-17 18:42:34
Autor: Jakub Danecki
Skype Android
Piotr M wrote:
Można gadać na nim konto via konto?

To znaczy?

To jeszcze zapytam czy video też ;)

Jak już się dowiemy o co chodzi z tym powyżej, to pewnie i na to pytanie
znajdzie się odpowiedź.

Jakub

Data: 2012-10-17 20:48:29
Autor: Piotr M
Skype Android
W dniu 17.10.2012 o 20:42 Jakub Danecki <jak@danecki.net> pisze:

Piotr M wrote:
Można gadać na nim konto via konto?

To znaczy?

W sensie login via login :) za free. Bo kiedyś (ze 1-2 lata temu to jakoś  tylko dzwonić na stacjonarne można było.

To jeszcze zapytam czy video też ;)

Jak już się dowiemy o co chodzi z tym powyżej, to pewnie i na to pytanie
znajdzie się odpowiedź.

I do tego video-konferencje, ale na to już nie liczę.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-17 21:00:32
Autor: P.B.
Skype Android
On Wed, 17 Oct 2012 20:48:29 +0200, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
I do tego video-konferencje, ale na to już nie liczę.

Wszystko działa.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-17 21:06:33
Autor: Piotr M
Skype Android
W dniu 17.10.2012 o 21:00 P.B. <pbernat@wp.pl> pisze:

On Wed, 17 Oct 2012 20:48:29 +0200, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
I do tego video-konferencje, ale na to już nie liczę.

Wszystko działa.

Wow!

A rozmowa video - komputer via telefon?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-18 01:05:29
Autor: Marek
Skype Android
On Wed, 17 Oct 2012 21:06:33 +0200, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
A rozmowa video - komputer via telefon?

TeĹź.

--
Marek

Data: 2012-10-18 06:33:45
Autor: Michal Tyrala
Skype Android
On Wed, 17 Oct 2012 21:06:33 +0200, Piotr M wrote:
 A rozmowa video - komputer via telefon?

Mozesz sobie sprawdzic co znaczy (i jak się uzywa) ,,via''? (Bo
najwyrazniej prztyczka Jakuba nie zrozumiales).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-18 18:04:45
Autor: Piotr M
Skype Android
W dniu 18.10.2012 o 08:33 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> pisze:

On Wed, 17 Oct 2012 21:06:33 +0200, Piotr M wrote:
 A rozmowa video - komputer via telefon?

Mozesz sobie sprawdzic co znaczy (i jak się uzywa) ,,via''? (Bo
najwyrazniej prztyczka Jakuba nie zrozumiales).

Faktycznie, dzięki za uwagę, sam się uśmiałem. A bo człowiek się spieszy i  skupia na mericie, znaczy meritum ;)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-18 18:24:03
Autor: Jakub Danecki
Skype Android
Piotr M wrote:
Faktycznie, dzięki za uwagę, sam się uśmiałem. A bo człowiek się
spieszy i skupia na mericie, znaczy meritum ;)

Zawsze wolałem Atari :P

Jakub

PS: tak, potwierdzam, odpowiedni telefon i skype potrafi wszystko to
samo, co na PC.

Skype Android