Skype i WP

Data: 2012-11-29 17:56:01
Autor: Budzik
Skype i WP
Czy na WP można zainstalowac i używać skype?

Data: 2012-11-29 19:22:41
Autor: P.B.
Skype i WP
On Thu, 29 Nov 2012 17:56:01 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Czy na WP można zainstalowac i używać skype?

A po co? Wystarczy, ale że na iPhone działa doskonale. A tak serio: na stronie Skype nic nie piszą?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-11-29 20:37:26
Autor: Maciej Bebenek
Skype i WP
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Czy na WP można zainstalowac i używać skype?

Można zainstalować. Można też używać. Za skutki zdrowotne związane z
uĹźywaniem nie odpowieadam ;-)

A tak poważnie - jak na wyrób M$, Skype jest wyjątkowo spieprzonym
programem. Niestety :-(

Data: 2012-12-25 21:55:48
Autor: Budzik
Skype i WP
Użytkownik Maciej Bebenek maciej_pmt@tpsa.waw.pl ...

Czy na WP można zainstalowac i używać skype?

Można zainstalować. Można też używać. Za skutki zdrowotne związane z
używaniem nie odpowieadam ;-)

No to kupiłem Nokię lumię 610 i spróbowałem zainstalować skype.
Niestety mówi mi, że brak zgodności bo telefon ma za mało ramu.

WTF?

Data: 2012-12-25 22:06:53
Autor: Waldek Godel
Skype i WP

http://pl.wikipedia.org/wiki/RAM

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-12-26 03:55:58
Autor: Budzik
Skype i WP
Użytkownik Waldek Godel nospam@orangegsm.info ...

No to kupiłem Nokię lumię 610 i spróbowałem zainstalować skype.
Niestety mówi mi, że brak zgodności bo telefon ma za mało ramu.

WTF?

http://pl.wikipedia.org/wiki/RAM

Czy Ty naprawdę jako wyjaśnienie podałeś definicję RAMu?

To może wyjaśnię ponownie, bo nie bez powodu podpiąłem zapytanie pod poprzedni wątek.

Zapytałem, czy skypa można zainstalowac na systemie WP - otrzymałem odpowiedź, że tak.
Czy mam rozumieć, że to tak jest warunkowe dla wielu telefonów, czy może tylko wyjątkowo dla tej konkretnej lumii?

Czy to jest idiotyczny wymysł Nokii, czy może idiotyczne zaprojektowanie WP, że na nowym telefonie nie działa taka prosta aplikacja?

A może to po prostu jakiś błąd i skype musi działać na każdym telefonie z WP (ta odpwoiedź wydaje mi się najbardziej intuicyjna - nie wierzę żeby miało być inaczej bo musiałbym na starcie uznać, że WP to jakaś porażka)

Data: 2012-12-26 10:35:04
Autor: Waldek Godel
Skype i WP
Dnia Wed, 26 Dec 2012 03:55:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Jak wszystko inne zawiedzie, spróbuj zastosować się do netykiety i
przeczytać archiwum.

Data: 2012-12-26 12:55:50
Autor: Budzik
Skype i WP
[...]

Dziękuję Waldku, byłeś bardzo pomocny.

Znalazłem w internecie wiele wpisó o tym szajsie.

Szkoda, że pytając na grupie, zabrakło wskazówki żeby od tego gówna zwanego WP trzymaćsięz daleka.

Zastanawiam się, jak oddaćten telefon. Można jakoś wszystko wymazać i wrócić do ustawień fabrycznych?

Data: 2012-12-26 14:17:00
Autor: Waldek Godel
Skype i WP
Dnia Wed, 26 Dec 2012 12:55:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Szkoda, że pytając na grupie, zabrakło wskazówki żeby od tego gówna zwanego WP trzymaćsięz daleka.

Zabrakło tylko tym, co mają problemy z łącznikiem. I z netykietą
https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/0645970a7c23f4f5?hl=en

No ale czego spodziewać się po kimś, kogo stać tylko na bezsensowne
powtarzanie tego samego pytania co 4 tygodnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.Zapytaj, czy mógłby tego nie

Data: 2012-12-27 10:55:55
Autor: Budzik
Skype i WP
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zabrakło tylko tym, co mają problemy z łącznikiem. I z netykietą
https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/0645970a7c23f
4f5?hl=en
Tak Waldku, załuważyłem, że jesteśwszystkowiedzący.
Tylko po co ta grupa...

No ale czego spodziewać się po kimś, kogo stać tylko na bezsensowne
powtarzanie tego samego pytania co 4 tygodnie.

Czy obrażanie to też w ramach netykiety masz wpisane?

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2012-12-27 11:23:23
Autor: kakmar
Skype i WP
Dnia 26.12.2012 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

nie wierzę żeby miało być inaczej bo musiałbym na starcie uznać, że WP to jakaś porażka)

Po prostu uwierz, ale skoro sam zobaczyłeś i nadal nie wierzysz to nikt Cię raczej nie przekona.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-12-27 17:37:03
Autor: Budzik
Skype i WP
Osobnik posiadający mail sp@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Miałem nadzieję, że potrzebny jest tylko jakiś knyf.
Ale poczytałem i widzę, że ktoś mądry inaczej rzeczywiście coś takiego wymyślił. WP od MS, skype od MS a jednak zainstalować się nie da.
Swoją drogą MS mógłby dać Nokii po łapkach za taką reklamę WP.

Cóż, pozostaje oddać lumię, kupić coś na androidzie i zapamiętać, że jednak ostatnie dobre nokie to były 51 i 72. Już przy E52 obiecywałem sobie, że nigdy więcej nokii. I po co było wracać...

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2012-12-26 10:57:18
Autor: Michal
Skype i WP

> No to kupiłem Nokię lumię 610 i spróbowałem zainstalować skype.
> Niestety mówi mi, że brak zgodności bo telefon ma za mało ramu.

Idiotyczny pomysł na oszędność w konstrukcji - w WM 256kb część aplikacji nie będzie działać. Widocznie Skype też nie.
Po co to wymyślili? Chyba po to żeby zrazić część swoich klientów do WM. I dobrze.

M.

Data: 2012-12-27 00:26:44
Autor: Filip454
Skype i WP
On 25-12-2012 22:55, Budzik wrote:
UĹźytkownik Maciej Bebenek maciej_pmt@tpsa.waw.pl ...

[...]

Na otarcie łez:
 http://windows-phone.pl/6333-nokia-blokuje-czasowo-skype-dla-lumii-610/ ____________________________________
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

Data: 2012-12-27 10:55:57
Autor: Budzik
Skype i WP
Osobnik posiadający mail filip454@filip454.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Na otarcie łez:
 http://windows-phone.pl/6333-nokia-blokuje-czasowo-skype-dla-lumii-610/

bardzo na otarcie łez, biorąc po uwagę, że na forum skype wpisy o poprawieniu wyświetlania kamerki na urządzeniach samsung (odwrócony obraz) są już z 2011 roku i nadal skype nic z tym nie zrobił...
Więc nie liczę na szybką premierę wersji Lite.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Skype i WP