Skype na Nokia 5630

Data: 2011-05-03 07:32:18
Autor: Pszemol
Skype na Nokia 5630
Czy ktoś mający telefon nokii 5630 zechciałby sprawdzić
czy można na nim uruchomić Skype? Wielkie dzięki!

Data: 2011-05-04 17:10:17
Autor: j.ka
Skype na Nokia 5630
Czy ktoś mający telefon nokii 5630 zechciałby sprawdzić

czy można na nim uruchomić Skype? Wielkie dzięki!

Mnie się nie udało :/

--
Kuba

Data: 2011-05-04 10:59:56
Autor: Pszemol
Skype na Nokia 5630
<j.ka@onet.eu> wrote in message news:524f.0000011b.4dc16c59newsgate.onet.pl...
Czy ktoś mający telefon nokii 5630 zechciałby sprawdzić

czy można na nim uruchomić Skype? Wielkie dzięki!

Mnie się nie udało :/

A wiesz może czemu nie?
Inny niż wymagany system operacyjny?
Załadowałeś wcześniej "feature packs" 2 i 3?

Data: 2011-05-04 21:33:32
Autor: j.ka
Skype na Nokia 5630
<j.ka@onet.eu> wrote in message

[...]

A wiesz może czemu nie?

zmobilizowałeś mnie :)

Inny niż wymagany system operacyjny?

Załadowałeś wcześniej "feature packs" 2 i 3?

jak załadowałem ? z tego co wiem jest to wersja systemu Symbian, więc albo się
go ma albo nie.

Nokia 5630 to S60 3rd Edition, Feature Pack 2

strona www.skype.com/m/ raportuje na w/w telefonie że jest niekompatybilny

znaleziona na szybko instalka 'Skype_S60_3_X_v_1_0_2.sis' instaluje się na
telefonie i wydaje się działać prawidłowo, znaczy da się porozmawiać

teraz trzeba by dotrzeć do najnowszej wersj Skype dla Symbiana, tj 1.5

Kuba

Data: 2011-07-02 23:43:54
Autor: Pszemol
Skype na Nokia 5630
Użytkownik <j.ka@onet.eu> napisał w wiadomości news:524f.0000012a.4dc1aa0cnewsgate.onet.pl...
<j.ka@onet.eu> wrote in message

[...]

A wiesz może czemu nie?

zmobilizowałeś mnie :)

[...]

Tu coś jest:
http://skype.en.softonic.com/symbian

Niestety zainstalowane na mojej Nokii 5630 nie łączy się nawet z Echem.
Program ogólnie działa, pokazuje profil, ustawienia, kontakty ale się nie łączy.

Ale na pocieszenie powiem, że działa na tej Nokii 5630 program Fring
z usługą Fring-Out, fajny VoIP połączony z klientem Twittera, chatem
MSN, ICQ, dowolnym klientem SIP, komunikatorem Yahoo i AIM...

Skype na Nokia 5630