Słabe ci¶nienie wody w kranie do pralki automatycznej

Data: 2010-06-01 04:38:47
Autor: Panslavista
Słabe ci¶nienie wody w kranie do pralki automatycznej
Użytkownik "rokoski, roko" <rokoskis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
Witam.

Moja siostra mieszkaj±ca w Nairobi w Kenii kupiła sobie pralkę
automatyczn± Samsunga. Model WF8858NMW.
Pan w sklepie zapewniał, że podpinaj±c pojemnik z wod± pralka się
napełni. No niestety tak nie jest ;) pralka potrzebuje wg instrukcji
ci¶nienia wody min 50kPa. Pralka wyrzuca bł±d 4e
Ustawienie zbiornika na dużo większej wysoko¶ci jest niemożliwe. Jaki¶
hydrofor za skomplikowane do montażu.

Czy można w prosty sposób zmienić czas napełniania na dłuższy? Czy
jest możliwe odł±czenie tego czujnika tak by pralka brała wodę
dłużej?

Czy jest możliwe zamontowanie jakiej¶ pompy która będzie zał±czana po
otwarciu zaworu oraz wył±czana po jego zamknięciu, ma kto¶ schematy
tej pralki? i ewentualnie jakiego typu pompy by pasowały do takiego
rozwi±zania?

Pozdrawiam
Radek

Nie podałe¶, czy mieszka w budownictwie wysokim , czy robi u asfalta za 10
żonę pod strzech±.

Data: 2010-06-01 11:24:42
Autor: ±ćęłń󶼿
Słabe ci¶nienie wody w kranie do pralki automatycznej
U asfalta pod strzech± pralki automatyczne rozdaj± tylko do czwartej żony.

PS. Dobrze, że nie Londyn, pisałby¶ "u asfalta w wieżowcu czy u Angola pod strzech±".

-- -- -