Słabe hamulce w Wagancie ;)

Data: 2010-10-16 01:32:30
Autor: Gotfryd Smolik news
Słabe hamulce w Wagancie ;)
On Fri, 15 Oct 2010, karbar wrote:

Witam,

ostatnio nabyłem drogą kupna Romet Wagant ;) Byłem świadomy tego, że hamulce w tym rowerze nie są rewelacyjne, ale w deszczu to ich w ogóle nie ma!

  Nienienie.
  Nie ma, to dopiero jak wskutek zastosowania właściwego docisku przy
awaryjnym hamowania przed skrzyżowaniem (bo wcześniej hamujesz i nic,
hamujesz i nic, hamujesz i nic... i tak siła nacisku rośnie :P) szczęka
się w ułamku sekundy "przykleja" do obręczy, a guma zostaje wyrwana
i wystrzelona w przód :P
(przeżyłem taką akcję, na szczęście drugi hamulec wystarczył do
dohamowania roweru).

Hamulce to typowe rometowskie hamulce szczękowe, obręcze stalowe, chromowane.

Czy jest jakiś sposób, żeby to to w deszczu hamowało?

  Proszę o łatwiejsze pytanie ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-10-16 08:19:57
Autor: karbar
Słabe hamulce w Wagancie ;)
Gotfryd Smolik news pisze:

Czy jest jakiś sposób, żeby to to w deszczu hamowało?

 Proszę o łatwiejsze pytanie ;)

:D

Słabe hamulce w Wagancie ;)