Słabe hamulce w Wagancie ;)

Data: 2010-10-16 07:54:56
Autor: MadMan
Słabe hamulce w Wagancie ;)
Dnia Fri, 15 Oct 2010 23:21:20 +0200, karbar napisał(a):

Czy jest jaki¶ sposób, żeby to to w deszczu hamowało? Klocki od V-ek nie rozwi±zuj± problemu.

Jakie klocki? Próbowałe¶ Clarks czerwony albo Accent 4function
(pro/zwykłe)?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-16 08:19:36
Autor: karbar
Słabe hamulce w Wagancie ;)
MadMan pisze:
[...]

Wsuwane xtr'y w szufladkach jagwire, zostały mi po przesiadce na tarcze. W góralu działały aż miło, ale tam inna powierzchnia boczna obręczy.

pozdrawiam
karbar

Data: 2010-10-16 08:36:56
Autor: MadMan
Słabe hamulce w Wagancie ;)
Dnia Sat, 16 Oct 2010 08:19:36 +0200, karbar napisał(a):

Wsuwane xtr'y w szufladkach jagwire, zostały mi po przesiadce na tarcze. W góralu działały aż miło, ale tam inna powierzchnia boczna obręczy.

No to stawiam na to że obręcz się "nie lubi" z klockami. Też miałem
jaki¶ czas temu klocki które nie hamowały, ale to było byleco za 5 zł. Co do XTRów to słyszałem że kiepskie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Słabe hamulce w Wagancie ;)