S³abe przyspieszenie keeway hurricane

Data: 2013-05-25 19:48:35
Autor: keeres
S³abe przyspieszenie keeway hurricane
Cze¶æ niedawno zrobi³em sb. lekki tuning mojego keeway hurricane :
- t³ok i cylinder 65 ccm ( jaki¶ chiñski ale mo¿e byæ )
- wariator tuningowy - rolki 7g
- wa³ korbowy wzmocniony - t³umik seria :/
 Reszta seria, skuterek osi±ga ok. 75 km/h co mi wystarcza, ale ma s³abe przyspieszenie.  Zastanawia³em siê nad sprê¿ynami na sprzêgle i sprê¿yn± centraln±, je¶li to ma pomóc to powiedzcie jakie sprê¿yny kupiæ.

Pomó¿cie !!!

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-05-25 21:54:30
Autor: Kuczu
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
W dniu 2013-05-25 21:48, keeres pisze:
Cześć niedawno zrobiłem sb. lekki tuning mojego keeway hurricane :
- tłok i cylinder 65 ccm ( jakiś chiński ale może być )
- wariator tuningowy - rolki 7g
- wał korbowy wzmocniony - tłumik seria :/

Reszta seria, skuterek osiąga ok. 75 km/h co mi wystarcza, ale ma słabe
przyspieszenie.  ZastanawiaÅ‚em siÄ™ nad sprężynami na sprzÄ™gle i sprężynÄ…
centralną, jeśli to ma pomóc to powiedzcie jakie sprężyny kupić.

Pomóżcie !!!

Na poczatek znajdz wysoka gore...

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-05-25 20:06:06
Autor: keeres
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
Jak nie masz zamiaru pomagaæ to nie spamuj przynajmniej :D

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-05-25 22:10:34
Autor: Kuczu
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
W dniu 2013-05-25 22:06, keeres pisze:
Jak nie masz zamiaru pomagać to nie spamuj przynajmniej :D

Ze co ja robie ? Noz kurwa mac. Jebane szczyle na swoich pierdolonych chinskich skuterach !

Data: 2013-05-25 20:25:36
Autor: keeres
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
We¼ sb. tego swojego harlejka i w du** wsad¼. Kupi³ brudas starego z³oma i ¶wiruje.

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-05-25 22:57:36
Autor: Kuczu
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
W dniu 2013-05-25 22:25, keeres pisze:
Weź sb. tego swojego harlejka i w du** wsadź. Kupił brudas starego złoma
i świruje.

fajne :)

Data: 2013-05-26 21:11:21
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 2013-05-25 22:57, Kuczu pisze:
W dniu 2013-05-25 22:25, keeres pisze:
Weź sb. tego swojego harlejka i w du** wsadź. Kupił brudas starego złoma
i świruje.

fajne :)

Myhyhyhy !! Kuczu Ty brudasie! :P

Zszedłem :D

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2013-05-26 21:27:00
Autor: Kuczu
W dniu 2013-05-26 21:11, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Ja tez. Ma mlodziez fantazje :)

Data: 2013-06-02 19:38:50
Autor: Jackare
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:knr8ju$t6l$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-05-25 22:25, keeres pisze:
Weź sb. tego swojego harlejka i w du** wsadź. Kupił brudas starego złoma
i świruje.

fajne :)

No i doigrałeś się. Dostałeś zjebę. ZJEBĘ w zasadzie..
W rakiecie zasiąść musisz i na wygnanie udać się.
Jak mistrz Yoda

:)
Jackare

Data: 2013-05-26 09:26:58
Autor: Yogi\(n\)
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
U¿ytkownik "keeres" <krzysiek09901wp.pl2@_NOSPAM_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:e9af05ee46c56458a1ad45e87b32e56d$1grupy.scigacz.pl...
We¼ sb. tego swojego harlejka i w du** wsad¼. Kupi³ brudas starego z³oma i ¶wiruje.

¦cigacz.pl - sklep online z warzywami. Specjalno¶æ - buraki.

--
Yogi(n)

Data: 2013-05-26 16:52:16
Autor: marek
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
te¿ jestem tego samego zdania.... harlej to chuj nie motor .... nadaje sie na wiochê za krowami jechaæ .....

U¿ytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51a1b947$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2013-05-26 20:48:38
Autor: Yogi\(n\)
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
U¿ytkownik "marek" <virago23@poczta.fm> napisa³ w wiadomoœci news:51a221a5$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
te¿ jestem tego samego zdania.... harlej to chuj nie motor .... nadaje sie na wiochê za krowami jechaæ .....

Wiochmeni topostuj¹ w usenecie, a na harleya jeszcze d³ugo nie bêdzie ich staæ. Podobnie zreszt¹, jak na znajomoœæ pisowni.

--
Yogi(n)

Data: 2013-05-28 00:30:47
Autor: Szymon Machel
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e

U¿ytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisa³ w wiadomoœci

Wiochmeni topostuj¹ w usenecie, a na harleya jeszcze d³ugo nie bêdzie ich staæ. Podobnie zreszt¹, jak na znajomoœæ pisowni.

Harleya mo¿e siê dorobi¹ kiedyœ. M¹drzejsi nie bêd¹ nigdy.

SM

Data: 2013-05-27 22:33:14
Autor: masti
S�abe przyspieszenie keeway hurrican e
Dnia pięknego Tue, 28 May 2013 00:30:47 +0200 osobnik zwany Szymon Machel
napisał:

[...]

na razie nie wystarcza tej mądrości na poprawne kodowanie

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-29 09:12:33
Autor: Adam Wysocki
keeres <krzysiek09901wp.pl2@_nospam_wp.pl> wrote:

We¼ sb. tego swojego harlejka i w du** wsad¼. Kupi³ brudas starego z³oma i ¶wiruje.

I widzisz Kuczu, brudasie na starym z³omie, przepro¶ pana skuterzystê :)))

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-05-29 11:35:14
Autor: Kuczu
W dniu 2013-05-29 11:12, Adam Wysocki pisze:
keeres <krzysiek09901wp.pl2@_nospam_wp.pl> wrote:

Weź sb. tego swojego harlejka i w du** wsadź. Kupił brudas starego złoma i
świruje.

I widzisz Kuczu, brudasie na starym złomie, przeproś pana skuterzystę :)))

Nie. Icomipanzrobi ? ;)

Data: 2013-05-29 11:15:58
Autor: masti
Dnia pięknego Wed, 29 May 2013 11:35:14 +0200 osobnik zwany Kuczu napisał:

[...]

:)))

Nie. Icomipanzrobi ? ;)

nasika Ci do wydechu :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-29 13:42:40
Autor: Kuczu
S?abe przyspieszenie keeway hurrican e
W dniu 2013-05-29 13:15, masti pisze:

Nie. Icomipanzrobi ? ;)

nasika Ci do wydechu :)

Ide o zaklad ze nawet nie podejdzie. Tacy internetowi wojownicy sa mocni tylko w klawiaturze.

Data: 2013-06-11 10:01:59
Autor: Piotr Rezmer
Kuczu pisze:

Ide o zaklad ze nawet nie podejdzie. Tacy internetowi wojownicy sa mocni
tylko w klawiaturze.

Przecież keeres żartował. Nie dał po raz drugi emotikona bo to passe. Gdyby to napisał stary grupowicz, nikt nie miałby wątpliwości że tak naprawdę chodzi o metaforę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-05-26 17:44:29
Autor: N1
W dniu 2013-05-25 22:10, Kuczu pisze:
Ze co ja robie ? Noz kurwa mac. Jebane szczyle na swoich pierdolonych
chinskich skuterach !

Co siÄ™ dziwisz? Nowe czasy nowe pokolenie ...
Taki wyraz widział w internecie, ze niby na grupach spamują, to dostałeś :-)

S³abe przyspieszenie keeway hurricane