Słabo mi... rodzice kupili iRobota...

Data: 2011-07-12 00:13:30
Autor: Andrzej Lawa
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
W dniu 11.07.2011 23:14, Quidam pisze:

Moi kochani rodzice umówili się z przedstawicielem firmy DLF, będącej
dystrybutorem firmy iRobot.com,
na prezentację super-hiper robota odkurzacza iRobot 625 professional.

I w czym problem? Zakup konsumencki? (tj. od firmy przez osobę fizyczną)

To mają 10 dni na odstąpienie od umowy. Albo nawet 3 miesiące, jeśli nie dostali informacji o takiej możliwości (chociaż pewnie coś tam podpisali że przeczytali...).

Wystarczy że machą pisemko, że odstępują od umowy i niech sprzedawca przyjeżdża zabrać swoje śmieci. I niech odda te 200zł.

I pod żadnym pozorem niczego więcej nie płacić.

Jeśli naciągacz będzie się stawiał - trzeba ostro i stanowczo, z podejrzewaniem oszustwa włącznie.

Data: 2011-07-11 23:57:53
Autor: Massai
Andrzej Lawa wrote:

> [...]

To mają 10 dni na odstąpienie od umowy. Albo nawet 3 miesiące, jeśli
nie dostali informacji o takiej możliwości (chociaż pewnie coś tam

Odstąpić od umowy można - o ile sprzęt jest nieużywany.

A takie firemki chytrze pakują towar, żeby uruchomić zazwyczaj trzeba
zedrzeć jakąś nieprzyklejalną z powrotem nalepkę.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-11 18:57:53
Autor: witek
On 7/11/2011 6:57 PM, Massai wrote:
Odstąpić od umowy można - o ile sprzęt jest nieużywany.

nieprawda

Data: 2011-07-12 00:28:21
Autor: Massai
witek wrote:

On 7/11/2011 6:57 PM, Massai wrote:
> Odstąpić od umowy można - o ile sprzęt jest nieużywany.

nieprawda

Fakt.
Można zwrócić używany, tylko trzeba się liczyć z ewentualnymi kosztami
przywrócenia sprzętu do stanu pierwotnego - za to mogą obciążyć.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-12 02:38:06
Autor: Animka
Słabo mi... rodzice kupili iR=?ISO-883D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fobota=3D2E=3D2E=3
W dniu 2011-07-12 02:28, Massai pisze:
witek wrote:

[...]

A w takiej Szwecji można oddać w ciągu 10 dni używany już sprzęt, np. maszynę do pieczenia chleba. Problemów nie ma. Tam się najpierw kupuje na próbę.

--
animka

Data: 2011-07-11 23:36:04
Autor: witek
witek wrote:

[...]

ba

http://www.zappos.com/shipping-and-returns

tu mozesz oddac do roku i jeszcze ci za przesyłkę zapłacą.

Data: 2011-07-12 09:16:04
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 12.07.2011 06:36, witek pisze:
ba
http://www.zappos.com/shipping-and-returns
tu mozesz oddac do roku i jeszcze ci za przesyłkę zapłacą.

Nie znają tam jeszcze polaków z ich mentalnością wypożyczania rzeczy ze
sklepu.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-12 12:34:21
Autor: miodu
Słabo mi... rodzice kupili iR=?ISO-8859-2?Q?=3D
On 12 Lip, 18:41, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
a inaczej jak kupisz cos czego
nie[potrzebujesz a dokonales zakupu pod wpluywem namowy osoby fizycznej lub
reklamy.

Na pewno rodzice autora BARDZO potrzebowali odkurzacza za 4.5 tysiąca.
W ogóle szok jak mogli żyć kilkadziesiąt lat bez tego artykułu
pierwszej potrzeby! Szok!

Data: 2011-07-12 22:22:58
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-07-12 21:34, Użytkownik miodu napisał:

[...]

Tylko biedacy są ograniczeni do artykułów pierwszej potrzeby.
Normalni ludzie mogą sobie pozwolić na różne kaprysy w tym
i odkurzacze za kilka tysięcy.

Pozdrawiam

Data: 2011-07-12 14:30:11
Autor: miodu
On 12 Lip, 22:22, RadoslawF <radosl...@onet.pl> wrote:

Tylko biedacy są ograniczeni do artykułów pierwszej potrzeby.
Normalni ludzie mogą sobie pozwolić na różne kaprysy w tym
i odkurzacze za kilka tysięcy.

Pozdrawiam

Jest też inna bieda - intelektualna, ale akurat tobie z nią do twarzy.

Data: 2011-07-13 01:34:01
Autor: Animka
W dniu 2011-07-12 23:30, miodu pisze:
[...]

O tak. Bardzo!

--
animka

Data: 2011-07-13 01:23:11
Autor: Animka
W dniu 2011-07-12 22:22, RadoslawF pisze:
[...]

Czyli jak ktoś biedak bez kasy, albo ma mało kasy, bo nie kradnie to jest nienormalny?
Won z Polski malwersancie!

--
animka

Data: 2011-07-13 06:26:53
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-07-13 01:23, Użytkownik Animka napisał:
[...]

Przeczytajcie to jeszcze raz, dla odmiany ze zrozumieniem,
jeśli jesteście w stanie.

pozdrawiam

Data: 2011-07-12 00:28:17
Autor: miodu
On 12 Lip, 09:10, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
> A w takiej Szwecji można oddać w ciągu 10 dni używany już sprzęt, np.
> maszynę do pieczenia chleba. Problemów nie ma. Tam się najpierw kupuje na
> próbę.

W UK tak samo,

Nie pierdol bo to już zależy od polityki sklepu. Amazon ma inną,
Superdrugs inną, TK Maxx inną, chociaż zapomniałem że jesteś
psychofanem wysp, a gówno brytyjczyka pachnie najładniej

Data: 2011-07-12 01:25:21
Autor: Zygmunt Dariusz
On Jul 12, 3:28 am, miodu <oom.honing....@googlemail.com> wrote:

> W UK tak samo,

Nie pierdol bo to już zależy od polityki sklepu. Amazon ma inną,
Superdrugs inną, TK Maxx inną, chociaż zapomniałem że jesteś
psychofanem wysp, a gówno brytyjczyka pachnie najładniej

Zaraz po zapachu gowna polaka.

Data: 2011-07-12 02:20:32
Autor: miodu
On 12 Lip, 10:25, Zygmunt Dariusz <zbron...@gmail.com> wrote:

> Nie pierdol bo to już zależy od polityki sklepu. Amazon ma inną,
> Superdrugs inną, TK Maxx inną, chociaż zapomniałem że jesteś
> psychofanem wysp, a gówno brytyjczyka pachnie najładniej

Zaraz po zapachu gowna polaka.

Nie wiem, nie porównywałem, ale pmlb z pewnością ma na ten temat sporo
do powiedzenia

Data: 2011-07-12 12:32:21
Autor: miodu
On 12 Lip, 18:37, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
"miodu" <oom.honing....@googlemail.com> wrote in message

> Nie pierdol bo to ju zale y od polityki sklepu. Amazon ma inn ,
> Superdrugs inn , TK Maxx inn , chocia zapomnia em e jeste
> psychofanem wysp, a g wno brytyjczyka pachnie naj adniej

Po pierwsze jak widze jestes wzorem kulturalnego polaka.
Po drugie, w UK obowiazuje zasad 5 dni na rozmyslenie sie od zakupu, nawet
Argos mimo, ze na niektorych towarach pisze, ze ten towar nie podlega tej
polityce to i tak mozna to oddac, bez najmniejszego problemu.
Problem ze zwrotem maja w wiekszosci polakczki podobne do ciebie, pelne
pretensjonalizmu i wulgaryzmu a do tego z barakiem jezykowym.
A czyje gowno pachnie ladniej to wybacz, ale wachanie gowna nie nalezy do
moich zajec, jak widac w Polsce musi to byc dosc popularne zajecie?

Ach, nie doczekałem się na emigracji, to na szczęście tutaj napisałeś
mój portret psychologiczny. Będę się nim delektował przez najbliższy
miesiąc.

Data: 2011-07-12 07:55:34
Autor: Andrzej Ława
W dniu 12.07.2011 01:57, Massai pisze:

[...]