Słabo mi... rodzice kupili iRobota...

Data: 2011-07-12 01:21:10
Autor: SDD
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...

Użytkownik "Quidam" <quidam@somewhere.in.time> napisał w wiadomości news:op.vyg3yp2mmavcealocalhost.localdomain...

producenta - 600 USD (i to nowszy model) a i cenę garnuszków - tutaj chwyćcie się jakiejś ramy:

No to troche przeplacili...

Dokładnie tych garnuszków - http://kohersen.com.pl/kohersen.php - a jakże sprzedawanych przez firmę DLF, za
drobne 1362 Euro ;-)

.... ale gdy sprzedadza garnki - nawet 1000 zł ponizej "oficjalnej" ceny, beda mieli iRbota za darmo.

W czym problem? :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-12 01:40:04
Autor: Quidam
Dnia 12-07-2011 o 01:21:10 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Dokładnie tych garnuszkĂłw - http://kohersen.com.pl/kohersen.php - a  jakĹźe
sprzedawanych przez firmę DLF, za
drobne 1362 Euro ;-)

... ale gdy sprzedadza garnki - nawet 1000 zł ponizej "oficjalnej" ceny,
beda mieli iRbota za darmo.

W czym problem? :)

^^ Właśnie w tym, Ĺźe na allegro te garnulce, inni nabici w butelkę  sprzedają
po około 1200 zł ;-(

Pozdrawiam,

--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-12 08:29:57
Autor: Ikselka
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
Dnia Tue, 12 Jul 2011 01:40:04 +0200, Quidam napisał(a):
Oj bida, bida straszna mnie spotkała.
(...)
garnuszków 12 sztuk firmy kohersen za free (oj słabo mi bardziej).
No to moje kochane starzyki uradowane... wzięły iRobota + garnuszki za te  4500zł.
(...) A
jak będziesz miłym i grzecznym synkiem do dostaniesz bonus(...)

Oj, widzę, że rzeczywiście CIEBIE bida spotkała, bo na pewno nie rodziców,
skoro zrobili zakupy za sumę j.w. Umówili się i kupili bo chcieli. Ich pieniądze, ich decyzja, ich zakup. Jak
rozumiem, to TY najbardziej żałośnie odczuwasz ubytek ICH kasy. Zapewne
wolałbyś, aby przeznaczyli ją na jakiś Twój własny cel? - no cóż, widać
synek nie był grzeczny. Dlatego postawili Ci warunek :->

(...)Właśnie w tym, że na allegro te garnulce, inni nabici w butelkę  sprzedają
po około 1200 (...)

Cena w Allegro to sprawa sprzedającego i kupującego, nie Twoja.
Odkurzacz rodziców i wszelkie ich zakupy - też nie Twoja.
"Wywinąć ich" - owszem, możnaby, ale jak sam piszesz, odkurzacz już
"śmiga". Więc co - chcesz "wywinąć" rodziców z UŻYWANEGO już sprzętu? -
śmieszny jesteś. A najśmieszniejsza jest ta Twoja "rola" rodzica wobec
własnych rodziców: "kupili se starzy zabaweczkę, a ja im odbiorę, bo nie
wiedzą, co czynią!"
Ubezwłasnowolnij :->

P.S. niech mnie ktoś adoptuje :\

Rodzice odcięli od kasy? - muszę Cię zasmucić, bo ja też lubię kupować to,
co MNIE się podoba, taki "uroczy" syneczek jak Ty nie będzie mi dyktował
ani ograniczał.

--
XL
Prawda o GMO: http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1PrYQPpgy

Data: 2011-07-11 23:54:24
Autor: miodu
On 12 Lip, 08:29, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

Rodzice odcięli od kasy? - muszę Cię zasmucić, bo ja też lubię kupować to,
co MNIE się podoba, taki "uroczy" syneczek jak Ty nie będzie mi dyktował
ani ograniczał.

Nie zrozumiałaś tematu idiotko, idź może na kozaczka i tam żal się
psiapsiułkom ze swoich bólów miesiączkowych

Data: 2011-07-12 09:54:26
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 11 Jul 2011 23:54:24 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

[...]

Następny syneczek odcięty od kaski.

Data: 2011-07-12 02:22:26
Autor: miodu
On 12 Lip, 09:54, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> Nie zrozumiałaś tematu idiotko, idź może na kozaczka i tam żal się
> psiapsiułkom ze swoich bólów miesiączkowych

> [...]

Pocieszyły cię już psiapsiułeczki na wizażu.peel? Bo chyba
pl.soc,prawo to nie jedyne miejsce dla twoich (uwaga: sarkazm z
wykorzystaniem oksymoronu) przemyśleń?

Data: 2011-07-12 15:10:02
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 12 Jul 2011 02:22:26 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

[...]

O, spotkaliśmy się tam jak widzę.
:->

Bo chyba
pl.soc,prawo to nie jedyne miejsce dla twoich (uwaga: sarkazm z
wykorzystaniem oksymoronu) przemyśleń?

Słuchaj no, gościu, widzę, że to Ty kompletnie nie jarzysz tematu moich
wypowiedzi; sam temat wątku i wypowiedź pożal się Boże wątkodawcy jest
żenujący i wskazuje na wybitną cepowatość wątkodawcy jak i jego
popierających=rozumiejących go "w biedzie" rozmówców, w tym Ciebie. O Tobie
wypowiadam sie także na podstawie chamskiego sposobu zwracania się do mnie.
Dwóch rozpieszczonych synalków się tutaj wspiera, bo rodzice jednego kupili
se za drogi odkurzacz! Kiedy Twoi kupią sobie pralkę wg Ciebie za drogą,
też tutaj przylecisz z jęzorem?

Wkurza mnie, kiedy ktoś uważa własnych rodziców za zdziecinniałe odkorowane
pokurcze, niewładne podjąć autonomicznej decyzji nawet w sprawie zakupu
odkurzacza, a choćby i za 10000 - ich kasa, ich decyzja, ich odkurzacz. Nie
mówiąc już o tym, żeby oddawać używaną rzecz, która wszak podobno "hula",
zatem spełnia swoje zadanie i zaspokaja oczekiwania kupującego. Rządzenie
się pieniędzmi rodziców i rozliczanie ich z ICH wydatku znamionuje chęć
ograniczenia wypływu gotówki z gniazdka rodzinnego w celu zachowania jej
dla żarłocznego i bezdusznego pisklęcia, które najwyraźniej nie radzi sobie
zbyt dobrze z zapewnieniem dopływu własnej.

I żeby było jasne: nie sprzedaję odkurzaczy ani żadnych takich. Kiedy sobie
kupuję coś, co mi się podoba, moje dzieci cieszą się razem ze mną, a nie
zgrzytając zębami obliczają, czy im z domowej kasy zbyt wiele ubyło na zaś.
I nie wyobrażam sobie, żeby mnie z powodu MOJEGO zakupu za MOJE pieniądze
gdziekolwiek krytykowały. Bo one mają/będą_miały SWOJE i ja ich z nich też
rozliczać nie będę. To tyle w temacie szacunku dla rodziców i rządzenia się nie swoją kasą.
Wyjasniam, bo może nadal nie rozumiesz, o co biega. Nie zdziwiłabym się.

Data: 2011-07-12 15:32:03
Autor: januszek
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
Ikselka napisa?(a):

Słuchaj no, gościu, widzę, że to Ty kompletnie nie jarzysz tematu moich
wypowiedzi;

Karmi sie Twoimi odpowiedziami. Ignoruj.

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-07-13 00:39:13
Autor: Ikselka
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
Dnia 12 Jul 2011 17:32:03 +0200, januszek napisał(a):

Ikselka napisa?(a):

Słuchaj no, gościu, widzę, że to Ty kompletnie nie jarzysz tematu moich
wypowiedzi;

Karmi sie Twoimi odpowiedziami. Ignoruj.

j.

Trochę trudne, ale można spróbować ;-)

Data: 2011-07-12 21:11:51
Autor: wromek
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
Rzadko komus to mowie/pisze ale:
Ty jestes po prostu bezdennie głupia a swoim pięknym elaboratem to potwierdziłaś.
Niestety nie napisze dlaczego, bo tego po prostu nie zrozumiesz.

Na prawdę rzadko uciekam się do takich komentarzy.

Przepraszam tych, którzy uważają mnie za stabilnego emocjonalnie ale czasami nawet mnie ponosi.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-07-12 21:42:18
Autor: Bydlę
On 2011-07-12 21:11:51 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

Rzadko komus to mowie/pisze ale:
Ty jestes po prostu bezdennie głupia

A mógłbyś zostawiać informację komu odpisujesz?
Bo u mnie wychodzi, że Quidamowi.
;>

Na prawdę

Naprawdę?
;>

--
Bydlę

Data: 2011-07-12 22:04:58
Autor: zz

On 2011-07-12 21:11:51 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

[...]

Jednak naprawdę.
:}

--
Bydlę

Data: 2011-07-13 01:20:28
Autor: Animka
On 2011-07-12 21:11:51 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

Rzadko komus to mowie/pisze ale:
Ty jestes po prostu bezdennie głupia

A mógłbyś zostawiać informację komu odpisujesz?
Bo u mnie wychodzi, Ĺźe Quidamowi.

LOL

--
animka

Data: 2011-07-13 00:42:44
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 12 Jul 2011 21:11:51 +0200, wromek napisał(a):

Rzadko komus to mowie/pisze ale:
Ty jestes po prostu bezdennie głupia a swoim pięknym elaboratem to potwierdziłaś.
Niestety nie napisze dlaczego, bo tego po prostu nie zrozumiesz.

Napisz, ulżyj sobie, FACECIKU 3-)

Na prawdę rzadko uciekam się do takich komentarzy.

Naprawdę.

Przepraszam tych, którzy uważają mnie za stabilnego emocjonalnie

Tłumy, tłumy się tutaj na Tobie zawodzą :-D

ale czasami nawet mnie ponosi.

LOL - NAWET :-D

Data: 2011-07-13 01:18:31
Autor: Animka
W dniu 2011-07-12 21:11, wromek pisze:
[...]

Poducz się najpierw ortografii.
http://www.pwn.pl/?module=multisearch

--
animka

Data: 2011-07-13 01:40:25
Autor: wromek
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
Poducz się najpierw ortografii.
http://www.pwn.pl/?module=multisearch

nastEMpna...
dzizas, co ja tu robie?! musi mi sie chyba nudzic...

Data: 2011-07-13 12:47:15
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 13 Jul 2011 01:40:25 +0200, wromek napisał(a):

Poducz się najpierw ortografii.
http://www.pwn.pl/?module=multisearch

nastEMpna...
dzizas, co ja tu robie?! musi mi sie chyba nudzic...

Jesteś tu wbrew własnej woli - to CHORE!
;-PPP

Data: 2011-07-12 22:37:24
Autor: KRZYZAK
Dnia Tue, 12 Jul 2011 15:10:02 +0200, Ikselka napisał(a):

I żeby było jasne: nie sprzedaję odkurzaczy ani żadnych takich. Kiedy sobie
kupuję coś, co mi się podoba, moje dzieci cieszą się razem ze mną

Fajne dzieci, co sie ciesza, ze ktos starych wydymal na kilka kafli:)
Widze dwie moliwosci - albo zlosliwe, albo odziedziczyly inteligencje po
mamie;>

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2011-07-13 00:47:58
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 12 Jul 2011 22:37:24 +0200, KRZYZAK napisał(a):

[...]

"Reguła gospodarki nie dopuszcza, żeby za mała cenę otrzymać duża wartość.
Wybierając najtańszą ofertę trzeba uwzględnić koszty ryzyka. Gdy to się
robi, wtedy ma się już wystarczającą ilość pieniędzy aby kupić coś
lepszego."
John Ruskin

Data: 2011-07-19 19:55:41
Autor: niusy.pl
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl>

[...]

Raczej świadomości słusznej ceny.

[...]

Jesteś aspołeczna tylko. Rodzina podstawową komórką społeczną. Ale nie u Ciebie najwyraźniej.

Data: 2011-07-12 22:33:27
Autor: zz

Użytkownik "miodu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cc787890-01e1-432e-bf96-067486751090@e21g2000vbz.googlegroups.com...

Pocieszyły cię już psiapsiułeczki na wizażu.peel? Bo chyba
pl.soc,prawo to nie jedyne miejsce dla twoich (uwaga: sarkazm z
wykorzystaniem oksymoronu) przemyśleń?

Nie umiesz inaczej, jedynie tak wulgarnie?
Czy nie rozumiesz że rodzice mogą sobie kupić co zechcą?
Nawet jak będą musieli zaciągnąć pożyczkę.
A co to obchodzi synka? Czy On spłaca?
Czy widziałeś ten odkurzacz? To robot który sam odkurza.
Ja mogę sobie kupić takich sto, bez uszczerbku na moich finansach,
a mam prawie 70 lat. Nie jestem jeszcze rencistom.
To mam sobie nie kupić, tylko zostawić te 4 000 PLN dzieciom, którym
nic nie chce się robić w w spadku?
Synalku. Daj spokój.
zz

Data: 2011-07-12 14:33:55
Autor: miodu

[...]

Podziel się z nami sposobem jak się dorobiłeś fortuny (skoro 450000
nie robi uszczerbku twoim finansom, to musisz być milionerem), bo na
pewno nie na handlu. Wszyscy się czegoś chętnie nauczymy. Ojczulku

Data: 2011-07-13 01:27:16
Autor: Animka
W dniu 2011-07-12 22:33, zz pisze:

a mam prawie 70 lat. Nie jestem jeszcze

rencistom.

Kolina, do budy!

--
animka

Data: 2011-07-19 19:58:25
Autor: niusy.pl
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...

Użytkownik "zz" <parq@onet.eu>

Czy nie rozumiesz że rodzice mogą sobie kupić co zechcą?
Nawet jak będą musieli zaciągnąć pożyczkę.
A co to obchodzi synka? Czy On spłaca?

No przecież na tym się może skończyć. Myślisz, że dzieci i rodzice w normalnej rodzinie nie wspierają się wzajemnie ? Nie ma w związk uz tym dziedziczenia ?

Data: 2011-07-12 22:32:23
Autor: KRZYZAK
Dnia Tue, 12 Jul 2011 09:54:26 +0200, Ikselka napisał(a):

Następny syneczek odcięty od kaski.

A co Ty z tym odcieciem od kaski? Projekcja? Bo nikt wiecej o tym nie
pisze. Temat dotyczyl mozliwosci zwrotu towaru.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2011-07-13 00:38:45
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 12 Jul 2011 22:32:23 +0200, KRZYZAK napisał(a):

Dnia Tue, 12 Jul 2011 09:54:26 +0200, Ikselka napisał(a):

Następny syneczek odcięty od kaski.

A co Ty z tym odcieciem od kaski? Projekcja? Bo nikt wiecej o tym nie
pisze. Temat dotyczyl mozliwosci zwrotu towaru.

Nie - temat dotyczy bUlu synka z powodu machania mu przed nosem bonusem i z
powodu ubytku kasy rodziców - podczas gdy oni cali zadowoleni (jak sam
pisze, sprzęt hula), więc ani myślą zwracać.
Wnioskowanie jest tutaj proste.

Data: 2011-07-13 01:32:06
Autor: wromek
[...]

temat dotyczy bolu synka bo rodzice nie wiedzieli, ze mozna inaczej.
rodzice kupili w emocjach a nie po przemysleniu najlepszej opcji.
synek nie koniecznie negowal zakup w ogole ale moze chcialby pomoc zrobic to optymalnie gdyby mu dano na to szanse a nie postawiono przed faktem.
rodzice sie ciesza ale synek cierpi nie koniecznie dlatego, ze jakiejs tam kasy nie dostanie ale moze dlatego, ze chcialby po prostu dla rodzicow dobrze.
przez takie rozumowanie rodzicow potem dzieci splacają ich dlugi tak jak mnie to spotka.
czy potrafisz to zrozumiec tępa babo?!

Wnioskowanie jest tutaj proste.

tak, dla mnie jest proste. ja wole na prawde robic bledy niz pisac bezblednie ale miec taki zryty beret jak Ty.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-07-13 12:53:27
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 13 Jul 2011 01:32:06 +0200, wromek napisał(a):

[...]

Cóż za GUPI rodzice, no no.
Syyyynek jedyny mądry w tej rodzinie. Znam takich :->

synek nie koniecznie negowal zakup w ogole ale moze chcialby pomoc zrobic to optymalnie gdyby mu dano na to szanse a nie postawiono przed faktem.

Postawiono, bo chciano postawić. Jasne jak słońce: umówiono się, obejrzano,
kupiono.

rodzice sie ciesza ale synek cierpi

Aż o adopcję prosi w necie :-D

nie koniecznie dlatego, ze jakiejs tam kasy nie dostanie ale moze dlatego, ze chcialby po prostu dla rodzicow dobrze.

Póki co - synek prosi innych o adopcję... W tym momencie naprawdę chce dla
swych rodziców dobrze, tylko z ich kaską mu troszkę nie wychodzi...
333-)

przez takie rozumowanie rodzicow potem dzieci splacają ich dlugi tak jak mnie to spotka.
czy potrafisz to zrozumiec tępa babo?!

Wnioskowanie jest tutaj proste.

tak, dla mnie jest proste. ja wole na prawde

naprawdę

robic bledy niz pisac bezblednie ale miec taki zryty beret jak Ty.

Sam nawet nie wiesz, jaki masz już zryty...

Data: 2011-07-13 14:26:22
Autor: wromek
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...

Sam nawet nie wiesz, jaki masz już zryty...

jak to mowi dzisiejsza mlodziez: "Dziękuję-dobranoc"

Data: 2011-07-13 01:05:44
Autor: Animka
W dniu 2011-07-12 09:54, Ikselka pisze:
[...]

Raczej gej zazdroszczący tego co mają kobiety i dlatego taki cięty.

--
animka

Data: 2011-07-12 23:04:09
Autor: miodu
On 13 Lip, 01:05, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

> Następny syneczek odcięty od kaski.

Raczej gej zazdroszczący tego co mają kobiety i dlatego taki cięty.

--
animka

No tak, posiadanie waginy i rozrośniętych wymion to powód do dumy.
Umrzyj, błagam.

Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
ktoś wyjaśnić?

Data: 2011-07-13 08:52:22
Autor: wromek
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
ktoś wyjaśnić?

nie :)

Data: 2011-07-13 12:09:16
Autor: Animka
W dniu 2011-07-13 08:04, miodu pisze:
[...]

No to patrz sobie na siebie w lustro i wszystkich panów jak jesteście rozwinięci :D

--
animka

Data: 2011-07-13 12:56:19
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:09:16 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Założę się, że 80 procent tutejszych panów jest (mówiąc delikatnie)
szerszych w "biodrach" niż w ramionach - istne baby 3333-)

Data: 2011-07-13 15:44:51
Autor: Animka
W dniu 2011-07-13 12:56, Ikselka pisze:
Założę się, że 80 procent tutejszych panów jest (mówiąc delikatnie)
szerszych w "biodrach" niĹź w ramionach - istne baby 3333-)

LOL

--
animka

Data: 2011-07-13 12:54:35
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 12 Jul 2011 23:04:09 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

[...]

Dostosowują się do Ciebie.
3-)

Data: 2011-07-13 04:35:12
Autor: miodu
On 13 Lip, 12:54, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> No tak, posiadanie waginy i rozrośniętych wymion to powód do dumy..
> Umrzyj, błagam.

> Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
> ktoś wyjaśnić?

Dostosowują się do Ciebie.
3-)
--
XL
Prawda o GMO:http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172,GMO___lobbing__w...

XDDDDD ;PPPPPP LOL lol22 xDDD :DDDDDD 3-)))))) o_O ROTFL
lololoooooollololol

Data: 2011-07-13 11:41:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-07-13, miodu <oom.honing.ltd@googlemail.com> wrote:

[...]

XDDDDD ;PPPPPP LOL lol22 xDDD :DDDDDD 3-)))))) o_O ROTFL
lololoooooollololol

Czy czasem nie Ty narzekałeś na niską wartość merytoryczną tego wątku?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-07-13 05:54:02
Autor: miodu
On 2011-07-13, miodu <oom.honing....@googlemail.com> wrote:

[...]

> [...]
> lololoooooollololol

Czy czasem nie Ty narzekałeś na niską wartość merytoryczną tego wątku?

prot...@post.pl

A Ty potrzebowałeś mojego posta aby w końcu to zauważyć? [Lubię to!]

Data: 2011-07-13 13:58:32
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-07-13, miodu <oom.honing.ltd@googlemail.com> wrote:

[...]

A Ty potrzebowałeś mojego posta aby w końcu to zauważyć? [Lubię to!]

Żeby zauważyć, że jesteś jedną z osób która się najbardziej przyczynia
do niskiej jakości wątku? Owszem, potrzebowałem.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-07-13 08:16:52
Autor: miodu
On 2011-07-13, miodu <oom.honing....@googlemail.com> wrote:

[...]

> [...]

Żeby zauważyć, że jesteś jedną z osób która się najbardziej przyczynia
do niskiej jakości wątku? Owszem, potrzebowałem.

Summa summarum, bystry to ty nie jesteś. Ja to zauważyłem 4 strony
temu. Podbij wątek za tydzień, może do tego czasu zrozumiesz o co
chodzi autorowi i wreszcie napiszesz coś na temat.

Data: 2011-07-13 22:33:18
Autor: Marek Dyjor
miodu wrote:

No tak, posiadanie waginy i rozrośniętych wymion to powód do dumy.
Umrzyj, błagam.

Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
ktoś wyjaśnić?

to że animka nie jest zbyt mądrą to fakt ale twój sposób wyrażania sie o niej jest rynsztokowy.

PLONK.

Data: 2011-07-14 02:30:48
Autor: Animka
W dniu 2011-07-13 22:33, Marek Dyjor pisze:
to że animka nie jest zbyt mądrą to fakt

Ciekawe kto w rozmowie na Ĺźywo okazałby się madrzejdzy, bo przecieĹź my na kawce nie byliśmy i nie dyskutowaliśmy.  Ja wolę rozmawiać niĹź pisać.

--
animka

Data: 2011-07-14 02:51:12
Autor: miodu
On 14 Lip, 02:30, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
W dniu 2011-07-13 22:33, Marek Dyjor pisze:

> to że animka nie jest zbyt mądrą to fakt

Ciekawe kto w rozmowie na żywo okazałby się madrzejdzy, bo przecież my
na kawce nie byliśmy i nie dyskutowaliśmy.  Ja wolę rozmawiać niż pisać.

--
animka

Problem w tym że nikt nie chce ciebie czytać, a co dopiero słuchać!
Brrr...

Data: 2011-07-14 12:56:59
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 14 Jul 2011 02:51:12 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

[...]

Póki co to o Tobie tutaj można tak powiedzieć. Piszesz tylko chamskie
wtręty i jeżeli ktokolwiek cię czyta, to tylko dla hecy, jaką z siebie
robisz.

Data: 2011-07-14 14:24:01
Autor: wromek
Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
Problem w tym że nikt nie chce ciebie czytać, a co dopiero słuchać!
Brrr...

wez im odpusc, to zwykle trolerki...

Data: 2011-07-14 16:12:09
Autor: Animka
W dniu 2011-07-14 14:24, wromek pisze:
Problem w tym że nikt nie chce ciebie czytać, a co dopiero słuchać!
Brrr...

wez im odpusc, to zwykle trolerki...

My jesteśmy rocendrolki, a ty 3333/

--
animka

Data: 2011-07-14 21:10:10
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 14 Jul 2011 14:24:01 +0200, wromek napisał(a):

Problem w tym że nikt nie chce ciebie czytać, a co dopiero słuchać!
Brrr...

wez im odpusc, to zwykle trolerki...

O, koledzy księża... Komunii też udzielacie?
:-/

Data: 2011-07-14 11:09:52
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:33:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

to że animka nie jest zbyt mądrą to fakt

O osobach z poziomu znawcy oceniających zdolności umysłowe innych mam
zdanie najbardziej dalekie od poważania 3-/

ale twój sposób wyrażania sie o niej jest rynsztokowy.

PLONK.

A tutaj - moje uznanie.

Data: 2011-07-13 01:02:41
Autor: Animka
W dniu 2011-07-12 08:29, Ikselka pisze:
[...]

Odkurzacz rodzicĂłw i wszelkie ich zakupy - teĹź nie Twoja.
[...]

Masz rację, ale Qidamowi chodzi o to, że jego rodzice zostali oszukani, wykorzystani.
Każde dziecko by raczej się zdenerwowało.

--
animka

Data: 2011-07-19 19:51:30
Autor: niusy.pl
[...]

Obstawiam, że dba o swoich rodziców a nie o siebie.

Słabo mi... rodzice kupili iRobota...