Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków

Data: 2011-07-12 19:32:33
Autor: to
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
begin Stachu Gdansk
Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu
tarcze i klocki (stare były już naprawdę cienkie), i mam wrażenie że po
tej naprawie słabiej działa ręczny (z tyłu mam bębny).

Jesteś pewien, że Ci klocek nie wypadł?

Data: 2011-07-13 01:05:59
Autor: to
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków
begin Stachu Gdansk
Jesteś pewien, że Ci klocek nie wypadł?

Jestem pewien:)

To ok. :D

Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków