Slaby net - play/viking - zmienic lte na inne aby poprawic?

Data: 2015-07-11 21:35:38
Autor: dizel
Slaby net - play/viking - zmienic lte na inne aby poprawic?
On Fri, 10 Jul 2015 17:51:07 +0200, "Velman" <Ajanicers@wp.pl> wrote:

Do niedawna miałem net w komórce tmobile.
Odniosłem wrażenie że zasięg i szybkość była ok.

Jakis czas temu przeszedłem do viking mobile (play) i odnoszę wrażenie, że zasieg gorszy a i ten net czasami zawodzi.
Nie chodzi mi o jakieś wioski ale o miasto wielkości 60 tys.
Czy da się zmienić ustawienia aby zasięg był lepszy (nie chodzi mi o prędkość) dla netu?
Gdzieś czytałem jak w innych sieciach zmieniało się ustawienia aby działały nadajniki innej sieci.

W Viking tak samo jak w play możesz sobie ustawić ręcznie w telefonie
zasięg T więc teoretycznie będzie tak samo to działało jak w
poprzedniej sieci.

Pozdrawiam

Slaby net - play/viking - zmienic lte na inne aby poprawic?