Słaby sygnał DCF?

Data: 2015-01-02 16:05:52
Autor: Arkady
Słaby sygnał DCF?
Mój Lidlowy zegar pokazuje antenkę więc jest zsynchronizowany. Naręczny Protrek synchronizował się 30.12, wymusiłem synchronizację teraz i bez problemu załapał sygnał. Generalnie jak leży płasko (bo jak na boku to już niekoniecznie) to z synchronizacj± nie ma problemu, czasem zdarzy mu się jeden dzień nie załapać. Lokalizacja - Lublin.

Arkady

Data: 2015-01-06 11:41:04
Autor: Qlfon
Słaby sygnał DCF?
W dniu 2015-01-02 o 16:05, Arkady pisze:
[...]

Jak OT to OT - mój g-shock GW-6900 nie daje rady złapać sygnału nawet noc±. LSM, południowo-zachodni parapet w nocy i nędza. Trzymasz swojego w jakim¶ specjalnym miejscu czy gdzie go nie położysz tam złapie?

--
Qlfon, Lublin

Data: 2015-01-06 14:16:04
Autor: Arkady
Słaby sygnał DCF?
W dniu 2015-01-06 o 11:41, Qlfon pisze:
Jak OT to OT - mój g-shock GW-6900 nie daje rady złapać sygnału nawet
noc±. LSM, południowo-zachodni parapet w nocy i nędza. Trzymasz swojego
w jakim¶ specjalnym miejscu czy gdzie go nie położysz tam złapie?

Kochamy OTy ;D
Mieszkam na Wieniawie, okna wychodz± na wschód. Szafka, gdzie kładę zegarek, jest naprzeciw okna więc pod zachodni± ¶cian±. Jedyny warunek, który muszę spełnić to tak jak wspominałem, położenie poziomo, jak leży ukosem to nie synchronizuje się. Budzik stoi obok i od zawsze miał synchro w tym miejscu. Na parapecie oczywi¶cie też łapie bez problemu. Może kwestia danego zegarka - czuło¶ci jego układu odbiorczego. Mój to PRW 5000. A może i też położenia, w końcu leżymy na obrzeżach "docieralno¶ci" sygnału więc nawet niewielkie zaburzenia mog± mieć wpływ. Trzeba by mój sprawdzić u Ciebie, byłoby wiadomo :D

Arkady

Data: 2015-01-11 14:28:30
Autor: jerzu
Słaby sygnał DCF?
On Tue, 06 Jan 2015 11:41:04 +0100, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

Jak OT to OT - mój g-shock GW-6900 nie daje rady złapać sygnału nawet noc±. LSM, południowo-zachodni parapet w nocy i nędza. Trzymasz swojego w jakim¶ specjalnym miejscu czy gdzie go nie położysz tam złapie?

Ja mam jaki¶ chiński budzik. Casem jest tak, że przez tydzień nie może
złapać sygnału. A czasem ma go non-stop. Budzik stoi na szafce przy
łóżku. Okno na południowy-zachód.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2015-01-11 06:09:30
Autor: w.makarewicz4
Słaby sygnał DCF?
Nie wyczuwam, jak się rozchodzi ta prawie czterokilometrowa fala.
Ugina się czy odbija od betonowych bloków?
Wczoraj przed 13:00 przeniosłem wskazówkowca do pokoju z oknem na pólnocny wschód, na szafkę najdalej od tego okna, w rogu pokoju.
Ze zdziwieniem stwierdziłem po kilkunastu minutach, że zegar złapał czas a przez dwa tygodnie na parapetach okien, wycelowany w stronę Monachium nie potrafił.
Termometr z DCF w tym samym "czułym" miejscu dalej nie odbiera.

Słaby sygnał DCF?