Śladami Baal-tse-Rovicha

Data: 2010-09-01 04:56:21
Autor: Hans Kloss
Śladami Baal-tse-Rovicha
Za szczytowy idiotyzm III RP (obecnie: czeciapełoska) uważam do dziś
powołanie przez niegdysiejszego szefuńcia pederastów. pl Urzędu do
Spraw Walki z Biurokracją. Ten uczony debil i analfabeta ekonomiczny z
profesorskim tytułem zapisał się w ten sposób na trwałe w historii
ludzkości.
Dziś ryży donek idzie w ślady swojego niegdysiejszego  politycznego
mentora, odkurzając ten sam kabaretowy pomysł pod nieco zmienioną
nazwą: http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5gRo6uDt0F12O_tNNYHiu-_IIyaJg
Rekord debilizmu został zatem wyrównany. Czy ryzego donka stać na jego
pobicie? Cała Polska trzyma kciuki, a ja osobiście stawiam na to że da
radę!
J-23

Śladami Baal-tse-Rovicha