Sladami Pana Samochodzika [turystyka rowerowa][foto]

Data: 2017-10-23 02:13:57
Autor: Titus Atomicus
Sladami Pana Samochodzika [turystyka rowerowa][foto]
Witam,
Wakacyjna wycieczka do Krainy Pana Samochodzika:
https://goo.gl/photos/3EjU7QZBsktHYD7e7
--
TA

Data: 2017-10-23 14:41:55
Autor: Maciek
Sladami Pana Samochodzika [turystyka rowerowa][foto]
Dnia Mon, 23 Oct 2017 02:13:57 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Wakacyjna wycieczka do Krainy Pana Samochodzika:
https://goo.gl/photos/3EjU7QZBsktHYD7e7

Dzięki! Fajne klimaty.

Ja jako¶ tego nastroju nie umiem odnaleĽć, a szukam go, ilekroć jestem w
tamtej okolicy.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-10-23 20:21:47
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Mon, 23 Oct 2017 02:13:57 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Witam,
Wakacyjna wycieczka do Krainy Pana Samochodzika:
https://goo.gl/photos/3EjU7QZBsktHYD7e7
Fajne. Uprzytomniło mi to czego nie zrobiłem w te wakacje :(
Na pocz±tku spotkałe¶ lokalnych bimbrowników?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-10-23 22:13:35
Autor: Fëanor Aicanáro
W dniu 23.10.2017 o 02:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Wakacyjna wycieczka do Krainy Pana Samochodzika:
https://goo.gl/photos/3EjU7QZBsktHYD7e7

*-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dzięki, zazdraszczam :)

3ss

PS
Ale z t± flag± i Matk± Bosk± to rozumiem, że sobie dworujesz? :)

Data: 2017-10-24 02:28:43
Autor: Titus Atomicus
Sladami Pana Samochodzika [turystyka rowerowa][foto]
In article <oslihk$aum$1@node2.news.atman.pl>,
 FĎanor Aicanáro <silinde1@vp.pl> wrote:

PS
Ale z t± flag± i Matk± Bosk± to rozumiem, że sobie dworujesz? :)

Ja nie rozumiem. Ja tylko dokumentuje przeciez.
:-(
--
TA

Sladami Pana Samochodzika [turystyka rowerowa][foto]