Sladami Pana Samochodzika [turystyka]

Data: 2009-10-22 12:57:52
Autor: Titus Atomicus
Sladami Pana Samochodzika [turystyka]
Witam,
Sladami Pana Samochodzika - Warmia i Mazury - kolejna edycja.
Juz to kiedys pokazywalem, ale troche to wreszcie posortowalem:
http://tiny.pl/hq6cb
TA

Data: 2009-10-22 13:23:33
Autor: skuter
Sladami Pana Samochodzika [turystyka]
Pan Samochodzik na pl.rec.rowery??? fuj:)

Jedyny rowerowy wątek był chyba w Fantomasie:)

Kiedyś specjalnie prze Pana Samochodzika odwiedziłem Lesko.

Data: 2009-10-22 13:34:04
Autor: Titus Atomicus
In article <hbpfbm$ncv$1@news.onet.pl>, "skuter" <skuter_wywal@op.pl> wrote:

Pan Samochodzik na pl.rec.rowery??? fuj:)

Jedyny rowerowy wątek był chyba w Fantomasie:)

Poniekad.
Fantomas byl bardzo rowerowy.
Za to w 'Pan Samochodzik i Zlota Rekawica' Nasz Bohater podjechal na pozyczonym rowerze cale 20 km z Tynwaldu do kosciola w Borecznie.
BTW A co na pl.rec.rowery tobia skutery?
TA

Data: 2009-10-22 13:40:21
Autor: skuter
Sladami Pana Samochodzika [turystyka]
BTW A co na pl.rec.rowery tobia skutery?

resocjalizują się:)

Data: 2009-10-22 21:02:25
Autor: FD
skuter pisze:
Pan Samochodzik na pl.rec.rowery??? fuj:)

Jedyny rowerowy wątek był chyba w Fantomasie:)

Kiedyś specjalnie prze Pana Samochodzika odwiedziłem Lesko.

hehehe.... tez to zaliczylem... i zydowski cmentarz ;)

Data: 2009-10-22 21:03:05
Autor: FD
[...]

swietna sprawa!
sentymentalny powrot do mlodosci :)

Data: 2009-10-22 13:07:53
Autor: tadek
On 22 Paź, 21:03, FD <fakedetec...@o2.pl> wrote:
Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze:

> [...]
> Sladami Pana Samochodzika - Warmia i Mazury - kolejna edycja.
> Juz to kiedys pokazywalem, ale troche to wreszcie posortowalem:

zazdroszczę wycieczki

Data: 2009-10-22 21:58:40
Autor: KuFeL
FD pisze:
[...]

az sie po ksiazke chce siegnac zeby odswiezyc pamiec...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-10-23 08:47:06
Autor: pawlin
[...]
tez odbylem 2 wycieczki sladami Pana Samochodzika :)

http://picasaweb.google.pl/pawel.bunko2009/SladamiPanaSamochodzikaDookoAJeziorakaDzien1
http://picasaweb.google.pl/pawel.bunko2009/SladamiPanaSamochodzikaDookoAJeziorakaDzien2

http://picasaweb.google.pl/pawel.bunko2009/SladamiPanaSamochodzikaDzien1
http://picasaweb.google.pl/pawel.bunko2009/SladamiPanaSamochodzikaDzien2

i na pewno odbede kolejne :)

pawlin
http://pawlin.bikestats.pl/

Data: 2009-10-23 10:07:55
Autor: granat
Sladami Pana Samochodzika [turystyka]
pawlin pisze:

i na pewno odbede kolejne :)

zaliczylem zagadki fromborka i zmierzalem ku templariuszom, niestety w okolicach elblaga musialem ewakuowac sie pociagiem.

Waldemar Batura

Sladami Pana Samochodzika [turystyka]