Sladami Pana Samochodzika - kolejna edycja

Data: 2011-09-01 16:15:44
Autor: Dawid Pastusiak
Sladami Pana Samochodzika - kolejna edycja
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napsal(a):
Witam,
Jakos po poltoraroku postanowilem pojechac na wycieczke rowerowa.
Po raz kolejny wybralem sie w rejon Ilawy, sladami Pana Samochodzika.

Przypomniales mi ulubione ksiazki mojego dziecinstwa :-)

Nie sledzilem wczesniejszych Twoich wyjazdow, odwiedziles moze i okolice akcji ksiazki "Ksiega strachow"?

Dawid Pastusiak (Liberec)
http://www.dejw.estranky.cz
"Prostě Polsko, no. To rozumově nepochopíte, to můžete akorát milovat nebo nenávidět" T.H.

Data: 2011-09-01 16:23:11
Autor: Titus Atomicus
Sladami Pana Samochodzika - kolejna edycja
In article <j3o42h$m2h$1@inews.gazeta.pl>,
 Dawid Pastusiak <dejw7PROSIM@VYTNETETOHLEcentrum.cz> wrote:

> [...]
> Po raz kolejny wybralem sie w rejon Ilawy, sladami Pana Samochodzika.

Przypomniales mi ulubione ksiazki mojego dziecinstwa :-)

No, tutaj akurat odwiedzalem plany filmowe.

Nie sledzilem wczesniejszych Twoich wyjazdow, odwiedziles moze i okolice akcji ksiazki "Ksiega strachow"?

Nie. To Pojezierze Mysliborskie jest.
Ja sie szwendalem rowero w tylko rejonie Ilawa, Malbork, Frombork... (czyli Pan Samochodzik i Templariusze, Nowe Przygody, Pan Samochodzik i Niewidzialni, Pan Samochodzik i Zlota Rekawica, Pan Samochodzik i Winnetou)
Choc oczywiscie reszta w przyszlosci...

TA

Sladami Pana Samochodzika - kolejna edycja