¦ladem Bin Ladena?

Data: 2011-05-09 16:38:00
Autor: cirrus
¦ladem Bin Ladena?
# Zagraniczni dyplomaci nie wykluczaj±, że libijski przywódca Muammar Kaddafi został ranny albo zabity w czasie bombardowania rezydencji jego syna - pisze włoska gazeta "La Stampa", cytowana przez serwis inopressa.ru.
 "Kaddafi nie pojawił się w telewizji już od 9 dni i ten fakt zaczyna wywoływać podejrzenia" - zwraca uwagę dziennik, cytuj±c pogłoski kr±ż±ce w kręgach dyplomatycznych Trypolisu (w Libii wci±ż znajduje się 45 zagranicznych przedstawicielstw). "Czy Kaddafi żyje?" - pyta komentator gazety.
 "Dom (syna Kaddafiego - red.) był zupełnie zniszczony. NATO użyło specjalnych bomb. (...)trudno przeżyć atak takimi bombami" - opowiada gazecie zagraniczny dyplomata znajduj±cy się w Trypolisie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfx7t

--
stevep

Data: 2011-05-09 16:44:06
Autor: u2
¦ladem Bin Ladena?
W dniu 2011-05-09 16:38, cirrus pisze:
# Zagraniczni dyplomaci nie wykluczaj±, że libijski przywódca Muammar
Kaddafi został ranny albo zabity w czasie bombardowania rezydencji jego
syna - pisze włoska gazeta "La Stampa", cytowana przez serwis inopressa.ru.

No prosze, po zabiciu niewinnych wnuczat Muchomora, jankesi odstrzelili
samego Muchomora :)

Data: 2011-05-09 18:48:43
Autor: jadrys
Ĺšladem Bin Ladena?
W dniu 2011-05-09 16:38, cirrus pisze:
#

A gdzie komentarz?

Data: 2011-05-10 03:45:15
Autor: cirrus
Ĺšladem Bin Ladena?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iq965j$eb6$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-09 16:38, cirrus pisze:
#
A gdzie komentarz?

Mam nadzieje, że tu są ludzie inteligentni i potrafią samodzielnie mysleć.

--
stevep

Data: 2011-05-10 05:22:43
Autor:
¦ladem Bin Ladena?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> A gdzie komentarz?

Mam nadzieje, że tu są ludzie inteligentni i potrafią samodzielnie mysleć.

mamy wyj¶ć na ulice i zacieszać jak głupki z usa ?

Data: 2011-05-10 08:05:45
Autor: cirrus
¦ladem Bin Ladena?
Użytkownik <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqai33$bgo$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2011-05-09 16:38, cirrus pisze:
#
A gdzie komentarz?
Mam nadzieje, ĹĽe tu sÄ… ludzie inteligentni i potrafiÄ… samodzielnie
mysleć.
mamy wyj¶ć na ulice i zacieszać jak głupki z usa ?

Nic takiego nie proponuje, ale masz okazje zacieszać sie dzisiaj na KP najlepiej z pochodnia.

--
stevep

Data: 2011-05-10 06:20:37
Autor: apr...
¦ladem Bin Ladena?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> mamy wyj¶ć na ulice i zacieszać jak głupki z usa ?

Nic takiego nie proponuje, ale masz okazje zacieszać sie dzisiaj na KP najlepiej z pochodnia.

a z jakiej to ...wa okazji bo nie kumam ?

Data: 2011-05-10 12:17:51
Autor: cirrus
¦ladem Bin Ladena?
Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqalfl$k8o$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to moja wina, że jeste¶ niekumaty?

--
stevep

Data: 2011-05-10 12:04:26
Autor: apr...
¦ladem Bin Ladena?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> a z jakiej to ...wa okazji bo nie kumam ?

A to moja wina, że jeste¶ niekumaty?

aaaa, już skumałem, gdyby was żydów nie było to by na ¶wiecie antysemityzmu zabrakło, ufff, nareszcie.

Data: 2011-05-10 15:11:31
Autor: cirrus
¦ladem Bin Ladena?
Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqb9ka$4jd$1inews.gazeta.pl...
[...]

To się kretynie obrzezaj moze będziesz kumał.

--
stevep

Data: 2011-05-10 15:44:50
Autor: apr...
¦ladem Bin Ladena?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> aaaa, już skumałem, gdyby was żydów nie było to by na ¶wiecie
> antysemityzmu  zabrakło, ufff, nareszcie.

To się kretynie obrzezaj moze będziesz kumał.

znaczy się TY kumasz bo¶ obrzezany, gdzie się zgłosić na to chwalebne obrzezanie POmatole, na czersk± ?

Data: 2011-05-11 04:49:04
Autor: cirrus
¦ladem Bin Ladena?
Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqbmhi$l8h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najpierw zajrzyj sobie w rozporek.

--
stevep

Data: 2011-05-10 07:55:26
Autor: A. Filip
Ĺšladem Bin Ladena?
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> pisze:
[...]

W przeciwieństwie do ciebie? ;-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wszyscy obywatele sÄ… rĂłwni wobec prawa. Nie ma takich stanowisk,

Data: 2011-05-11 07:38:43
Autor: cirrus
Ĺšladem Bin Ladena?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:tecmhv5fmu+B5A@christopher.huge.strangled.net...
[...]

Na ciebie bym nie liczył bo zajmujesz się powtarzaniem co wytyczy ci prezio.

--
stevep

Data: 2011-05-11 16:21:29
Autor: jadrys
Ĺšladem Bin Ladena?
W dniu 2011-05-10 03:45, cirrus pisze:
[...]

Ale to jest grupa dyskusyjna.

Data: 2011-05-11 18:09:56
Autor: cirrus
Ĺšladem Bin Ladena?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqe6ct$75u$3news.onet.pl...
[...]

I to powód, żeby być tępym i nie myśleć?

--
stevep

Data: 2011-05-11 23:40:27
Autor: jadrys
Ĺšladem Bin Ladena?
W dniu 2011-05-11 18:09, cirrus pisze:
[...]

To powód żeby wyrażać swoja opinię, a nie wklejać jakieś bzdurna teksty propagandowe.

Data: 2011-05-12 03:17:26
Autor: cirrus
Ĺšladem Bin Ladena?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqf02r$e24$1news.onet.pl...
[...]

A jeśli te twoje "opinie" to piramidalna bzdura?

--
stevep

¦ladem Bin Ladena?