Slady GPS na Androida.

Data: 2014-10-29 02:43:11
Autor: rmikke
Slady GPS na Androida.
W dniu środa, 29 października 2014 10:14:59 UTC+1 użytkownik cytawa napisał:
Mam pytanie troche moze nierowerowe, chociaz moze posrednio tak.

Potrzebuje jakis prosty rejestrator sladow do pieszych i narciarskich wycieczek, ktory by zapisywal do eksportowalnego w formacie gpx pliku. Nie interesuje mnie widok mapy. Chce tylko by zliczal dlugosc przebytej drogi i czas oraz wyliczal rozne srednie. Dobrze by bylo by wyczuwal czasy odpoczynkow. I tyle potrzeb.

Na rower uzywam doskonalego BikeComputer rownolegle z OziExplorerem. Ma te wszystkie potrzebne funkcje i jest bardzo stabilny, czego nie moge powiedziec o Ozim czy Androzicu. Ale BikeComputer do pieszych wycieczek nie bardzo sie nadaje, bo mam w nim ustawione za wysokie progi dla nieruszania sie. W rezultacie przez caly dzien zliczyl mi tylko 1 km. Ozi liczy prawidlowo ale brak mi roznych statystyk.
Mozna powiedziec, ze to fanaberia ale przydaje sie do planowania wycieczek, gdy sie prowadzi grupe ludzi.
Jest sporo takich aplikacji nawet cos zaintalowalem, ale wyrzucilem. Macie jakies doswiadczenia?

Strava ma wersję na rower i do biegania, być może różnią się
właśnie progami. Podobnie Runtastic (ew. mógł mi się pomerdać z RunKeeperem). Oba dają trochę więcej, niż chcesz.

Ze Stravy GPX eksportujesz z sieci po synchronizacji. Z Runczegośtam - nie wiem, za krótko go oglądałem.

Slady GPS na Androida.