Slady GPS tatrzanskich szlakow

Data: 2015-04-13 00:20:19
Autor: Smok Eustachy
Slady GPS tatrzanskich szlakow
W dniu 12.04.2015 o 18:46, Pawel pisze:
/.../
Na obecna chwile interesuje mnie szlak "Droga pod Reglami" i "Sciezka
nad Reglami", ale zastanawiam sie jeszcze nad innymi trasami.

To są trasy spacerowe, nie potrzeba tam gps.
(?!?)

Data: 2015-04-15 21:25:15
Autor: Pawel
On 13.04.2015 00:20, Smok Eustachy wrote:
[...]

Mi nie chodzi o ciagle uzywanie GPS, bardzie o zerkanie jak daleko do konca trasy i ewentualnie jak daleko jest do jakis ciekawych punktow turystycznych. Na mapie papierowej jest to troche utrudnione.

Data: 2015-04-15 21:43:31
Autor: J.F.
Dnia Wed, 15 Apr 2015 21:25:15 +0200, Pawel napisał(a):
[...]

No, na takich spacerowych to sie moze sprawdzi, ale tak ogolnie w
Tatrach to kiepsko - niby ostatni kilometr, ale jeden w poziomie i
jeden w pionie :-)

J.

Data: 2015-04-18 17:14:22
Autor: Titus Atomicus
Slady GPS tatrzanskich szlakow
In article <552aefa3$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>,
 Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:

> [...]
> nad Reglami", ale zastanawiam sie jeszcze nad innymi trasami.

To są trasy spacerowe, nie potrzeba tam gps.

A jakie znasz trasy niespacerowe?
--
TA

Slady GPS tatrzanskich szlakow