Slady gpx okolic Augustowa

Data: 2009-04-21 01:28:19
Autor: Jacek
Slady gpx okolic Augustowa
Witam,
Posiada ktos slady gpx okolic Augustowa/Suwalk ? Chodzi oczywiscie o
trasy rowerowe.

Ps.
googlowalem, strony z opisami tras znalazlem, poszukuje wiec glownie
plikow gpx.

Pozdrawiam.

Data: 2009-04-21 10:40:49
Autor: Max
Slady gpx Chodzież - Poznań
Jacek pisze:
Witam,
Posiada ktos slady gpx okolic Augustowa/Suwalk ? Chodzi oczywiscie o
trasy rowerowe.

Mam podobny problem szukam trasy gpx ale jak w temacie.

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-21 10:50:02
Autor: Kacper Perschke
Slady gpx Chodzież - Poznań
Dnia 21.04.2009 Max <kgsoft@icpnet.pl> napisał:
[...]
Mam podobny problem szukam trasy gpx ale jak w temacie.

Proszę objaśnij jak się szuka w temacie?

KAcper

Data: 2009-04-21 12:13:57
Autor: Max
Slady gpx Chodzież - Poznań
Kacper Perschke pisze:
Dnia 21.04.2009 Max <kgsoft@icpnet.pl> napisał:
[...]
Mam podobny problem szukam trasy gpx ale jak w temacie.

Proszę objaśnij jak się szuka w temacie?

KAcper

Re: Slady gpx Chodzież - Poznań

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-21 12:26:31
Autor: Kacper Perschke
Slady gpx Chodzież - Poznań
Dnia 21.04.2009 Max <kgsoft@icpnet.pl> napisał:
[...]
Mam podobny problem szukam trasy gpx ale jak w temacie.
Proszę objaśnij jak się szuka w temacie?
Re: Slady gpx Chodzież - Poznań

a) Staramy się nie zmieniać "Subject:" bez wyraźnego powodu.

b) Jeśli zmieniliśmy "Subject:" to piszemy "Nowy temat - było Re: Stary temat".

c) Pole "Subject:" służy do orientacji dla czytających czy warto się zgłębiać,
   a nie do korespondecji.

Wniosek: powinieneś założyć nowy wątek z tematem "Szukam śladów gps w okolicach
Poznania i Chodzieży", a w treści dać opis sytuacji przekraczający nic nie
mówiące "Jak w temacie".

Pozdrawiam.
KAcper

Data: 2009-04-22 00:06:08
Autor: MAX
Slady gpx Chodzież - Poznań
> [...]

Poznania i Chodzieży", a w treści dać opis sytuacji przekraczający nic nie

Dzięki będę pamiętał następnym razem ;)

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-21 20:47:33
Autor: Enagem
Slady gpx Chodzież - Poznań

Użytkownik "Max" <kgsoft@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:gsk1ci$o30$1mx1.internetia.pl...

Mam podobny problem szukam trasy gpx ale jak w temacie.

pozdrawiam

MAX

Witam
Zobacz tutaj może coś Cię zainteresuje:
http://gpswielkopolska.pl/
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-04-22 00:04:25
Autor: MAX
Slady gpx Chodzież - Poznań
Enagem pisze:

Witam
Zobacz tutaj może coś Cię zainteresuje:
http://gpswielkopolska.pl/
pozdrawiam
Enagem

Dzieki znam tÄ… stronÄ™ ;)
Myślałem raczej że może ktoś ma prywatny ślad

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-21 10:53:14
Autor: Kacper Perschke
Slady gpx okolic Augustowa
Dnia 21.04.2009 Jacek <jstawik@gazeta.pl> napisał:
[...]
googlowalem, strony z opisami tras znalazlem, poszukuje wiec glownie
plikow gpx.

Oczywiście serwisy wymienione w wątku "Serwis do zapisywania tras
wycieczek-treningów" przejżałeś?

KAcper

Data: 2009-04-21 11:04:37
Autor: Coaster
Slady gpx okolic Augustowa
Kacper Perschke wrote:
[...] przejżałeś [...]

O jasna przejrzalosci! :-O

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-21 11:18:31
Autor: granat
Slady gpx okolic Augustowa
googlowalem, strony z opisami tras znalazlem, poszukuje wiec glownie
plikow gpx.

http://gpsies.com/home.do

Slady gpx okolic Augustowa