Data: 2010-07-18 19:32:57 | |
Autor: Przemek V | |
Ślady na blasze po muchach - jak zaradzić? | |
Użytkownik "Bruno" <alchemik00@interia.pl> napisał w wiadomości news:i1uelh$khv$1mx1.internetia.pl... Panowie (i Panie). Jeżeli dwa tygodnie się te paskudztwa prażyły na słońcu to już dupa blada. Zobacz pod słońce jak wygląda przednia szyba. W starej piątce miałem mikroślady od owadów na masce i na szybie. Teraz w nowej sześciotygodniowej już też widzę drobne ślady na szybie po raptem dwóch szybkich trasach. Chyba w Monachium nie przewidzieli, że ich auta będą powyżej 200 km/h w chmury muszek walić. Skoro masz garaż to na przyszłość po każdej trasie wiaderko, gorąca woda z szamponem samochodowym i zmywanie owadów. Na świeżo bardzo łatwo schodzą. |
|
Data: 2010-07-19 21:43:04 | |
Autor: czak norris | |
Ślady na blasze po muchach - jak zaradzić? | |
W dniu 2010-07-18 19:32, Przemek V pisze:
Jeżeli dwa tygodnie się te paskudztwa prażyły na słońcu to już dupa blada. Tak przy okazji, jakie masz wrażenia z użytkowania F10? Rozumiem, że 530D? Ja niestety jeździłem tylko chwilę stosunkowo ubogą wersją, ale środek wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie w porównaniu do E60. Po cichu przyznam, że jechało mi się nawet przyjemniej niż w E66. Masz HUDa i Night Vision? -- pozdrawiam, z półobrotu ;-) |
|
Data: 2010-07-19 22:07:12 | |
Autor: Przemek V | |
Ślady na blasze po muchach - jak zaradzić? | |
Użytkownik "czak norris" <czak@norris.pl> napisał w wiadomości news:i229s7$eic$1newsread1.aster.pl... W dniu 2010-07-18 19:32, Przemek V pisze: Skromne 523i. Miałem dość diesli. Poprzednie 530d było podemonstracyjne a teraz musiałem wziąć nowe ale budżet podobny więc ból ;) http://picasaweb.google.pl/przemv/F10 Wnętrze jest o klasę lepsze. Auto jest dużo bardziej dostojne i E-klasopodobne. Z zawiechą na Sport + wciąż jest wygodne - pewnie pomagają standardowe 17 calowe felgi i opony z profilem jak w SUVie ;). Bardziej dojrzałe i mniej sportowe niż E60 ale w E60 miałem active steering i dynamic drive a tu tylko regulowane zawieszenie, które zmienia też siłę wspomagania i punkty zmiany i prędkość zmiany przełożeń skrzyni. Na trasie przy dużcyh prędkościach nie jest cichsze od E60. Ogólnie to żałuję, że nie wziąłem przynajmniej 528i. Nie zauważyłem, że różnica w cenie jest w sumie nieduża jak na 50 KM ekstra aczkolwiek ciągle nie wiem skąd się biorą bo na papierze silniki są identyczne. |
|