Slady po naklejkach / reklamie na lakierze - jak usunac

Data: 2009-08-10 20:52:13
Autor: ponowny
Slady po naklejkach / reklamie na lakierze - jak usunac

Użytkownik "TIM" <trempes@by.o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości news:h5plk8$7ma$1atlantis.news.neostrada.pl...
Hej.
Kupilem uzywanego bialego busa oklejonego jakas reklama.
Przy pierwszym pucowaniu - myciu myjka wysokocisnieniowa jedna z literek odpadla, w ten sposob posciagalem bezdotykowo naklejki z calego auta.
Okazalo sie jednak, ze zostal klej na lakierze, ktory bardzo dobrze przyswaja brud i napisy z brudu pojawiaja sie.
Jak sie tego pozbyc w mozliwie prosty i ekonomiczny sposob.
Staralem sie zmyc benzyna ekstrakcyjna, ale bardzo ciezko idzie, mysle ze zajeloby mi to ponad tydzien, a rece beda bolaly jeszcze miesiac
Potem test rozpuszczalnik uniwersalny, tez ciezko, posostaja smugi i ryzyko zmatowinia lakieru
W markecie budowlanym zaproponowali mi ekologiczny rozpuszczalnik, z cytrusow, bardzo male opakowanie koszt ponad 20zl, na cale auto potrzebaby z 10 jak nie 20 opakowan, klej puszcza ciagnie sie i daje rolkowac ale tez bardzo ciezko minimalnie lepiej niez benzyna.
Nie mam pomyslu co zrobic by sie tego pozbyc, moze polerka auta mnie czeka?
Prosze o porady, moze ktos to przerabial
Pozdrawiam
Tomek

"Labelremover" lub ewentuaalnie pianka do czyszczenia komputera

--
ponowny
Clio 1,4 16V

Slady po naklejkach / reklamie na lakierze - jak usunac