Slady po naklejkach / reklamie na lakierze - jak usunac

Data: 2014-10-05 13:11:26
Autor: paulina.adamczuk.paulina
Slady po naklejkach / reklamie na lakierze - jak usunac
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2009 19:30:42 UTC+2 użytkownik TIM napisał:
Hej.
Kupilem uzywanego bialego busa oklejonego jakas reklama.
Przy pierwszym pucowaniu - myciu myjka wysokocisnieniowa jedna z literek odpadla, w ten sposob posciagalem bezdotykowo naklejki z calego auta.
Okazalo sie jednak, ze zostal klej na lakierze, ktory bardzo dobrze przyswaja brud i napisy z brudu pojawiaja sie.
Jak sie tego pozbyc w mozliwie prosty i ekonomiczny sposob.
Staralem sie zmyc benzyna ekstrakcyjna, ale bardzo ciezko idzie, mysle ze zajeloby mi to ponad tydzien, a rece beda bolaly jeszcze miesiac
Potem test rozpuszczalnik uniwersalny, tez ciezko, posostaja smugi i ryzyko zmatowinia lakieru
W markecie budowlanym zaproponowali mi ekologiczny rozpuszczalnik, z cytrusow, bardzo male opakowanie koszt ponad 20zl, na cale auto potrzebaby z 10 jak nie 20 opakowan, klej puszcza ciagnie sie i daje rolkowac ale tez bardzo ciezko minimalnie lepiej niez benzyna.
Nie mam pomyslu co zrobic by sie tego pozbyc, moze polerka auta mnie czeka?
Prosze o porady, moze ktos to przerabial
Pozdrawiam
Tomek

Ja polecam http://www.sjd-lublin.com.pl/nowosci/30-nowy-produkt-o-szerokim-zastosowaniu-cytrusowy-zmywacz-do-etykiet

Data: 2014-10-05 15:44:12
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 5 października 2014 22:11:26 UTC+2 użytkownik paulina..adam...@gmail.com napisał:
> [...]

> Nie mam pomyslu co zrobic by sie tego pozbyc, moze polerka auta mnie czeka?

> Prosze o porady, moze ktos to przerabial

Dajcie mu jedną puszkę i niech napisze czy dobry, czy ekonomicznie opłacalny. Na razie to co napisałaś to spam. A spamerom się nie wierzy. Ale kto wie, może to spam pożyteczny. Tylko opinia kogoś niezależnego potrzebna.

Data: 2014-10-06 08:58:28
Autor: masti
kogutek444@gmail.com wrote:

W dniu niedziela, 5 października 2014 22:11:26 UTC+2 użytkownik paulina.adam...@gmail.com napisał:
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2009 19:30:42 UTC+2 użytkownik TIM napisał:
Na razie to co napisałaś to spam.

a ty musiałeś cały ten spam zacytować

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-06 21:38:27
Autor: Dariusz K. Ładziak
kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Kogutku, że skuteczne - mogę potwierdzić, miałem parę razy w rękach terpeny cytrusowe. Fajnie myją, są lżejsze, nie tak tłuste, mają naprawdę małe napięcie powierzchniowe. Pozostaje zasadność pytania o sens ekonomiczny - w czasach kiedy ja to miałem w łapach za pól litra tego cuda można było wiadro benzyny lakowej albo pół wiadra terpentyny balsamicznej kupić.

--
Darek

Data: 2014-10-06 16:56:07
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 6 października 2014 21:38:27 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:
kogutek444@gmail.com pisze:

> [...]

Kogutku, że skuteczne - mogę potwierdzić, miałem parę razy w rękach terpeny cytrusowe. Fajnie myją, są lżejsze, nie tak tłuste, mają naprawdę małe napięcie powierzchniowe. Pozostaje zasadność pytania o sens ekonomiczny - w czasach kiedy ja to miałem w łapach za pól litra tego cuda można było wiadro benzyny lakowej albo pół wiadra terpentyny balsamicznej kupić.

Sens ekonomiczny jest tak samo ważny jak użyteczność. Jeśli puszka tego cuda może kosztuje 4 dychy i da się nią umyć decymetr kwadratowy to każdy sam może ocenić czy warto. Nie używałem nigdy takiego specyfiku. Nie wiem na ile wystarcza. Może na dwa metry kwadratowe. Sprzedawcy w życiu nie uwierzę bo na stronie ceny nie znalazłem. Może ślepy jestem. Dla mnie jak ktoś ukrywa cenę to coś nie teges jest.

Slady po naklejkach / reklamie na lakierze - jak usunac