[Wwa][slajdy] Slajdowisko Czwartkowe na PW :: 21 stycznia 2010 :: Ural

Data: 2010-01-18 13:03:51
Autor: Radosław Rudowski
[Wwa][slajdy] Slajdowisko Czwartkowe na PW :: 21 stycznia 2010 :: Ural
W czwartek 21 stycznia 2010 zapraszamy na pokaz fotografii Małgorzaty Śmigierzewskiej z wyprawy na Ural. Pokaz odbędzie się o godzinie 18:30 w sali 219 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej. Wstęp wolny.

W rosyjskim Jekaterynburgu spędziłam blisko dwa lata - od września 2007 do czerwca 2009. Tak, to właśnie stamtąd pochodził Borys Jelcyn i tam rozstrzelano carską rodzinę. Jak się okazało, nadal dzieją się tam ciekawe rzeczy, nawet jeśli mniej spektakularne. W wolnych chwilach jeździłam po górach i miastach Uralu. Jako etnologa, najbardziej interesowali mnie ludzie, ich mentalność i jej przejawy w codziennej kulturze. Opowiem o zwyczajach rosyjskich turystów górskich, o turpistycznej urodzie miejscowości, pomysłach i konstrukcjach godnych miana Słodowego "zrób to  sam", o Maselnicy, o wyborach i wyrobach, lodowych miasteczkach, wesołych nekropoliach, komisjach sanitarnych i Teatrze Koljady.

Zapraszam na Pokaz
Małgorzata Śmigierzewska

Kolejne Slajdowisko 25 lutego - Agnieszka Śliwa - Finlandia

Opisy wszystkich pokazów znajdują się pod adresem http://skpb.waw.pl/slajdowiska/opisy-slajdowisk.html

Kontakt do nas na stronie http://skpb.waw.pl/slajdowiska/kontakt.html

Slajdowiska Czwartkowe na Politechnice Warszawskiej są współorganizowane przez SKPB Warszawa, Stowarzyszenie Studentów "Geoida" i Koło PTTK nr.1 Jedynka".

[Wwa][slajdy] Slajdowisko Czwartkowe na PW :: 21 stycznia 2010 :: Ural